Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Záplava

26. 04. 2009
4
8
2748
Autor
Water Lily


 

Záplava- - - - - - - - - - - - - - - - -

- - - - - - - - - - - - - - - - -

 - - - - - - - - - - - - - - - - - -

   - - - - - - - - - - - - - - - - - -



Okoralé zoubky času zaplétám do tvých vlasů. Kamínek po kameni vkládám do naší vlastní mozaiky. Prsty mám už zkřehlé tou nekonečnou prací a ty se touláš na útesech šílenství. Zastaví tě pel z křídla motýla? Zastaví tě propast, která jako černá díra lapá naše společné stopy? Dokážeš zastavit sám sebe v té dlouhé pouti sebedestrukce?

 

Kdybych byla bez viny, hodila bych kamenem.

 



8 názorů

Sirup
14. 03. 2010
Dát tip
*

Zajin
27. 10. 2009
Dát tip
toulám se na útesu šílenství

Water Lily
27. 04. 2009
Dát tip
Děkuji:-)

Water Lily
27. 04. 2009
Dát tip
Pel/pyl je taková ta tenoučká vrstvička prášečku na křídlech motýlů, když se setře, motýl pak už nemůže letět. Kamenovali se lidé nesoucí nějakou vinu... . A člověk někdy může sám za to, že se octl až na samé hranici-útesu:-)

Water Lily
27. 04. 2009
Dát tip
Pel/pyl je taková ta tenoučká vrstvička prášečku na křídlech motýlů, když se setře, motýl pak už nemůže letět. Kamenovali se lidé nesoucí nějakou vinu... . A člověk někdy může sám za to, že se octl až na samé hranici-útesu:-)

Fuk
27. 04. 2009
Dát tip
mimo

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru