Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vernisáž

11. 05. 2009
5
12
3342
Autor
Háber
POZVÁNKA Literárny klub Janka Jesenského a Nitrianska odbočka Spolku slovenských spisovateľov Vás pozývajú na prezentáciu najnovších kníh slovenských autorov, ktorá sa uskutoční pri príležitosti narodenín nášho sponzora - JUDr. Petra Korca 20. mája 2009 o 15,00 h v Nitrianskom múzeu na pešej zóne Prezentovaných bude desať (!) kníh, čo je unikát na Slovensku na jednej akcii a to: Náš jubilant - J. Chryzostom kardinál Korec Náš jubilant - Prof. PhDr. Jozef Vladár, DrSc. Almanach Nitra 2009 Zborník Esteticko - antropologická koncepcia literatúry... Červeňák A. : Reminiscencie Zrubec L.: Meditácie Muránska N.: Texty a kontexty Háber S.: Voňavé milovanie - básne zo zbierky recituje herec a riaditeľ Divadla Andreja Bagára Ján Greššo Červeňák - Vladár - Zrubec: Naše / moje najmilšie Jozef Golonka - Rebel s číslom 9.

12 názorů

Háber
12. 05. 2009
Dát tip
dondite gdo kcete:)

držím palčeky..určite to bude super akcoška možno prídem opačiť...keďže do Nitry čo by kameňom dohodil

moorgaan
12. 05. 2009
Dát tip
sakra.-)).. na Hábera a Golonku by som sa rád pozeral.-)) /*

Háber
12. 05. 2009
Dát tip
Rabb - myslím, že je tu viac autorov, čo sa dočkali zbierky - z uvedených s pismaku:) momentálne ja*

Rabb
12. 05. 2009
Dát tip
:-) tak jem to nemyslel.. spíš jako jestli ještě někdo z internetových pisálků se dočkal sbírky.. třeba některý z uvedených autorů.

Háber
11. 05. 2009
Dát tip
Rabb - každý písmak môže prísť:)*

Rabb
11. 05. 2009
Dát tip
gratulka.. ..je ještě některý z nich písmák? asik ne, že?

Bíša
11. 05. 2009
Dát tip
Přeji Ti úspěch...

to Tvé Voňavé milování..,to musí být krása* je mi líto,že je to tak daleko příjemnou zábavu přeje sluníčko:o)

reinka
11. 05. 2009
Dát tip
Ze všech těch jmenovaných znám jenom Tebe... asi ostuda ( teda ne to, že znám Tebe :o) )

tož si to užijte ve zdraví...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru