Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Jak to bylo?

26. 04. 2009
22
34
3505
Jednou mi řekli: napiš báseň! to ještě bylo na základce a tak jsem psala dost se bála však ejhle! ono to šlo hladce od té doby jsem tajně snila psát slova k písním co mám ráda a tak mě Múza políbila příležitosti nepostrádám vším žiju radostmi i žaly pak do not vkládám okamžiky byť bolely vždy za to stály díky ti Múzo velké díky!

34 názorů

A.H.
05. 05. 2009
Dát tip
povedené *t*

baronka
29. 04. 2009
Dát tip
Mám kováře hmmm umí vyléčit i nalomené poupě růže napsala jsem o něm pohádku Báseň - T

Veľmi pekná a pritom tak obyčajná...jednoduchá...prirodzene krásna

mašinfíra
29. 04. 2009
Dát tip
Zahnat nás jen tak se nepodaří, matko :)) jsme ve značné přesile a v Jednotě, kde nic nemaj ...je akorát síla.../****

Ironie, Anno, ironie - už jsi viděla chlapa, co by si o sobě nemyslel, že je nejlepší na světě? Já tedy ne! No ale pravda, jsem ještě mladá... :)))))

macecha
28. 04. 2009
Dát tip
Jarmilko, nechval dne před večerem, nech se radši překvapit :o) Tedy, ten se teď musí dmout pýchou! Takové vyznání!

Už jsem s nimi vymetla se všemi - nechala jsem si pro zbytek života toho nejlepšího chlapa na světě (on to ještě o sobě neví, ale je na dobré cestě to přijmout :))) )

macecha
28. 04. 2009
Dát tip
Jarmil, no, to jsem ráda, že mi přenecháváš aspoň někoho. To je fajn, že Rampouch taje a je z něj rampoušek. Ještě bys měla zahnat toho mašinfíru a domnívám se, že i Jarouška :o)

Andulko, to je Bivojova zahrada a já jsem na ní stejným hostem přece : ))))) a klidně si ho nechej, já bych Rampouška nevyměnila za nic na světě! On taje a taje - za pár dní už to budu mít z krku :))))))))))

jejdavilda
27. 04. 2009
Dát tip
já napsal ve 4 třífě o Leninovi a učitelka ji s hrůzou rychle spálila

macecha
27. 04. 2009
Dát tip
moorgaane, jak to, že by měl Jarmilu líbat Bivoj? Ona má Rampouška, tak ji nepokoušej! A jak to, že bude,Jarmilko,Bivoj u Tebe na zahradě? Tys ho pozvala? To mi nedělej, já jsem si na něho myslela, když jsme spolu vyhráli "KOULI." Za báseň nádhernou T***

to je od tebe hezký,jaroušku to mám hned pocit,že už je fakt jaro

jaroušek
27. 04. 2009
Dát tip
Líbám všechny múzy a múzáky na čelíčko a tobě arminku prdelku, když nevíš co blábolíš a prdlajs tomu rozumíš Zkus se nad sebou někdy zamyslet než něco z toho tvýho péra vypustíš za blud na papír písmáka !

Štírka
26. 04. 2009
Dát tip
s múzou v objetí...nejlíp na koštěti...jarem zmámeny... na Petrovy kameny :-)...

a já sem přijdu až když se tady líbat přestane..achjo...zase zústanu nepolíbená

Hasdrubal
26. 04. 2009
Dát tip
jezis ta prva sloha ma tak potesila...som myslel ze to bude dobre. sorry ale nebolo. mne to doslo take trochu detinske...a myslim ze invokacii sme sa vzdali pred stopatdesiatimi rokmi

Delfín
26. 04. 2009
Dát tip
Opravenka: Rovněž s právem "na" vděčnost mou tam mělo být! Ale Jarmilka někdy umí pár slovy vyhmátnout podstatu věci, což já někdy ne...;o)))

Delfín
26. 04. 2009
Dát tip
Chtít všem svým Múzám poděkovat, já musel bych se "udatlovat", neb není jich jen těch devět, o kterých ví snad celý svět, mnohé z nich smrtelnice jsou rovněž s právem vděčnost mou, tak raději všem paušálně říkám teď: "Díky, Múzy mé!" ;o)))))))))

Poslyš, Armine, a nějaké smysluplné konstruktivní kritiky schopen jsi, abych se mohla zorientovat v tom, co vůbec je a není báseň, a co za útvary jsou ty, které píšu? Budu Ti vděčná, proto jsem tady na Písmáku.

Tvoje básně nemá na svědomí múza, patrně se jedná o jakousi duševní poruchu, hyperpsavost bez sebereflexe. Múzy z toho vynech, ty jsou mimo podezření.

slovak
26. 04. 2009
Dát tip
Pekné vyznanie*

zahrádka je jako dlaň - včera jsem pokosila pampelišky, dnes vařím med - a pole? neblázni! tam se musí pracovat! :)))) - a už by se tam ani nevešlo!

zahrádka je jako dlaň - včera jsem pokosila pampelišky, dnes vařím med - a pole? neblázni! tam se musí pracovat! :)))) - a už by se tam ani nevešlo!

moorgaan
26. 04. 2009
Dát tip
jo vy me donutite sekat travu a ryt pole.-))

:)))))) - jj, jako dvě hrdličky, přijeď se podívat :)))) - za 14 dní na zahradu!

moorgaan
26. 04. 2009
Dát tip
prosimte, tebe uz nemusi libat muza.. staci kdyz te polibi Bivoj.-)) /*

jjj+Di: děkuji! :)))

Diana
26. 04. 2009
Dát tip
:-)*

BigBivoj
26. 04. 2009
Dát tip
já vám obě múzy :)

vidíš,to taky... rampoušku ahoj

Rampoušek
26. 04. 2009
Dát tip
já tobě mooso :)

i já tobě

díky a odpověď na otazníky....

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru