Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

- - - VYHLÁŠENÍ - - - O Zlatou K.O.U.L.I.

27. 04. 2009
1
38
4471
Autor
řádek

Je to tady, vážení. Vyhlášení 1. Zlaté KOULE právě nastává.
Nejprve trochu statistiky:

 

1. Zlaté K.O.U.L.E. se účastnilo 15 autorů s celkem 40 příspěvky.

 

12 autorů přispělo do každé soutěžní kategorie.

 

Nejvíce tipů, tedy 20, získala tato tři díla:

-         báseň Večerní vítr od mylenky

-         báseň Večerní vítr od martinez

-         romantická pohádka Nikdy mi nelži od Janiny6

 

 

 

Na prvních čtyřech místech se umístili tito autoři:

 

Bramborovou medaili získává s počtem 38 tipů za všechna tři díla celkem Janina6

 

Bronzově se umístila Impresse, se 40 tipy celkem.

 

Stříbrného místa dosáhla s 45 tipy celkem martinez.

 

 

A historicky prvním úřadujícím králem, či vlastně královnou
Zlaté K.O.U.L.E. se s počtem 48 tipů celkem stává

 

FERRY

 

Vítězná díla:

Vše pro dítě (11 tipů)

Lamentace nad nevyjasněností existence (18 tipů)

Příběh lordův (19 tipů)

 

 

Vítězce jménem celé KOULE gratuluji!
Vítězství vskutku zasloužené.

 

 

 

 

Všem soutěžícím velmi děkuji za účast.

Mořskému koníkovi děkuji za pomoc při zařazování děl.

Všem ostatním děkuji za vše ostatní.

 

 

Ř – áde – k

38 názorů

jejdavilda
29. 04. 2009
Dát tip
máš snad něco s levým palcem u nohy,

řádek
29. 04. 2009
Dát tip
mě už může rozplakat jen klesající

jejdavilda
28. 04. 2009
Dát tip
mě už může rozplakat jen klesající kurz eura

řádek
28. 04. 2009
Dát tip
sakra, zrovna když tě chci rozplakat...

jejdavilda
28. 04. 2009
Dát tip
konečně jsem se dnes zasmál :-)

řádek
28. 04. 2009
Dát tip
lááásko mááám tě ráááád

jejdavilda
28. 04. 2009
Dát tip
říkej mi co toužím slyšet, říkej mi

řádek
28. 04. 2009
Dát tip
dobře dobře, napravím to :)

jejdavilda
28. 04. 2009
Dát tip
no občas připomenout bys to moh, oni lidi zapomínají

řádek
28. 04. 2009
Dát tip
tebe miluju ze všech nejvíc a to už tu všichni vědí, takže to ti nemusim vzkazovat vlastně

jejdavilda
28. 04. 2009
Dát tip
mi nevzkážeš nic? Divné

řádek
28. 04. 2009
Dát tip
koníku neděs mě! :)

ta část pro Rabba mě zaujala... nabídla a udolala? kdo by to řek... a co teprv dybych se fakt snažila?! :oD

řádek
28. 04. 2009
Dát tip
Ferry: mě těší, že máš radost :) Vyhrála jsi zaslouženě, tak co by ne :) A pochvala zase naopak těší mne, to je doufám jasné :) Aleš: ani by mě nepřekvapilo, kdyby se Ferry jmenovala ve skutečnosti Jana :) Jarmilko, jojo, už je konec :) Příště se pokusím být srozumitelnější při zadávání :) Macecha: hlasovalo se tak, jak bylo stanoveno v zadání. Se mi to už nechtělo protahovat. A že mají výhodu pak ti, kteří napíšou dílo nejrychlejc, myslim ostatně odpovídá charakteru hry :) Janina6: trvám na pozvání na bramborový salát! :) Moorgaan: bez ochotných autorů by z koule byla nanejvýš tak šiška, rozebírat to nebudu :) Děkuji, pochvala potěšila :) Rabb: se mi už chtělo na to vybodnout, se přiznám. Leze to do času. Ale dobrá víla mořský koník se mi nabídla coby asiasistentka. Takže mě udolala :-) Což ona umí, jak víme. Muamarek: desetiboj? Zešílels? Kdo má ty témata furt vymýšlet? :) Ještě jednou díky všem. Těší mě, že vás koule baví a že to berete tak, jak bylo od začátku zamýšleno.

martinez
28. 04. 2009
Dát tip
dám ti něco k paradajce, mmnt... :o)

martinez
28. 04. 2009
Dát tip
doufám žes nevsadil všecko cos měl... :o)

moorgaan
28. 04. 2009
Dát tip
DESETIBOJ JE JEN LOGICKE VYUSTENI dobre myslenky a hlavne - skvele realizace souteze!.-))

Muamarek
28. 04. 2009
Dát tip
Vsem vyhercum posilam velkou gratulaci, byl to boj, teda trojboj :-)) Pokud to pujde jako ve sportu, petiboj a sedmiboj na sebe nedaji dlouho cekat, nakonec prijde i desetiboj, co? :-)) Marek

Ferry
28. 04. 2009
Dát tip
Fšem, fšem, fšem, kdo mě zde výše pohladili milými slovy - Díky !!! A za květiny a okázalé dary (Jarmilko!!!) Vidíš, řádku, že u tebe jen plytce nešplhám. Moorgy i jiní tě za tvé pořadatelské a scénáristické atp. nápady také chválí. Krásné předmájové dny a večery přeji. A v ten dnešní i báječně inspirující KOULOTÉMA !!!

Háber
28. 04. 2009
Dát tip
graTulujem:)********************

Rabb
28. 04. 2009
Dát tip
myslím, že to byla taková nejúspěšnější a nejkolektivnější soutěž za celou historii.. ..já gratuluju řádkovi, že se na KOULI ešče nevybodl a že přináší nový možnosti jak motivovat k četbě i k psaní. a ferry jako taky gratuluju, že.. no ne že ne.. možná si dílka přečtu, když obstála v takové konkurenci.

moorgaan
28. 04. 2009
Dát tip
myslim ze gratulace nepatri jen vitezum, ale vsem, kdo to podporili a hlavne - řádkovi !.. za prima napad a zpestreni KOULE .. JEN TAK DAL!!!

Janina6
28. 04. 2009
Dát tip
Gratuluji vítězům!!!! A dík za brambory :-))

Neni to myslim o odvaze, ale komu čest, tomu...Matylda :-)

macecha
28. 04. 2009
Dát tip
Také jsem myslela, že tipování bude následovat ještě aspoň týden. Vítězce samozřejmě gratuluji a tiše závidím. Ale, přeji, zaslouží si. řádku - prosím, zadej dnes do "KOULE" to zadání, které jsem Ti avizovala minulý týden tak, jak jsem to zadala. Děkuji.

Jééééééééé.on už je tu konec? A já se pořád chystám poděkovat řádkovi za vysvětlení nepochopení pravidel a martinez za laskavou radu! Tak aspoň všem výhercům co nejsrdečnější GRATULACE!!!! :))))))))))

Pro: FERRY, martinez, Impresse, Janina6

Jééééééééé.on už je tu konec? A já se pořád chystám poděkovat řádkovi za vysvětlení nepochopení pravidel a martinez za laskavou radu! Tak aspoň všem výhercům co nejsrdečnější GRATULACE!!!! :))))))))))

tož zlatým koulařům gratuluji, paradoxně v zlaté soutěži vyhrává železná Ferry :o) alleš gute...

Impresse
28. 04. 2009
Dát tip
Tak to je skvělý! Všem gratuluji, Ferry zvlášť! :-)

Ferry
27. 04. 2009
Dát tip
Jéje, a já se zde zjevuji až takhle pozdě a zírám. Zrovna jsem stažená ve svých bažinách a moc nevycházím,tak díky všem příbuzným, přátelům i ostatním čtenářům, kteří se na mé stránce stavili, za tipíky a povzbuzení. Řádkovi za důmyslnou a vtipnou trojsoutěž - co téma, to výzva. Blahopřeji všem, kdo se zúčastnili !!! A těm, kdo bodovali, zvláště. A už víc nevím, neb jsem naměkko. Snad jen s Fráňou Šrámkem povím ještě: "TĚCH NEZNÁM SLOV, JEŽ ŘEKL BYCH A PLAKAL..."

jejdavilda
27. 04. 2009
Dát tip
no néééé, gratuluji všem

Rampoušek
27. 04. 2009
Dát tip
bojíme se :)

řádek
27. 04. 2009
Dát tip
vidíš... to je fakt... chlapi nemaj vodvahu asi :)

martinez
27. 04. 2009
Dát tip
no úžasný... gratuluju kolegyním (kde zůstali ňácí chlapi?! :o)

řádek
27. 04. 2009
Dát tip
avi

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru