Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Stéblo trávy ostřice

21. 04. 2009
4
70
5717
Autor
Podměsíc

Strašně rád bych se dozvěděl co řekne anděl, který si na paloučku při odpočinku pořeže nožičku trávou ostřicí.


70 názorů

blondy
22. 02. 2012
Dát tip
myslím, že by řekl: Mon Dieu!

zlý_mýval
15. 05. 2010
Dát tip
Zařve ku*va dop*či! :)

Manuamanua
11. 12. 2009
Dát tip
Řekl by: "Ach Bože, Tvé stvoření má opravdu říz!" :)

Toscana
09. 10. 2009
Dát tip
myslím, že by překvapeně stříbrným hláskem zacinkal "jejky!!" :o)) *t

Téměř každá nelítostná studie člověka v selhání věků (včetně mezního vyšinutí) odhalila vlastnost sebeuvědomění jakožto základní prvek křehkosti lidské psychiky. Sám velký teoretik Albert Camus dospívá ve svém Mýtu o Sisyfovi k jednoznačnému závěru (a to dokonce hned v úvodu). V neposvátné lidské existenci, které vládne náhodná destrukce, výsměšná absurdita a signální strach na úrovni prvoků či hlavonožců, je za každou cenu potřeba odmítnout svůj plochý úděl. Pochopení, že celý jeho život provází jen průměrnost, pokrytectví, přetvářka, nepochopení a konformismus, je základní fází společenského uvědomění. Je třeba si neustále klást otázku, zda má vůbec smysl v této společnosti existovat. A nacházet na ni ve svých suicidálních excesech jednoznačnou odpověď. Jakýkoliv kompromis, uzavřený se společností, je nepřijatelný.

Podměsíc
03. 05. 2009
Dát tip
Možná by zvolal "Ajta, ajtata!"

moorgaan
28. 04. 2009
Dát tip
Špaček nenadává.. MÁ ETIKETU:-))

vulpecula
28. 04. 2009
Dát tip
Pokud se nemýlím, tak původní význam slova anděl je posel... takže "andělem" může být i člověk... A člověk povětšinou nadává jak špaček...

JiKo
27. 04. 2009
Dát tip
"Doprdele - sorybože"

Fuk
24. 04. 2009
Dát tip
ja ho necheeeem..bez avi:)

raja
24. 04. 2009
Dát tip
Ach tak, nic se nestalo, klidně si ho nech:)

Fuk
24. 04. 2009
Dát tip
neomluvaj sa. vymyslal som si. vraciam vymyslene avi:)

raja
24. 04. 2009
Dát tip
Prdon, to byl omyl, avízo vracím bártovi, může ho použít jako záložku do knihy:)

Fuk
24. 04. 2009
Dát tip
aby ti nebolo luto. vracam obal, neporuseny:)

raja
24. 04. 2009
Dát tip
mě je to fuk:) Vracím avi v neporušeným obalu.

Fuk
24. 04. 2009
Dát tip
no todle jsou problemy, jeminenko

papouch
24. 04. 2009
Dát tip
Akvinský byl filosof, né fakír (ani fuckir, Syde! :)

i pouhá tráva někdy pěkně zabolí.. a ani se o ni nemusí anděl zrovna pořezat. Jinak se taky přiklánim k názoru, že bude sprostej a zakleje.. anděl neanděl, takový neslušný slovo je nejlepší ventil :)

jo,dost dlouho..mimochodem jsem s ním docela soucítila,jednou jsem takhle šla na školním výletě se polužačkou tajně v noci k Lužnici,podobným terénem

moorgaan
23. 04. 2009
Dát tip
blbjenka - tlesk tlesk, presne tak- ostrice neni tráva.-))

blbjenka
23. 04. 2009
Dát tip
nebude chyták v tom, že se o trávu ostřici pořezat nelze, páč ostřice není tráva?

Rajmund
23. 04. 2009
Dát tip
Eště že sem nešlápnul do hovna.

konečně pořádná diskuse !!! :o)

Sydian
23. 04. 2009
Dát tip
Buď řekne něco jako: "Kurev sedm, každá jiná, senatovyseru" nebo použije citát z Bible, jako: "Bože můj, Bože můj, proč jsi mě opustil?"

a opakoval to dlouho ?

to netuším,já jen vím,co říkal jeden kluk,který si v kraťasech snažil skrátit cestu na Helfenberk přes pole kopřiv

já to nevím, ale když jsem se o trávu pořezal já, řekl jsem to, co navrhuje teta josé.

moorgaan
21. 04. 2009
Dát tip
o ostřici se pořeže jedině blbec..a kdyz uz se rizne, tak je ticho, mlci, aby nikoho neupozornil na to jakej je vul!

Norsko 1
21. 04. 2009
Dát tip
vy plantážníci, řekne, u jóviše

Podměsíc
21. 04. 2009
Dát tip
Ano :)

Petrusha
21. 04. 2009
Dát tip
dúfam, že si aspoň čistý vzduch :)

Podměsíc
21. 04. 2009
Dát tip
Tak jsi mne, Rajo, předběhla. Ja k tomu chtěl debatu vést.

Podměsíc
21. 04. 2009
Dát tip
Nenene. Anděla by se byla nebyla na paloučku kol oběda v trávě lehce kulila :/)

raja
21. 04. 2009
Dát tip
Andělé jsou bezpohlavní, to ví každej pťák:)

papouch
21. 04. 2009
Dát tip
a nebyla to Anděla?

raja
21. 04. 2009
Dát tip
To každopádně, bo jak jinak zjistíš co řekl, že jo. Když ani nevíš jestli ho to bolelo, přeci jen, je to Anděl! Jestli to krvácelo, jestli bylo zranění povrchové, nebo hluboké, zda měl čerstvě oholené nohy... Ale tuším co bych řekla já, kdybych se pořezala o ústřici:)

Podměsíc
21. 04. 2009
Dát tip
Nojo, Rajo. To jsou fakt důležitý otázky ...

Vaud
21. 04. 2009
Dát tip
hlasu jak vlasu a o to nam tady jde predevsim! :-)

raja
21. 04. 2009
Dát tip
A co teprv máti, až zjistí že se zase ulejval a válel v ostřici..to bude řečí!:) jinak kdyby to byl anděl...krvácí? Je vůbec zranitelnej? Šlo o nebeskou ostřici? To se nedá jen tak odpovědět. Co je himbajs? Znám jen hampejz a bimbas...

Vaud
21. 04. 2009
Dát tip
koukal jsem, ze mas povolani strazny, tak si zrejme chces rozsirit kvalifikaci :-)

To je nápad! Pořídím si admina, dám ho do flašky a budu mu tam házet lupení.

papouch
21. 04. 2009
Dát tip
E-e! - Řekl by "Musím si taky pořídit admina, aby když kradu cizí nápady, tak abych mohl švindlovat časem tak, aby to vypadalo jako že mě to napadlo o minutu a šest vteřin dřív.."

Podměsíc
21. 04. 2009
Dát tip
Já si to taky myslím, Petrusho.

Petrusha
21. 04. 2009
Dát tip
nadával by jak pohan no :) úplne stejne :)

řekl, že...ehm :o)

no, žekl by něco jako "budu si muset pořídit lepší křídla, kdejaký papouch je rychlejší..." :o)

Věčně druhý, to je mé prokletí :) (by mě zajímalo, co by na TOHLE řekl ten anděl, kdyby se mu to přihodilo)

rozhodovaly vteřiny...:o)

Papouchu!!!!!!!!!

Ano. A padlý anděl by si mohl dovolit i "himbajs!".

papouch
21. 04. 2009
Dát tip
nebo "Himbajs!"

navrhuji rychlošípácké "uvšechvšudy!!!"

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru