Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pomíjivost vs. věčnost

13. 11. 1999
1
0
3520
Autor
MM

Takřka neuvěřitelná věc - tuto báseň jsem napsal na cigaretový papírek na konci prázdnin a teď se zase objevila!
(ještě stále mám tu drzost o sobě tvrdit, že jsem nekuřák - věřte nevěřte, je to tak (prázdninové pobyty u kamarádu ovšem nepočítám :))

tak jako cigareta změnila se v popel i moje slova zanechají jen závan ticho je rozfouká papír zetleje a ze mne se stane senilní stařec. s další cigaretou vzpomínající na... .... fúú ....
gingha
10. 06. 2001
Dát tip
Kuřák kuřákovi (pardon, vlastně nekuřákovi) rozumí :-) Moc líbí.....

AZALIN
25. 12. 1999
Dát tip
Senilnim starcem nemusi byt nikdo.. Pouze zestarnes-li ve sve mysli, zestarnes i doopravdy...

Jean
18. 11. 1999
Dát tip
Škoda jen, že se nedaj cigaretový papírky posílat po netu.

PS: To se ti to tam vešlo? To byl alespoň stovkáč ne?

Bibša
17. 11. 1999
Dát tip
Tak nevím, jestli začít kouřit a nosit papírky po kapsách, kvůli náhlé inspiraci, nebo je to návod na to jak přestat, a začít ty papírky systematicky popisovat :-) Promiň hledám v tom poslání:-) Je to samozřejmě skvělá věc, fajn dílko, a přestaň úplně !!!

maprach
15. 11. 1999
Dát tip
No, hlavně aby ses do toho zas nepustil, když už jsi našel ten papírek :-) :-) Život občas dokáže zetlít úplně stejně :-) :-) :-)

B.Ezejmenij
13. 11. 1999
Dát tip
vidíš, kdyby sis jí ubalil... bylo by to její absolutní naplnění... ale neměli bychom co obdivovat.

Somalec
13. 11. 1999
Dát tip
Takže tys tu báseň ztratil a pak zase našel a pak si ji sem jako napsal a je jako o tom že tvoje b ásně jsou k ničemu jako cigaretový popel ale to se strašně mýlíš protože tahle je dost dobrá.
P.s.: Jak víš, že budeš senilní ?

kačka
13. 11. 1999
Dát tip
Prima cítět, prima číst..šmakovala ? Mi ta tvoje zavoněla.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru