Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

comedia dellete

03. 05. 2009
14
17
3917
Autor
Kuchot

 

 

 

moje mrtvá žena

mi zůstala věrná :-její ňadra

chutnají po lesním ovoci

 

a bílá hlava

ze strany letokruhů

je motýly zakrytá

 

     /z jejího srdce

namlel jsem půlku jelita/

 

má mrtvá žena

mi zůstala sťatá

a syn – vysoký viselec

houpe se

špička pata špička pata

 

. . .

 

jsem saturn

požírám svý vlatní děti

a klaním se pohanským

bůžkům :-tak nechoďte pro kněze

 

nechte nás společně

v naší chalupě zetlít

 

 

 


17 názorů

médea
11. 11. 2010
Dát tip
...

A.H.
22. 07. 2010
Dát tip
Tak nevím, co si o tom mám myslet.

kjkszpj2
19. 12. 2009
Dát tip
tip


/Markéta/
02. 06. 2009
Dát tip
teda, tomu říkám naturalismus

Kuchot
19. 05. 2009
Dát tip
možná nějaký dvouminutový vstup...

JeanJoche
19. 05. 2009
Dát tip
To by šlo zdramatizovat;)Na Štkaní třeba;)

Zaznamenáníhodný způsob reprodukce své vlastní roviny poetického avantgardního směřování. Obrazy se sice zdají být poněkud zavádějící, ale beze zbytku využívají takových prostředků jako jsou změny proporcí a odrámování nefungujících vizuálně statických prvků. Dílo je svým způsobem statutárním zjednodušením v podobě klasické středostavovské frašky, ve které poetická logika nahrazuje realismus navzdory náznakům fragmentů určitého dějového prvku a zbytněle narativní význam symbolů a globálů, jejichž obsahem je zřejmě cosi jako narážka na lidskou imaginaritu, nezapře své skutečné formalistické podhoubí. Možná chybí něco jako práce s výpovědní dynamikou, z čehož mohou rezultovat situace, kdy čtenářské soustředění musí být permanentně ve střehu. Teoreticky by měl takovýto neustálý útok na jeho smysly mít nejspíše laxativní účinek, zde se to však překvapivě příliš neprojevuje, přičemž důvod je zřejmě v celkové esteticky hnilobně jednotící podobě textu.

Kuchot
05. 05. 2009
Dát tip
s: si nemůžu pomoct, ale dik ostatní: díky moc, mám radost :)

Nonchalance
04. 05. 2009
Dát tip
kokos tie jelita...

z jejího srdce namlel jsem půlku jelita to je dle mýho romantika jak bič! :)

moorgaan
04. 05. 2009
Dát tip
Don Kuchotsky.-))/**

Santi€
03. 05. 2009
Dát tip
uf, kuchotská absurdní morbidnost...vyhraná, vylhaná(?)...graficky se mi to nelíbí, myslím, že text to má v sobě, nepotřebuje nějaké podpůrné efekty(font, pomlčky, dvoj/tečky...), jejich přítomnost na mě působí negativně. název je fajn. už se těším, až se projdu kolem kadeřnických potřeb v krpoli cestou k mému muži do kantýny v práci na oběd... váhám, ale tip už jsem dala.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru