Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Už se nebojte!

02. 09. 2001
3
0
2212
Autor
zolli

Jakubovi a Janovi, za odlesky jejich rozšířených zorniček.

 

Častokráte za šera

obchází dům příšera.

Skučí, kvílí dnes ze všech sil

jak stařičký lord  Canterville.

Až bílá mandloň vykvete

skropená slzou dítěte.

I my půjdeme tiše spát

Snad bude se nám o něm zdát.

Dík Simone a Wilde.

I nás si láska najde.

Třeba v oku dítěte,

proto smutky usněte.

Až zpívat začnou slavíci,

zas bude úsměv na líci.

 

 


suva
08. 09. 2001
Dát tip
hezounkatý...***

zolli
07. 09. 2001
Dát tip
Mahonku ty furt s tím rytmem... Falí to budou rádi :o)))

Petula
06. 09. 2001
Dát tip
Mahoney, jak píše Albireo... Zkropená – změna stavu (mnemotechnická pomůcka Změněná) Celá zahrada byla zkropená deštěm. Skropená - jako skráplo, skrápalo – pár kapek a slz a ne zkráplo... :-) Tedy obě ta slova vesele koexistují, ale trochu se liší... Jsem-li vedle, tak mne klidně sprdnětě (ale ne zprdnětě)!

░▒▓-_-▓▒░


Albireo
05. 09. 2001
Dát tip
Mahoney: Podle PČP zkropit (pokropit), skropit (trochu, např. slzami).

Falka
05. 09. 2001
Dát tip
A že jim posílám sestřičkovské pomuchlání... a že pro ně něco mám... :o)

Bacil
04. 09. 2001
Dát tip
Až zpívat začnout slavíci, zas bude úsměv na líci a začnou lítat králíci loukou či třeba ulicí pod žárovkou i pod svící pro sluníčkově myslící i pro tu milou Zollici. :-))

Mahoney
04. 09. 2001
Dát tip
heťké :-)) u třetího verše, myslím, máš lehce porušený rytmus: slušelo by mu ubrat slabiku... pro srovnání: Častokráte za šera obchází dům příšera. Skučí, kvílí ze všech sil jak stařičký Canterville. Až bílá mandloň vykvete skropená slzou dítěte. a ještě: nedokážu to vysvětlit, ale můj jazykový cit :-)) na mě křičí "zkropená"... pomůže mi s tím někdo? :-))

Albireo
03. 09. 2001
Dát tip
Líbí se nejenom Šmince. Albimu dokonce s tipem.

Petula
03. 09. 2001
Dát tip
:-)))

░▒▓-_-▓▒░


Šminka
02. 09. 2001
Dát tip
To je hézkýýý:-)))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru