Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

úvaha na smrtelné posteli

28. 04. 2009
12
21
3309
Autor
aleš-novák

-odkázal jsi

celý majetek

jen dětem ?!

  

-však se podělej...


21 názorů

Kastel
29. 04. 2009
Dát tip
:o)


Toscana
28. 04. 2009
Dát tip
To nebyla smrtelná postel, to docela určitě muselo být Záhořovo lože :o)))) *t

ten se ani vzít nedá, když je záporný :o) ale už jen rok, a hypotéka je doplacená...

melouny ještě neuzrály...vydrž :o)

jo, ale nikomu to neříkej...:o)

jen dvě :o)

to asi nebude smrtelná postel :o)

moorgaan
28. 04. 2009
Dát tip
ja teda rano se nejdriv vycuram, vykakam ...a pak v klidu vstanu:-)) /**

Edvin1
28. 04. 2009
Dát tip
Se mi zdá, že dřív píšu, a pak přemýšlím. Omlouvám se, je to v pořádku, a já jsem přepnul pozdě. :-) Tip sis zasloužil, já posměch za neznalost regionalismu. Shame on me!

výklad skoro sedí :o)

Edvin1
28. 04. 2009
Dát tip
No, mně z toho vychází že tazatelem je nastávající vdova. A dle dotazu "odkázal jsi celý majetek jen dětem ?!" mi vychází, že ONA byla v závěti vynechána. On ji utěšuje, že děti se podělej nebo podělaj - krásná hříčka slov - ale jí se jedná o to, aby byla i ona v závěti zohledněna. Tato skutečnost použitím slova VŠAK odpadá. Supr nápad, řemeslnicky nedořešeno.

Vaud
28. 04. 2009
Dát tip
:-)) vtipny *

se JSI si nejsem jistý, ale dám na tebe, jsi učitel :o) avšak na VŠAK trvám, jinak se vytratí smysl...:o)

Edvin1
28. 04. 2009
Dát tip
Tohle mi připomíná strýce Františka, jak po vejplatě říkával tetě Kláře: "Máš málo? Tak si přiser." Tohle byl jediný vulgarismus, jaký si vůči ní kdy dovolil. Holt, v některých věcech byl pravý muž! :-) P.S. Snad JSI, ne? Nebo zas nějaký jinotaj? No a slovo VŠAK je zvoleno nešťastně. Ale lepší pro Tebe nemám.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru