Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pán s velkým Pé

14. 11. 1999
0
0
1419
Autor
Lalinka

malinko naštvaná.. :-)

Co jen mohlo se stát Že už by mě neměl rád Třeba chce mě nechat se bát Zkouší se mnou si jen hrát Proč sakra nemohl odepsat?!? No nic, půjdu už spát Holka.. email už nepřijde Můžeš to vzdát Zkus to překonat Prostě neměl chuť dál Ti psát Zkus se s tím vyrovnat Není to tak složitý Co na tom nechápeš Vždyť to měl na čele vyrytý Tak tedy dobrá pane s velkým Pé Možná mám od vás srdce zlomené Ale ještě pořád mám dost síly Poslat vás do prd…
Drakkan
21. 04. 2002
Dát tip
0/5+ :-)

Pavol
20. 11. 1999
Dát tip
Jo, tak tam. Dobrý :)

Bibša
17. 11. 1999
Dát tip
jůvajůva, lálí, to znám, ale většinou se seknu,vztekám se zbytečně a další den přinese pošták vonavou pichlavou omluvenku, přála bych ti to samé, to té krásné Poprvé !!!

Miroslawek
15. 11. 1999
Dát tip
Ja, ja, natürlich, Volkswagen Golf. Takový je život. Nejlepší je poslat ho s doručenkou.

Somalec
15. 11. 1999
Dát tip
Klidně ho tam pošli, tam do té s velkým pé (do pérde..)

Merle
15. 11. 1999
Dát tip
Jo jo :-(( Takovej je. Minule něžně romantickej, teď naštvaně smutnej. Hajzlík život.

Bříza
15. 11. 1999
Dát tip
a jéje :-)
květinka rafla ...

Tynic
15. 11. 1999
Dát tip
Teda, když jsem četl název, tak první co mě napadlo bylo : pan s velkým PÉrem, ale to by se potom nerýmovalo s tou prd... :o)))
Třeba je chyba v mejlu...co ty víš???

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru