Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Kristus

30. 04. 2009
7
11
2650

Na námet obrazu od Adama Geša Kristus

S korunou z tŕnia

na hlave

v myšlienkach

na  Teba

i na mňa

v mukách

mysli – na nás

na hriešnych.

 

Oči mu v smútku

hladia do zemi

v kropajach

krvi z jeho tela – presvätej.


11 názorů

joesatriani
04. 05. 2009
Dát tip
Občas si, prosím, prečítaj to, čo napíšeš ( možno by si si tam tie chyby našiel a opravil. Potom : keď ty mňa môžeš oslovovať v ženskom rode...prečo by som nemohol aj ja teba ?! Joe Satriani je tiež chlap - nevyguglil si si ? Žiaľ si priveľmi ješitný na to, aby si pochopil, ktorá kritika je vecná a objektívna, a to, že som použil vo svojom preslove "expresivne slovné spojenie" bola, priznávam sa, chyba. Napriek tvojej vojenskej minulosti je tvoja dešifrovacia schopnosť porovnateľná s tvojou schopnosťou písať básne...žiaľ. Inak by si pochopil, že tvoje básnické umenie už hraničí s grafomániou...radšej selektuj a uverejňuj tie dobré básne ( z iných mojich príspevkov by si možno vyčítal, že niektoré sú fajn ) Našťastie ti nemám čo závidieť, ver mi. "Človek obviní iného len z toho, čoho je sám schopný" ( to je ma margo tej závisti ) :-)

Joesatriani...ale čo to zač si...prvom rade Johann Wolfgang Mária Amadovič..nie je ženské meno..a za menom nie je žena..keď už chceš niečo hovoriť...tak ma najprv oslovuj v mužskom rode...Je pre nepriateľné, aby mi niekto hovoril moja...apropo s tvojích primitivných reči..v ktorých človek cíti závisť a zlobu už dávno grcám..a dokonca stále stále ....je mi s teba špatne ...Toto všetko patrí...človeku, čo nedokáže nič, len kritizovať a závidieť...to je pre Teba Joesatriani. Poprosím neotravuj ma svojimi pripomienkami...keď namajú byť vecné...rád sa nechám poučiť, keď je kritika objektívna a vecná, ale tvoja kritika má ďaleko od objektivnosti a vecnosti.

joesatriani
04. 05. 2009
Dát tip
Milá Johanka...bárs by si bola premúdrelá aj ty...potom by si sem nevkladala takého braky...začni už čítať kvalitnú poéziu a pokús sa ju aspoň trochu napodobniť, lebo tvoj štýl a ponímanie "umenia básnického" spadá do OxfordKalvária ale tam tie detičky majú na svoje disfunkcie papiere...a prestaň przniť spisovnú slovenčinu : to sa dá naučiť...talent na básne, žiaľ, musíš mať vrodený...s tým ti nepomôže ani podlizovať sa Kristovi... ...a never svojmu fanklubu, keď ti maže medové motúzy pod fúzy...milá Johanka Pravda sa ťažko počúva...tak sa pekne vygrckaj...aspoň prečistíš svoje "básnické črevo"...možno to aspoň trochu pomôže...

Počuvaj ma ty si nejaká premúdrela...až mi je s tých tvojích reči na grc...patrí Joesatriani

joesatriani
03. 05. 2009
Dát tip
...keby Kristus nevstal z mŕtvych, tak po tejto "básni" robí v hrobe ventilátor ( tak sa musí v tom hrobe prevracať )...

Hezké,TIP

ach bože :(((

macecha
30. 04. 2009
Dát tip
mala som na mysli, že slov netreba k Tvojej básni, tak sa mi páčila. No,ak poznáš takého nadaného maliara, tak to možem len závidieť. Dobrých umelcov je málo a je treba si ich vážiť.

Ďakujem aj keď v tomto prípade nejde o slová ...ale čiarky - čiarky uhlíka na bielom papieri...ja len opisujem čo vidím na krasných malbách neskutočne nadaného novodobeho Slovenského maliara....ktorému raz sa bude klaniať Europa a celý svet...som rád, že ho poznám, že sme priatelia...Na to že ma len 21 rokov maluje úžasne......!!!! Je radosť sa dívať na jeho obrazy...

macecha
30. 04. 2009
Dát tip
k tomuto netreba slov ..T***

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru