Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Denně jednu ftákovinu XXIX.

17. 09. 2001
1
0
8224
Autor
papouch

Do sousední vesničky
přivezli tři ledničky.
Sousedky se doteď perou
která zakoupí si kterou.
:)

roštěnka
12. 04. 2002
Dát tip
avi

Zolo
28. 09. 2001
Dát tip
To je zatím nejlepší ftákovina ;-)))

Krel
23. 09. 2001
Dát tip
heh...:-)) jojo...na vesnici je kruto!

Bacil
21. 09. 2001
Dát tip
Yeziii, řekni mu prosím, že on taky, ať nebrečí :-))))))

papouch
21. 09. 2001
Dát tip
poňviváč zrouna teda TAK profláklej rým brňák / frňák.... no Bací, styď se :-)))))

Bacil
21. 09. 2001
Dát tip
Stydím se, Papí, stydím že profláklý je, vidím však dedapad bdě lepčí dež zbrzlý frďá-á-á-á----k---------- HEPČÍ!!!!!!!!!!!!!!!!!

Yeziiinka
21. 09. 2001
Dát tip
Nojóóó, vždyk jasan, že oba!!! A navíc - Papí je tady prostě ten autor, ten nejlepčí a ten, kterému jsem na začátku týýýpla!!!

Yeziiinka
20. 09. 2001
Dát tip
Bacil!!! :)))))))))))))))))))

papouch
20. 09. 2001
Dát tip
a já ne?

Bacil
18. 09. 2001
Dát tip
Jste prostě obě úžasné, a BG též. (Možná ještě něco napíšu, ale teď v 7:18 mi ještě nenaběhla ta správná mravence... chci říci invence). :-)

papouch
18. 09. 2001
Dát tip
papouš nepláče, papouš hihňá :-) Od toho ty ftákoviny jsou :-) každej na vesnici musí mít lednici a každej pražák musí mit mražák jóó dík, hlavě vám dvěma. holky :-))

Bacil
18. 09. 2001
Dát tip
...a každej pražák musí mít mražák ve kterém brňák má zmrzlej frňák :-))

Diana
18. 09. 2001
Dát tip
BG:ty mezilidské vztahy! Geniální! Máš Tíííííííííííííp

nebraska
17. 09. 2001
Dát tip
ste úžasné, paráda kto tie rými poráta dve královné rýmov s malou kartou Primou čo z nej veršov neubúda je to predsa básni búda

Bacil
17. 09. 2001
Dát tip
Bacil jenom němě klekl nemá, co by víc už řekl. Yezinka a Diana :-))))) (Kdepak je tu liána? Pověsím se na ní... mě snad z toho raní). Za ztvárnění ledničky zaloučíte jedničky za poruchu agregátu šalvěj, bazalku a mátu za ty báby z konzumu posezení u rumu!

Bhati
17. 09. 2001
Dát tip
Já se jenom směju...hiihihihihi...:-)))))))))))))))))))

Helča
17. 09. 2001
Dát tip
no tak tohle je paráda :-D

Regis
17. 09. 2001
Dát tip
:-) Vidíš, Papouchu, todle tvůj díl na polepšení člověka na Lachenmensche! :)))))

JiKo
17. 09. 2001
Dát tip
Měl jsem malou ledničku na skladování perníčku ten vymněním za *íčku od lesbiček v parčíčku ...no nic no ...

Astalavista
17. 09. 2001
Dát tip
:)))

Wopi
17. 09. 2001
Dát tip
:))) *

Yeziiinka
17. 09. 2001
Dát tip
;)) Papoušek jen tiše pláče, copak se mu to stalo s jeho roztomilou ftákovinou...!

Diana
17. 09. 2001
Dát tip
Yezi, nedělej si o mně iluze, dobrovolně bych ti nenechala poslední slovo ani náhodou, ale došla mi munice. Seš lepší!ádství A díky za ten duel. Takhle jsem se nebavila ani nepamatuju! Bacílku! Tys nám to to tak krááásně pochválil a tak rýmovně šprýmovně, seš hodnej kluk a máš TIP!!!!

Yeziiinka
17. 09. 2001
Dát tip
Diana: Já děkuju, bylo to prostě... úžasný!!! Mám pořád chuť schovat si tuhle ftákovinu do Nejoblíbenějších :))) A jinak - jsem neobyčejně potěšena, že jsem Ti tím Patexem zalepila veškerou invenci :)))) B.G. - SUPR!!!

Yeziiinka
16. 09. 2001
Dát tip
:-DDD !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ty jsi prostě hvězda, ženská!!! Pokusím se... moment, chvilku... Kluci chtějí další Milku! Co to fó pá svést na rýmu? - vždyť už máme v patách zimu Rozumějte, je to k zlosti s uhuhňanou výslovností Zřetelně řvát svoje jméno když se z louky sklízí seno Je tedy jen k pousmání že je dvojí výklad k mání Správné jméno má však pán jenom jedno - PATEXMAN. Teď je doufám nad vše jasné proč v té kombinéze krásné tenhle chlapík u nás dřepí, s tubou, štětkou lepem lepí… - co? Zvědavost on nestrpí! Taky vám to polepí!!! (už blbnu, promiňte : )))…)

Yeziiinka
15. 09. 2001
Dát tip
;))))))) Teď to rychle zamaskovat! Před slídily průšvih schovat!!! Když to sousedová zjistí pomluví nás - jsme si jistí - na rynku i na zahradě a budem mít po výsadě!!! Ještěže jsme ďáli střechu máme hnědou barvu v plechu... Tak za pár dní v rohu síně stojí super model skříně! Hečte! ;))

Diana
15. 09. 2001
Dát tip
Není to rychlost hlemýždí, s jakou ta zpráva chvátá! naše ves prý teď rozjíždí něco jak těžbu zlata.. Prej mrazák! To už lidi znaj! ta skříň je sejf vod ef bí aj!

Yeziiinka
15. 09. 2001
Dát tip
Ježiší!!!! Já umřu, teď jsem málem zajela pod stůl :)))))!!! Agenti se v noci plíží prej k nám lezou zadní spíží černý jsou jak mafiáni tydle děsně tajný páni Schovávaj tam hroudy zlata Nebo snad top sýkryt data?! Ulice nám zobe z ruky včera svezl naše kluky starej Málek v traktóru - prostě deme nahóru!

Diana
15. 09. 2001
Dát tip
Yezí, já to nepřežiju! To je tak strašná sranda!!! Klukům začli dávat Milku.. (Každý chvilku, tahá pilku) Když jsme si už zvykli je zas všechno v pytli: S velikánským halasem Calexman se řítí sem Musí vážně tolik řvát? Tak kde je ten agregát? Teď zvoneček zacinká... zachrání to Yeziinka?

Diana
14. 09. 2001
Dát tip
V naší male village pěstujeme image prodali jsme koně vraný máme za ně tvrdý money! Sousední vsi na frak dá náš nový mrazák

Yeziiinka
14. 09. 2001
Dát tip
Di!!! :))))))) Hahihí, "prodali jsme koně vraný" je prostě božííí! :))) Můžu? Já se na Tebe nalípnu: - mrazí prejt i jitrnice studený je převelice Závidí nám Boháčková i ta prodavačka nová co má dóle v Konzumu mrazák zlitý od rumu

Diana
14. 09. 2001
Dát tip
Yezi, seš genius! můžu? -uchovává vitamíny léčí chřipku, ba i splíny! Jdu si do něj pro nanuka slyším, že v něm divné ťuká.. Pomóc, lidi, nastal zkrat pokazil se agregát

Yeziiinka
08. 09. 2001
Dát tip
Myslím, že je módní vlnou vybrat si tu nejvíc plnou! :))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru