Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

vydechnutí

20. 04. 2009
19
16
2826
Autor
hanaot


Rozbila jsem křehkou, vzácnou věc.. Možná jenom načas, možná navždy. Sotva ráno otevřu oči a uvědomím si.. rozbrečím se.. Smutek a lítost. Proto, že jsem neuměla mlčet, že jsem nedokázala udržet rovnováhu, myslela jsem jen na sebe a ne na druhé. (Každý máme své temné stránky.)
Jdu pomalu cestou ke studánce. Den je prohřátý sluncem a jarní vůní. Dívám se rozmazaně skrz slzy. Vypadá to, že přeháním. Nejde o žádnou životně důležitou věc, osudový vztah nebo něco takového. Nepřeháním. Právě ty drobné, vzácné chvilky porozumění jsou v životě nenahraditelné.
Studánka je plná jarní vody  - minulé roky byla vyschlá, ani kapka - ale teď je plná, chladná. Studí do dlaní. Umývám si oči. Na chvíli se v duši rozehřeje klid..







16 názorů

Bíša
24. 01. 2010
Dát tip
Tip!

A.H.
16. 12. 2009
Dát tip
Je to stejné jako s vločkami. Když mrzne, je to dobré, ale pak... *t*

houby_nasla
15. 10. 2009
Dát tip
je to jako vyznání, k nekomu s kym vztah je rozporuplny bolestive, protoze jde do hloubky. ..to se urcite nepise prilis lehce, pritom pocit úlevy se ti podarilo vyjadrit..*

Maverick
22. 09. 2009
Dát tip
příjemné osvěžení

hanaot
27. 04. 2009
Dát tip
CyNick: mlčet? o mlčení nikdo nemluvil.. Myslím, že pro ten text není úplně důležité, jestli se to stalo, jak moc se to stalo a jestli se skutečně něco rozbilo. (Ve skutečnosti se tyhle věci ukáží až po čase - jako v každém vztahu). Pro mě je v tom důležité to, že jsem ten pláč nějak potřebovala, v té chvíli ta hrozba ztráty - jakékoli - byla víc než skutečná. A taky trochu varování: neřízené emoce můžou být destruktivní.

CyNick
27. 04. 2009
Dát tip
Proč mlčet? Opravdu to rozbilo pár slov? Bylo to skutečné a nebo se to jenom zdálo?

hanaot
21. 04. 2009
Dát tip
proč.. je to obrovská úleva, když člověk může brečet.. tři dny - to jsem ještě nikdy nezažila.. Je to očišťující..

hanaot
20. 04. 2009
Dát tip
Eil: je to důležitý a je to nenahraditelný Ne jenom s náma, něco se děje se světem. Je období smutku. Až do Šavuot. A úplně stejně jako loni se lidi rozcházej, bortěj se vztahy, rozpadaj se rodiny..

hanaot
20. 04. 2009
Dát tip
Eil: je to důležitý a je to nenahraditelný Ne jenom s náma, něco se děje se světem. Je období smutku. Až do Šavuot. A úplně stejně jako loni se lidi rozcházej, bortěj se vztahy, rozpadaj se rodiny..

hanaot
20. 04. 2009
Dát tip
Eil: je to důležitý a je to nenahraditelný Ne jenom s náma, něco se děje se světem. Je období smutku. Až do Šavuot. A úplně stejně jako loni se lidi rozcházej, bortěj se vztahy, rozpadaj se rodiny..

Eileen
20. 04. 2009
Dát tip
neni to důležitý? opravdu?? vim že jo sakra práce, co se to s náma ženskejma děje??? :(

baronka
20. 04. 2009
Dát tip
Pověz to také studánce Já chodila žalovat studánce zrcadlila strom Pěkné T

hanaot
20. 04. 2009
Dát tip
*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru