Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Oči které patřit mi nebudou

16. 11. 1999
0
0
2171
Autor
Kombajn

NECHTE SI SVÉHO BOHA !

Oči které patřit mi nebudou V očích máš hvězdný prach, kvůli nim mohu být i vrah, rád překonám ten strach, osudu zkřížím většinu drah. Chci tě, nehodlám tu jen stát, chci tě, řekl jsem to tolikrát, mlčíš, iluzi nechceš mi brát, vím, že Bůh své ovce nemá rád.
Kombajn
23. 11. 1999
Dát tip
Ehm, dle meho Buh neexistuje. A pokud existuje, tak je to peknej parchant. To je vse..
Baja: Mozna potkas, mozna se potkame my dva...
BIBSA: Diky, to o mne jeste nikdy nikdo nenapsal...
PAVOL: Da se s tim souhlasit

Pavol
20. 11. 1999
Dát tip
Nemá je rád, až bych řekl, že na ně ....
Básnička velice výstižná. :)

Bibša
17. 11. 1999
Dát tip
Ta druhá sloka je živoucí skutečnost !!! Je fantastickým vystižením. Ale nevzdávej se svých iluzí, co by bez nich měl, nedej si je vzít ...

Kate
16. 11. 1999
Dát tip
ale má, má každého stejně rád, to je pravda.......

Baja
16. 11. 1999
Dát tip
Nápodobně, proč by neměl svoje ovce rády? Sugesce člověka ale někdy koná opak...
Taky bych chtěla takovou básničku někdy u někoho blízkýho potkat..

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru