Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

KOULAŘSKÝ TROJBOJ aneb bitva psanců o Zlatou KOULI

18. 04. 2009
2
70
4556
Autor
řádek

Vážení příznivci KOULE!

 

Tímto okamžikem vyhlašuji KOULAŘSKÝ TROJBOJ.

V čem spočívá?

Předložím vám zde 3 témata (+ 1 záchranné).

Vy na základě těchto témat napíšete 3 díla,
z nichž jedno bude povídka,
druhé báseň v próze nebo volný verš 
a třetí dílo bude v jakémkoli jiném žánru než je povídka nebo báseň v próze (poezie ve vázaném verši, haiku, fejeton, drama, reportáž., atd...)

Můžete se rozhodnout, které ze tří témat přebásníte, které vtěsnáte do povídky a se kterým si "uděláte to třetí" :). To je na vás. Nemůžete ale napsat dvě povídky nebo dvě básně v próze. Jeden žánr, jedno téma. Doufám, že to píšu srozumitelně :)

 

FAQ:

Jaké příspěvky budou přijímány do soutěže?
Do soutěže budou přijímány takové příspěvky, které budou mít v názvu uvedeno "KOULE TROJBOJ:" a název příspěvku.
V prologu pro jistotu prosím uveď, o jaký žánr se (podle tebe :) jedná a k jakému tématu se soutěžní dílo vztahuje.
Z pod soutěžního díla mi prosím tentokrát určitě POŠLI AVÍZO. Bude toho víc, počítám :) Pokud nedostanu avízo z pod díla, nedohledávám a nezařazuju. Napsat mi do pošty nestačí. 
A
neber to prosím jako buzeraci :) Jen si tím snažím usnadnit práci. Díky za pochopení.

Kolik příspěvků do soutěže můžu napsat?
3 nejvíce, pro každé téma a pro každý žánr. 

Jak dlouho se soutěží?
Ukončení soutěže: soutěž bude ukončena dne 27. 4. ve 21:00 hodin. V tu dobu bude také ukončeno hlasování. Takže čím dříve napíšeš, tím větší šanci máš na úspěch.

Jak bude soutěž hodnocena?
Prostým součtem tipů u všech tvých soutěžních děl.

Budu do soutěže zahrnut, i když nenapíšu všechna tři díla?
Jasně. Akorát asi nevyhraješ :)

A co z toho budu mít?
Dobrý pocit, radost, štěstí a pokud vyhraješ, octneš se v časopise za celou Kouli, pač jsme s pozorovatelem dohodnutí, že udělám nějakou Zlatou kouli a tak tady je. A taky možná ještě za ten týden vymyslim i nějakou cenu, ale to ještě nevim, to se teprvá uvidí :)

Jak to bude s úterní Koulí, když se teď koná tahle sranda?
Úterní koule se nekoná.

>>> Témata naleznete zde <<<

Těším se na vaše výtvory.
Psancům zdar!

ř - áde - k


70 názorů

jejdavilda
27. 04. 2009
Dát tip
napravuji

Muamarek
27. 04. 2009
Dát tip
Jejda, Vildo - to jsem na ty tipy zvědav :-))) Marek

jejdavilda
21. 04. 2009
Dát tip
tak jsem se na ty dílka díval, každému dám tip, že do takové ptákoviny nalezl, ale číst to nebudu, ani náhodou ( berte si příklad ze mě, píšu krátce a neotravuji vás na půl strany)

martinez
21. 04. 2009
Dát tip
dobrá jejdo, dej mi pět tipů a možeš svědčit teda dyž chceš... (neboj Víťo, podělíme se ;o) řádečku, todle sou dost zásadní otázky a problémy tu - být tebou bych to nezlehčovala teda! nebo by se ti kopce mohly stát osudnýma! :oD

jejdavilda
21. 04. 2009
Dát tip
škoda, víš co jsem se tě chtěl zeptat? Proč vlastně jako blbec sedíš u kompu?

jejdavilda
21. 04. 2009
Dát tip
martinez -jestli budeš dávat k soudu marvina za urážku, jsem ochoten ti to za 5 tipů dosvědčit

řádek
21. 04. 2009
Dát tip
zatímco běhám po okolních kopcích, vy tu plkáte vo kravinách to je život tohle... :))))

martinez
21. 04. 2009
Dát tip
napsal - sou tu důkazy!!! a eště sem chtěla podotknout, že morálně vítězím často... :o)

martinez
21. 04. 2009
Dát tip
takže já su magor, Víťo?! no to sem to na postarší kolena dopracovala teda... :o( :o) K.K. - klidně komunikujme :o)

Kamil.Kubik
21. 04. 2009
Dát tip
ja vim ze je to dobrovolni, ja nechci nutne tip, nebo dokonce neco vyhrat, chci jenom komunikovat a spratelit se s lidmi zabyvajecimi se literaturou :) Kamil Kubík

Muamarek
21. 04. 2009
Dát tip
VT - bude to nejspíš na Tobě :-)) Marek

martinez
21. 04. 2009
Dát tip
tož já už su ze hry, Víťo... ledaže by paradajka napla všechny síly (a my ostatní jí daly po několika tipech každá - ale to je technicky nemožný, tož teda nic asi...) :oD

martinez
21. 04. 2009
Dát tip
no eště aby ne, řádku! :oD

řádek
21. 04. 2009
Dát tip
pod martinez se podepisuji :)

řádek
21. 04. 2009
Dát tip
Kamil: porota je složena z dobrovolného písmáckého lidu :) ono neni moc v silách někoho zabývat se všemi díly, hodnotit je a kriticky komentovat, bohužel... To fakt chce dost času a většina lidí tu stejně visí jen tak sporadicky mezi prací a prací a písmoně berou jen jako realx...

martinez
21. 04. 2009
Dát tip
K.K. - každý kdo přijde nový je na tom stejně - postupně se ti čtenáři nasbírají... musíš o sobě dát vědět... čtením ostatních a rozumnýma "kritikama" (nemusíš nutně tipovat, ale komunikovat :o)

Kamil.Kubik
21. 04. 2009
Dát tip
to cita niekto dielka zaradene do sutaze? ja som tu asi tri mesiace a myslim ze nemam sancu, aspon mi napisate kde mam chyby a co delam spatne, potrebujem objektivnu a konstruktivnu kritiku a nazory. dakujem (dekuju)

řádek
21. 04. 2009
Dát tip
avi

řádek
21. 04. 2009
Dát tip
jejda: ale já si sáhnout snad můžu, ne? ... ehm...

Muamarek
21. 04. 2009
Dát tip
Tak vidíš, ani ta avíza jsem nevyprodukoval, ještě že si všimli jiní :-)) Marek

jejdavilda
20. 04. 2009
Dát tip
Kdo tu bere jméno boží nadarmo? Na vildu a svaté obrázky nesahat!!!!

já bych zas na jejdu klidně šáhla... ale po mně se to nechce... :o( ale jinak teda řádečku díky...

řádek
20. 04. 2009
Dát tip
Ale vypadá to, že koník ti to už zařadila :) holka šikovná je to, ještě že jí mám :)

řádek
20. 04. 2009
Dát tip
Muamarek ... no... mně od tebe žádný avíza zatím nepřišly... tak nevim :)

Muamarek
20. 04. 2009
Dát tip
Řádku, omlouvám se za počet avíz větší než malý, ale měl jsem trochu problém s pochopením pravidel, asi proto, že jsou příliš jasná (a nemyslím to ironicky, pravidla jsou vskutku jasná, jen mě musel koník nakopnout, než jsem měl taky jasno) :-)) Marek

martinez
20. 04. 2009
Dát tip
ano, myslím že nás bude milovat... esi nás už dávno nemiluje... škoda že musím včil do práce, eště bych na řádkově náklonnosti zapracovala :o) tož udržuj pozice, já se je vrátím zkontrolovat :o)

řádek
20. 04. 2009
Dát tip
na jejdu mi nesahejte ... :)

martinez
20. 04. 2009
Dát tip
já myslím že já ti ho za chvíli počtem avízek vynahradím :oD a řádek nás bude mít raz dva eště radši jak jejdu :o)

martinez
20. 04. 2009
Dát tip
šak si možeš vybrat co napíšeš kerou formou... je to na tobě - jen dodržet ty tři témata a tři formy a máš na to přece týden - šak na chvostu je klid, ne? :oD

martinez
20. 04. 2009
Dát tip
no tak já tě ocituju, ty sklerotiku: "já se držím zpravidla na chvostu"

martinez
20. 04. 2009
Dát tip
a abys viděl, Víťo, že su kamarádka - tu máš obsah toho klipu :o) hospoda: první balí smutnou první, druhý to sleduje a druhá balí prvního, ten ji odmítá kvůli první, objevuje se třetí ale nikdo si jí nevšímá, přichází třetí za první, ta ho nadšeně vítá a vykašle se na prvního, ten se jde omluvit druhé, která ho vezme na milost, druhý se rozhoupe a chce oslovit třetí, ta už má dost toho jak si jí nikdo nevšímá a sebere se a odejde, než k ní druhý k přijde... tak se druhý k vrací na svý místo a dál chlastá... :o)

martinez
20. 04. 2009
Dát tip
aspoň bys potvrdil své těžce nabité pozice :o) a báseň v próze

martinez
20. 04. 2009
Dát tip
já myslela do tý frajeřiny s jedním dílkem :o)

martinez
20. 04. 2009
Dát tip
deš do toho? :o)

řádek
19. 04. 2009
Dát tip
hnidopich sapro: a no jo furt :) Ostatní: prosím, dodržujte v případě této koule pravidla pro zařazení. Ještě je pro jistotu v textu zvýrazním. Je pro mě problém to pak dohledávat, správně zařazovat atd. Díky :)

martinez
19. 04. 2009
Dát tip
tak doufám že mám u tebe tři tipy teda... nejmíň! :o)

martinez
19. 04. 2009
Dát tip
a jako co, Syde?!

Psí kulky
19. 04. 2009
Dát tip
báseň v próze, neboli volný verš... sladké.

Rabb
19. 04. 2009
Dát tip
dík.. ..já to tušil, ale vyzkoušet jsem to musel. :-)

řádek
19. 04. 2009
Dát tip
Rabb: každý téma můžeš použít jen jednou.

vzhledem ke kvalitě většiny pravidelných soutěžících mi zvolená témata připadají opravdu obtížná.

teda řádku, tohle je super nápad. nezbývá než doufat, že soutěžní díla budou alespoň z poloviny tak dobrá, jako tenhle trojboj. A jelikož mám celý příští týden volno, tak se pokusím zúčastnit :-)

awesům
19. 04. 2009
Dát tip
(ale vážně, napsat tohle do zadání literární soutěže mi silně připomíná Kaťuščinu biomasu)

awesům
19. 04. 2009
Dát tip
to je zajímavý, to "báseň v próze, neboli volný verš"... koukám, že se literární věda za těch pár měsíců, co jsem byl mimo, stačila posunout

jejdavilda
19. 04. 2009
Dát tip
napiš Rabbovi, že vyhrál a máš pokoj

Rabb
19. 04. 2009
Dát tip
a když si řeknu, že budu soutěžit, tak můžu využít třeba jen jedno téma na vššechny tři zadání.. nebo musím na každý zadání jedno téma?

Rabb
19. 04. 2009
Dát tip
super, řádku.. ..povyšuješ soutěž na vyšší úroveň.. ..teprve teď se ukáže, kdo je tu kapacita.. :-)

ty jo - hhhustý jako! (to mě naučila moja eliška :o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru