Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Podivná hra

11. 05. 2009
8
14
1027
Autor
Marcela.K.

,,Počkal bych, až přijde nějaká zpráva. Bývám většinou trpělivý..."

mohla bych na tebe řvát
proč?
můj vztek je jenom můj
a stejně jako přišel odejde
a já se nechci stále dokola omlouvat
za to
že cítím
vidím
přemýšlím...

stačila by ti půlka
půlka mýho života

jenže
proč bych zrovna tobě
měla dávat ty nejsladší pusy

když jdu ve tvých stopách
bojím se
že uklouznu
a poslední
co uvidím
bude tvůj vyčítavý pohled

podivná hra
na bude - nebude





14 názorů

Marcela.K.
09. 07. 2009
Dát tip
.

Marcela.K.
16. 05. 2009
Dát tip
Od Narvah Pro mylenka Odesláno 16.05.2009 21:27:42 Předmět Re: Re: Re: Re: Re: Re: n/a pořád mi připadá, že se málo modlíš. s lakrovem brzo zametu, to tě mohu ubezpečit. pak si vezmu na starost tebe. píšeš naprosto katastrofálně. kde kvete nuda a klišé, tam se lidé málo modlí.

Narvah
16. 05. 2009
Dát tip
děs běs. nic tak strašnýho sem už dlouho nečet

foto
14. 05. 2009
Dát tip
skvělé!

Marcela.K.
12. 05. 2009
Dát tip
Miluju ho...

nostalgik
12. 05. 2009
Dát tip
komentář jen kusý, svůj se říká k svému ... tak proč zrovna jemu ty nesladší pusy... : protože tě miluje.. a co ty? TY TY Ty

Edvin1
12. 05. 2009
Dát tip
No, s časem to pozná i čtenář.

Marcela.K.
12. 05. 2009
Dát tip
Já jim říkám "vzteklý básničky" :-) i když to z nich třeba čtenář nepozná...já vím svý ;-) Možná právě proto, že se "píšou samy" je to v nich schované...ta emoce, která je umocňuje...co já vím :-) Ale mám je ráda i když si přesně vyčtu, jak mi v té chvíli bylo :-)

Edvin1
12. 05. 2009
Dát tip
Jsou teoretici literatury, co tohle nazývají "utrpením". Prý autor musí trpět, aby něco kloudného napsal. Syn mi řekl, že z bytu nad Manhattanem by nic nenapsal... Jsou takoví, co se za utrpením vydávali, třeba Hemingway šel vždy tam, kde se dělo to, co chtěl popsat. Jestli tam trpěl, to nevím, ale nebezpečí se rozhodně vystavoval (jako saniťák v první světové v Itálii, jako válečný reportér ve Španělsku za občanské války), ale na straně druhé se mi zdá, že když sepisoval své nejlepší dílo na Kubě, tak rozhodně netrpěl. Tak nevím... A ještě Tolstoj... A všichni ti romantici... Kdo ví, co lidi inspiruje? dědEd :-)

Marcela.K.
12. 05. 2009
Dát tip
Jenže k tomu musím být trošku "naštvaná" :-) jednou mi jeden můj přítel řekl, že je potřeba mě naštvat, aby to stálo za čtení...asi měl pravdu ;-)

Edvin1
12. 05. 2009
Dát tip
Jak zatraceně dobře znám tenhle vyčítavý pohled milovanýc očí! "Z cizích už mi nevadí, ale z tvých..." říkám jí. Líbí se mi básně, ve kterých nepěješ o lásce pásce. Tyhle postřehy drobných okamžiků jsou silnější. A snadno se s nimi identifikuji. To poslední je předpokladem k tomu, abychom rádi něco četli. Ubíráš se správným směrem. Konečně. dědEd :-)

Robinia
11. 05. 2009
Dát tip
:-) ... nebo spíš :-( ?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru