Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Dlouhá kaše /1/

22. 04. 2009
15
15
1316
"Povídám vám, paní, tohle nedopadne dobře. Von ji co nevidět zabije!" "Ale jděte, co by zabíjel. Takovou krásnou a milou ženu." "Jo milou, říkáte? To vy jste ji asi neslyšela ječet po něm, viďte?" "No tak, paní, co vás nemá. Každý vidíme holt trám v oku jiných. Tak už to na světě chodí, že?" "Trám netrám, to vám povídám, zabije ji. A já se mu ani trochu nedivím. Hysterka to je. Von takovej milej pán, nikoho si nevšímá, klidnej, tichej. Jako by tu ani nebyl. Ale sotva mu ona přijde do rány, už je voheň na střeše. Nedá mu chvilku klidu. Ječí jako siréna - a to si ani nepřejte vědět, jak sprostá dokáže bejt!" "Copak vám nikdy neulítlo nějaké to píp, když jste rozčilená?" "Rozčilená, rozčilená... to snad každýmu. Ale je to normální bejt rozčilenej a řvát jako pavián na tak milýho pána skoro celej den? A ke všemu každej?" "Vždyť tam s nima nežijeme. Co můžete vědět, proč tak křičí? Třeba je nešťastná, kdo ví." "Z čeho může bejt taková primadóna nešťastná, paní? To mi teda řekněte! Chlap hezkej jako vobrázek, všecka děcka z domu. Roupy má. Ano, roupy! Jako ta rybářka, co jí už i ta císařská koruna byla málo!" "Co my dvě tak o tom můžeme tady - leda tak zbůhdarma plkat." "Heleďte se, paní. Myslete si vo tom, co chcete. Já povídám: ZABIJE." Zahlédla jsem ji nedávno v naší ulici. Vždycky se na všechny tak mile usmívala... dnes měla zataženo v očích. Bolela. Hodně bolela. Holt každá ženská prý ví to svý. Inu, každá... Ale měla pravdu, bába jedna jedovatá. Zabil ji. Evidentně ji už dávno zabil.

15 názorů

avi. řádek :)))

BigBivoj
23. 04. 2009
Dát tip
někdy i slovo může zabít celý vztah

přečtu ještě další dva díly. snad budou zajímavější.

jaroušek
22. 04. 2009
Dát tip
je ...ale takový je život chjo

Háber
22. 04. 2009
Dát tip
smuTné*

hele, oušek!

jaroušek
22. 04. 2009
Dát tip
někdy se umí zabít člověk sám nepotřebuje k tomu ani cizí pomoc ...vlastní bolestí

Rampoušek
22. 04. 2009
Dát tip
zabít a hotovo krátce a rychle bez dlouhých řečí :))/*

žejo?! :))) - dík!

moorgaan
22. 04. 2009
Dát tip
zbytecne dlouhe.-))/*

Jéééé, Di! Přesně tak si představuji obsah komentářů pod dílem - tedy i za cenu negativního hodnocení. Díky moc!!!

Diana
22. 04. 2009
Dát tip
Moc dobře napsáno! Krátké, přesto čtenářský zážitek!Nápaditá pointa. T****

BigBivoj
22. 04. 2009
Dát tip
někdy ZABÍT je i málo

jo..na pohádku dost drsný a patrně i pravdivý

neroušek
22. 04. 2009
Dát tip
Nějaké drsné...patrně kovbojka.Jarmila nechť si pořídí pořádné sombréro.**************

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru