Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

pod rozkvetlým stromem

10. 05. 2009
17
32
4824
Autor
Fouraix

obdobně postiženým:)






pod rozkvetlým stromem


políbil jsem


si prdel







32 názorů

jak jednoduché a k pobavení perfektní :)

jH
06. 11. 2010
Dát tip
bude se ti to asi zdát jako zavržení hodná nevědomost, ale s touhle technikou sem se během svejch studií nejčernějších magií vesmíru ještě nesetkal

Fouraix
06. 11. 2010
Dát tip
ale kdepak. na mokvající patizony, divim se, žes to nepoznal obligátní věštbou z teletníkové lehliny!?

jH
05. 11. 2010
Dát tip
to je narážka na hořící tykve ?

....to ste akrobat jak sviňa....palec nahoru.

Fouraix
06. 01. 2010
Dát tip
delší přesah je snad vyloučen již samotným rčením o neuschnutí políbeného objektu;) ale on se nějakej zkaženec hledající přesahy dycky najde:) překvapuje mě, že se najdou i lidé, beroucí prdel jako svébytnou osobu, na kterou se ptáme "kdo?"

sepiolite
06. 01. 2010
Dát tip
"upřesnění kategorie: aspoň mi neuschne" kdo že Ti alespoň neuschne..? ta prdel, nebo je to delší přesah :)

děláš si ze své dámy prdel? Snad se to nedoví...

Bíša
06. 11. 2009
Dát tip
Jsem postižený jen retardací. Tak mám pochopení. Jsi velmi ohebný. Své prdeli ve svém stáří mohu poslati pouze polibek letmý...

Fouraix
11. 10. 2009
Dát tip
což o to.. záleží na situaci;)

A.H.
22. 08. 2009
Dát tip
bravo :D

jejdavilda
01. 08. 2009
Dát tip
a tak to je dobré*

nonamebeast
29. 05. 2009
Dát tip
já taky doufám, že nechceme..ale to víš, člověka to dycky zarazí..stejně jako, když se jeden pokouší olizovat si loket nebo si strkat dlaň do pusy..prostě lidi si nedají pokoj:-)

Fouraix
29. 05. 2009
Dát tip
další taková:) tak doufám, že nechceme;)

nonamebeast
29. 05. 2009
Dát tip
pokud bychom chtěli být akurátní - je to vůbec fyzicky možné? chm..mě taky nikdo nepolíbal..byl daleko..

Fouraix
25. 05. 2009
Dát tip
a jéje. to rači neříkej. ještě by to vypadalo, žes dopadla obdobně..;) ale i tak dík za vyjádření pochopení niterního sdělení. toho se čovek u blbůstek moc často nedočká, páč většinou v tom lidi vidí jen tu blbost:))

Mno ne, to byl opravdu jen žert, já to niterný sdělení naopak moc dobře chápu.. :)

Fouraix
25. 05. 2009
Dát tip
m_d: bóže.. kdyby to nebylo vyloženě zavedený rčení, tak bych snad i chápal, že se sem tam někdo ze strojárny či lékařské fakulty pozastaví nad technickou stránkou věci, ale když je, a navíc ještě použito (haha) v umění, tak...;))) mno ale ty si tu šéf:)

Je to vůbec technicky proveditelný? (i když pravdivost v umění neni nutná, to já jen tak rejpu:) Taky bych chtěla umět psát růžově.

moorgaan
25. 05. 2009
Dát tip
no jo ty ob-jekty.-))..vzpominam, velmi prïjemne:-))

Fouraix
25. 05. 2009
Dát tip
asis měl lepčí objekty, taxes nemusil snažit:)

moorgaan
25. 05. 2009
Dát tip
to jsem nikdy nedokazal ani pod uschlym stromem!.-))

Rabb
11. 05. 2009
Dát tip
rád.. ;-) kvok!

Fouraix
11. 05. 2009
Dát tip
rabbe ono políbení prdele je vždycky tak trochu černé. a teď už se vrať ke slepicím:)

Rabb
11. 05. 2009
Dát tip
aha.. tak strom byl růžově rozkvetlý políbení černé.. fuj!! a prdel? žlutá? viet-nam?

raja
10. 05. 2009
Dát tip
Já ani to ne...:D

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru