Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Svatba na onom světě

16. 11. 1999
1
0
1684
Autor
Kombajn

LÁSKA, SMRT nejkrasnější spojení

Svatba na onom světě Chodím nočním městem, miluju se s deštěm, cítím se tak sám. Ruce mně už zebou, já rád byl bych s tebou, asi to udělám. V kapse puška mně pálí, měsíc pláče v dáli, hlaveň k spánku dám. Brzo spatřím tvou tvář, tmu vystřídá jas a zář, Bůh za svědka půjde nám.
Kombajn
23. 11. 1999
Dát tip
SEBEVRAZDA je resenim VZDY. Ja osobne miluju pach krve a kdyz to cvachta... Mam rad ironii a sarkasmus.

KATE: To nemyslis vazne. Ze ne ? PROBOHA, je to jediny vychodisko z tohoto zkurvenyho sveta !!!!

Pavol
20. 11. 1999
Dát tip
Jo, sebevražda je řešení. Doufám, že jednou budu dost silný abych to skončil. Snad ...
Kombajne, tahle se mi moc líbí

Merle
19. 11. 1999
Dát tip
Bříza!!!! Si borec!

Bříza
17. 11. 1999
Dát tip
tak sorry - já to tak nemyslel ... :-(

Bibša
17. 11. 1999
Dát tip
... a co taková sebevražda skokem pod kombajn:-)

Hej,koukni kolem, slaboši to vzdávají, ale ti ostatní? Není to tak beznadějné - přežít!!!

Kate
16. 11. 1999
Dát tip
sebevražda nic nevyřeší a nikdy nic nevyřešila, možná ve starověku, když byli králově nucení se zabít, aby mohl nastoupit jiný král
ale v dnešní době víme, že to nikam nevede,a myslím si, že bys neměl ani toho svědka.

Bříza
16. 11. 1999
Dát tip
Sebevražda všechno řeší. Vždycky všechno vyřešila - alespoň za sebe -to mohu říct- zcela popravdě. Jakmile se cokoli nevede, hned jdu na to. Mám pro ten případ vždy poruce nějakou pomůcku - i když - na Tebe asi nemám - flinta se mi do kapsy nevejde, a pálení hlavně na noze (- byť třeba pouhé pistole - po deseti výstřelech se vždycky rozžhaví doběla) - bytostně nesnáším.
Nejraději se trávím, nebo věším. Protože jsem slušně vychován, neopomenu předem upozornit své blízké. Zpočátku se vždycky nesmírně polekali, když objevili můj vychladlý trup na podlaze v kuchyni, nebo klátící se tělo na prádelní šňůře na půdě. Teď už si zvykli - ale musím vždycky předem napsat dopis na rozloučenou... Už raději nikomu nic neodkazuji - lezlo to dost do peněz a příbuzní začali mé sebevraždy považovat za jistý druh vánoc, což mi k "selbstmordu" bere i tu základní motivaci. Někteří mí synovci mne dokonce z tohoto důvodu několikrát k sebevraždě přemlouvali, což mne naprosto otrávilo. Jak tak nad tím přemýšlím, nejlepší bude spáchat sebevraždu ...

MM
16. 11. 1999
Dát tip
;-|

to je ovsem muj nazor na vyse "vyvedene" kritiky..

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru