Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Tvoje nálezy

14. 05. 2009
4
13
1519
Autor
Bracha

byl jsem ve škole, bylo vedro k padutí...- já taky padal, na hubu. Bylo mi děsně zle a nevnímal jsem, co nám to zkoušej vtlouct do hlavy.., potil jsem se a chtěl už jedině, aby byl konec a já moh vypadnout ven.Tyhle letní odpoledky jsou k nepřežití .

Konečně zazvonilo. Vyběh jsem ven z toho kotle místo školy, Běžěli se mnou kluci, Petr a Honza,většinou se ke mě přifařily, dokud si nenašli zajímavější zábavu......Před školou stála...pohublá, kruhy pod očima, úplně špinavá a na první pohled dehydrovaná...-s určitým vítězstvím na konci toho ztahanýho pohledu....holka. Připadala mi povědomá. Můj mozek to chvilku vyhodnocoval, ale pak sem nad tim přestal přemejšlet...

 

....prostě jsem připustil, že je to moje vlastní sestra.Volala na mě. Šel jsem k ní. Vypadala, že mě snad obejme, tak jsem předstíral radši nezájem, no, usmál jsem se ...kluci někam zmizeli a já jsem tady zůstal sám, jen se ségrou. Řekla mi, že nemá na autobus. Neměl jsem tolik peněz, tak jsem se zeptal nějakejch spolužáků z vedlejší třídy, jestli nemaj drobný. Ale neměli. Tak jsem ti poradil, aby sis to koupila do Letňan  a jela až do Brandejsa.-----------------------------------------------------------Jak taky jinak, jenže ty jsi tohle neznala, tak jsi to považovala za výplod mé geniality.....taky jsem se trochu nafouknul

Pak jsme kecali celou cestu, až se lidi otáčeli. Byla jsi plná věcí, kterejm čert aby rozuměl, mluvila jsi, jak když ses vrátila z vesmíru. Bylo to děsný, ale já se s tebou bavil, uklidňoval jsem tě, že ze ségry Lenky nemusíš mít strach. Ale tys byla tak vystrašená, jak kdyby šlo o život.

Nic nepomáhalo. Lenky ses nepřestala bát.

Našim jsi nedokázala věřit a mě připadalo, že sobě tedy už vůbec ne.

Přesto ses z  neznámejch důvodů řídila nakonec jen sama sebou.

 

Znova jsi odešla....a přitom, když jsi byla tady.... Zvládla sis najít i práci, jezdilas do ní denně na kole. Bylo to asi pro tebe hrozný.

Neumělas nic a byla přesvědčená,že hodinu po jídle se nesmí pracovat.

Nechtěla jsi plýtvat vodou při mytí černého nádobí...A vůbec jsi všechno tak úžasně nezvládala......

Končím, něco zas příště písnu, ale teď se mi začlo chtít spát.............................


13 názorů

Bracha
24. 08. 2009
Dát tip
D:)

super... není to zbytečně dlouhé a přeplácané nějakými detaily aby to mělo formu... jen syrové myšlenky, vzbuzující silnou atmosféru... ****

Bracha
16. 05. 2009
Dát tip
...no,jsem se měl docela rád..mě sou názory druhejch ukradený,ale stejně to potěší,když se nemusíš chválit furt jenom sám.

Bracha
16. 05. 2009
Dát tip
ani bych tomu popravdě moc nevěřil.To mi eště nikdo fakt neřek.Krom leštění příborů a krájení cibule mi nic nejde. Dík,Morien...

Bracha
15. 05. 2009
Dát tip
vím,tuším,ale jsem takovej,nechám to bejt

Bracha
14. 05. 2009
Dát tip
já to už opravil

Bracha
14. 05. 2009
Dát tip
no,sem nějak ospalej,asi se na to ještě podívám,pozdějc..to výtězství už jsem opravil-dík

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru