Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

koulařský trojboj - Medzi riadky

19. 04. 2009
6
6
2627
Bol december keď Tom odišiel na služobnú cestu do Európy. Pôvodne mal ísť len na niekoľko dní, ale všetko sa zmenilo v priebehu niekoľkých hodín tak radikálne, čo by nedokázal predpovedať ani najlepší parapsychológ. 700 dolárov, letenka a výborny hotel to bola príliš lákava ponuka, aby netrávil Vianoce sám v opustenom byte. Aspoň nebude myslieť na Ketrin, ktorá si zbalila kufre práve pred Vianocami pred rokom. V duchi si hovoril: " Hneď , ako prídem do Minska zanesiem list p. Ivrušenkovi a budem mať dva dni sám pre seba. Pozriem si mesto a možno aj zbalím nejakú tu krasavicu, však Bielorusky sú vraj veľmi pekné." Do Minska priletel po 6 hodinách letu s medzi pristánim vo Franfurkte tam si k nemu prisadol postarší pán. Podľa Tomovho prvého úsudku mohlo ísť o nejakého historika aspoň podľa knihy ktorú čítal počas letu. V Minsku bola poriadná zima: " šlak by to trafil" povedal Tom - to mi nevedeli povedať. Našťastie na letisku bola predajňa kde si mohol kúpiť niečo teplé na seba. Pred letiskou halou si zobral taxík - starú žltú volgu jediné čo sa tak aspoň podobalo na auto s tej kopy hrdze a šrotu čo stála na letisku. Cez široké magistrály v polochladnom aute sa hnal nezávratnou rýchlosťou ku hotelu. K jedinému poriadnému hotelu v metropole ku Hotelu Imperial.

6 názorů

No ono to skončilo nedopísané...viem možno to raz bude dokončené predsa poviedky nie sú moje makovo-orechové...viem to a preto sa im ani moc nevenujem

macecha
22. 04. 2009
Dát tip
dobré, ale málo rozvinuté. Mohol si napísať viac :o) T***

Posielam Ti avízo * na súťaž KOulařsky trojboj

babik
19. 04. 2009
Dát tip
paráda **

No to áno...

moorgaan
19. 04. 2009
Dát tip
Vánoce v Minsku ...celkem mlhava predstava:-)))/**

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru