Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Autorské čtemí z knihy Pavučina slov.

20. 04. 2009
0
55
5017

polud by někoho zajímalo, jaké to bylo, zde pár fotografíí z akce (poslednich deset fotek dole na stránce) http://www.celakovice-mesto.cz/knihovna/prvni_pololeti2009/prvni_pololeti2009.htm

Vážení písma-ci  i -čky!

Dovoluji si připomenout, že akce zmíněná v nadpisu se koná v městské knihovně v Čelákovicích již tento čtvrtek.

Přijďte, rádi Vás uvidíme!


(Místní bary otevřeny i po skončení akce  :-)

Podrobnosti  o akci najdete zde

 

 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

odkaz z prologu, ale klikací, zde

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


55 názorů

Čili standovo.

stanislav
29. 04. 2009
Dát tip
bylo to boží... :o))

Peneři kohože?

phc!

Prý hcudinky! My víme, co jsou zač!...

no kdyz si ho tam s sebou neprineses tak tam neni, to je snad jasny. byli tam basnici, klavesista, posluchaci a obcerstveni. a knihy, moc knih. nemuzou ty hcudinky knihovnice odrit vsechnom ne?

Ale V knihovně pivo není!!!!

tc tc. pivo nikdo fotit nebude. ale cestou do knihovny i z knihovny je hospod dost. videl bys, kdybys prijel. Bumbej bar bys poznal. smulu mas :-)

Po ořechových rohlíčcích mívám hlad - a byla tam někde k doptání klobáska z vybraných druhů nutrií? Nebyla. Slaní šneci mi pak způsobují žízeň - a bylo snad v dosahu pivo??? nebylo. Tak se nediv, že jsem ty zhůvěřilosti raději nepočítal. Fuj.

a orechovy rohlicky a slany sneky jsi nepocital - to je ti podobne :-)

Napočítal jsem deset lidí a minerálku...

ono to v prologu nejde, papousku - ale pridala jsem klikaci do textu dila

papouch
26. 04. 2009
Dát tip
není to klikacííí!!! Grrr

přidala jsem do prologu odkaz na fotky, pokud by někoho zajímalo, o co přišel. žejo pišto :-P (a na přepdoslední fotce je vidět i občerstvení :-)))

Bolí mě nohy. Mohl bych tě, v případě zájmu, leda zasednout.

vzdavam to. udolals me argumenty. odchazim zdechnout do housti. muzes me zitra na cteni zastoupit, prosim?

*což JE

Někde jsem četl, že ani absurdní drama nesmí být úplně blbé. Což vskutku absurdní, veskrze dramatické, ale hlavně je to pravda.

Kdyz ne mysli, tajk conrflaky. Nekdo prijede, treba ja... ale mohli jsme dat dialog z tehlech kritik a vydavat to za absurdni drama!

Legrace bude, když tam nikdo nepřijede, pročež z tohoto jasně vyplývá, že když tam přijedeme, tak tam budeme, čili nebude legrace z toho, že tam nikdo nepřijel. Mysli, ne???

ona nepsala, ona malovala! ps: prijedte na cteni, bude legrace :-)

toje n(s)enepsala toje n(a)letoyen, t(r)dlo

toje r(k)wandsky

Jestli mi něco rkweneš, tak se budu bránit. Přísahám. Nestydo!

a kdyz ti rkwenu ze by od tebe nebylo hezke priejt a cist, tak prijedes a budes cist? :-)

No ještě aby to odemě bylo hezké! Bych si úplně zkazil pověst.

hele, pisto, ale ty bys prijet mohl, vis! a nepriejdes. to od tebe neni hezke!

hele, pisto, ale ty bys prijet mohl, vis! a nepriejdes. to od tebe neni hezke!

Pom: A nepřeslechlas, kde že on šimrává, šimrá-li?

noooooooooo, nepřijedu... brání mi dvě věci, dálka a lenost

Ty pomice, se tě nikdo na nic neptal, pokaď se pamatuju. Nebo jo? (teď mě napadlo, že "pokaď se" by se dalo brát i jako imperativ...)

kdyz prijdes zitra cist do celakovic, muzes me i zasimrat!

a když tě budu šimrat ?

nemam vas rada!

chtěl jsem si udělat hezký večer :-) já totiž šimrám děsně rád :-)

Cos čekal? Byv mi zastrčen kdesi, šimráš, když se takhle mrskáš po celém Písmáku.

odhalil jsi mě. avšak úkol je to nadmíru nesnadný, pořád mi někdo kecá do práce :-)

Armin Tramtarián si dal za úkol, že dneska bude mít komentář pod všemi texty na hlavní stránce :)

fascinuje mě lehkost, jak se dá efektivně krátit čeština :-) Vážení písma-ci i -čky!

Jestli jim tam pravidelně hcodíš, tak to se nedivim, že za to chtěj nějakou kompenzaci. Mně někdo hcodit po hospodě, taky mu to spočítám.

No, ja do te kavarny hcodim rada... tak radsi platim

Lidé, co se mermomocí dožadují placení, jsou divní.

jeste preklad pro Pistu: Pista: kavarnice usnula! musela jsem ji budit abych mohla zaplatit! skandal! :_)

Oista: kavarnic eusnula! musel ajsme ji budit abych mohal zaplatit! skandal! :_) dablik: dekujeme! a zdravim :-)myrinda

Pom: Proč úpíš?

dablik008
21. 04. 2009
Dát tip
Příjemné počtení všem účastníkům akce ;)

Chces domluvit terapii? :-)ú

Nepřijedeme. Od té doby, co jsem četl chroustovu poezii, propadl jsem depresi z vlastní malosti a neschopnosti.

avi jeste

Aha - a tridni schuzka je do ctyr do sesti. A co reknes ted? :-P (Rekni: prijedeme a budu cist :-)

Ahá! A prý třídní schůzky. Lhářko!

Cornelie
21. 04. 2009
Dát tip
že by?:))

Kamil.Kubik
20. 04. 2009
Dát tip
proc jsem tak daleko proc? :(

Kamil.Kubik
20. 04. 2009
Dát tip
proc jsem tak daleko proc? :(

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru