Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Na vlnách lásky

11. 05. 2009
5
14
3109

Unášaný vetrom - Tvojich citov

a plyšovým

medvedíkom

balíčkom Bom-par

novodobým trojfarebným svetom.

 

Cez zamatové pery

s kryštálom

a so slzami.

 

Po stupienkoch

po komorách

od trachei k pneumónii..

 

Cez uzlíky – trombocyty

po chodníkoch

s Tvojej – artérie...

 

Pomalým tempom

tokajúceho

v oblasti lásky – študenta.

 

Otváram dvere

tichučko – nežne.

 

Otváram - do srdca Tvojho!

 

Otváram ráno - i po večeroch.


14 názorů

Všetkým...Háberovi,kytare, jjj...veľmi pekne ďakujem

Noumenon
11. 05. 2009
Dát tip
spis na vlnach radia egrenzis, no mas talent psat hezci basne, tato mne prilis nezaujala, opravdu bych zbrzdil tempo, je sice mozne, ze se clovek vypise tim ze bude hodne psat, ale basen by mela mit svou silu a take nejaky hlubsi smysl. nic proti kyci, kyc si svou kycovitost vydobyl tim, ze se stal az prilis oblibenym, ale pokud obleknes kyc do noveho kabatu, muze to byt nova a neotrela basen...

napriek dlhej rozprave vecných trefných názorov...ďakujem konkerencii ľudských postojov..za písmenka a za debaty, za čas stravený v polemikách...a

čo aby som aj ja?

Prvom rade prezentujem sam seba...svojou tvorbou, pocitmi a náladmi... Vieš ja práve naopak, snažim sa zachovať svoje pseudonymum do posledného písmenka...a meno Amadovič je odvodené od lat. slova Amadeo...lubozvučný, nežný... a preto svoju tvorbu tiahnem týmto smerom...Radšej budem písať nežné gýče ( aj keď si nemyslím, že vyznanie lásky nie je gýč)...skús povedať svojej polovičke, alebo manželovi drahý (á) už mi toľko nehovor že ma máš rád(a)...asi sa to nestane lebo naozaj prejaviť lásku je dôležité a správne....vždy a všade...akým koľvek spôsobom. Preto ja budem radšej písať nežné slová...ktoré vychádzajú s môjho srdca - úprimne. Nehľadiac na to či sa to niekomu bude páčiť, alebo nie..dôležité je že tie slová jasne špecifikujú moje rozpoloženie, že svedectvom mojej lásky...a dôležité ešte aby človek, ktorému sú určené ich priajal...a dal mi za ne pusu, aby sa na mňa usmial, hodil sa mi okolo krku, aby s usmevom na tvári spokojne zaspával v mojim náruči...ostatné je vákuum, čo neznamená nič.

to bude skôr tým, že nie určená Teba...a nikdy ani nebude...a napísať niekomu niekomu báseň, človeku ktorého milujem, ktorý je mojím vesmírom nie je gýč - je to láska. A poézia je aj pocitoch. V prvotnej časti svojho nicku máš slovo...(duša), ale vonkoncom sa mi nezdá, že by si ju mal(a)


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru