Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

O tažných ptácích

12. 05. 2009
8
19
1827
Autor
Aki

se to tak někdy semele... :o)

 

Dostal jsem v expresní zásilce
DýVíDý s tažnými ptáky...
Manželka, ač je jen slepice,
potáhne nejspíš taky...



19 názorů

Yfča
17. 05. 2009
Dát tip
:o))

Kastel
13. 05. 2009
Dát tip
:o))

Aki
12. 05. 2009
Dát tip
pro jjj: a proč ne? ona má smysl pro humor... :o))

Norsko
12. 05. 2009
Dát tip
já tam nebyl dvacet let a pořád si to pamatuju. A taky : Vyměním manželku za kamna. Zn. Nehřeje :-)

Aki
12. 05. 2009
Dát tip
Norsko: neznám... nejspíš proto, že v Brně jsem byl jen 3x v životě :o)

Norsko
12. 05. 2009
Dát tip
nad brnem táhnou mraky vyser se a táhni taky (to znáš ?)

martinez
12. 05. 2009
Dát tip
jasně že žiju - a vzkvétám! a neslibuj a konej! nebo nevyhrožuj! :o)

Aki
12. 05. 2009
Dát tip
martinez: jééé, zdarec, ty ještě žiješ? :o)) se pořád chystám na nějakou velebáseň o kapybarách... a zatím nic moc... ale ono se to jednou povede... a pak toho budeš litovat :o))

martinez
12. 05. 2009
Dát tip
jeden kapybaří tip... a příště eště líp! :oD

Aki
12. 05. 2009
Dát tip
pro Milly: zkus si to přečíst ještě jednou a pomalu :o) ona ta vazba není možná až tak patrná na první pohled, ale... slepice není tažnej pták, to se učej děti už ve školce... :o)

Milly, když je pták opravdu tažný, utáhne i manželku...

smutny pribeh :_)

Milly
12. 05. 2009
Dát tip
Co má co společnýho fakt, že Ti přišlo DVD, s tim, že manželka potáhne? .-) Mně přijde, že nic moc.. :-)) Jo, to můžeš popsat zvlášť v dalším díle..

Ženatý a takhle statečný? To já bych nejspíš dostal po hubě koštětem.

Aki
12. 05. 2009
Dát tip
pro Milly: málo svázaný? moc volná významová vazba? přeložíš mi to do češtiny? :o) já jsem nikdy žádnou ženskou nesvazoval... teda jenom občas k posteli... ale to sem nepatří :o))

řádek
12. 05. 2009
Dát tip
:-DDD

Milly
12. 05. 2009
Dát tip
Takový.. jak to říct.. málo svázaný?? :-))- moc volná významová vazba...

taky expres? ...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru