Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

jazykovědná úvaha

20. 04. 2009
13
16
2444
Autor
aleš-novák

měl

jednoho šváru

a spoustu

nešvarů...


16 názorů


avox
17. 07. 2009
Dát tip
no... zejména ve čtení... :-))

vidíš, jak by se ti vyplatila pravidelnost...:o)

avox
17. 07. 2009
Dát tip
to mám... stále ještě přes třista... a to i přeskakuji.. :-))

koukám, že aviz máš tedy velkou hromadu :o)

avox
17. 07. 2009
Dát tip
kdyby tak naopak... :-)) */

Norsko
20. 04. 2009
Dát tip
nešvárů, by bylo lepší :-)

Toscana
20. 04. 2009
Dát tip
... z čehož může vzniknout hodně nesvárů... :o))) *t

jasně, já se pak s koníkem a Květoněm nějak vyrovnám...:o) anglická hříčka je úsměvná :o)

Edvin1
20. 04. 2009
Dát tip
Jéééééjda, tohle by se dalo rozvíjet!!! jestlipak víte, jak se řekne polsky "Jasné jako facka?" Takhle: Jasné jako český film." (Nikdo mu nerozumí, začlo to od filmu Limonádový Joe.) A německy "Španělská vesnice"? Takhle: "České vesnice". Přidáte se? :-)))

Edvin1
20. 04. 2009
Dát tip
Zde nejvýše oceňuji duo Květoň a mořský koník! (Ten Job mě mohl přece taky napadnout! Ale nenapadl!) Dobré! Tip za inspiraci oběma (na účet Aleše!) :-) P.S. Připomíná mi to mé představování v Austrálii: "I am Czech." "What? A cheque? Impossible!" V bance: Já: "I have a cheque, and as I am Czech and don't understand your bank system, could you please check for me whether this cheque is a real thing?" Úřednice: "Pretty cheeky. Now, what do you want?"

Diana
20. 04. 2009
Dát tip
Dobrý! :-)*

moorgaan
20. 04. 2009
Dát tip
měl neduh - pil jak duha.-)) /*

dokonce i Uhři můžou mít uhry...

jistě, aj v Bibli se o tom píše přece :o)

Může mít Žid nežit?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru