Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Úsměv

16. 05. 2009
7
4
2528
Autor
Aroganc
Úsměv:
Objevil jsem jednu úžasnou věc – úsměv, však ne ledajaký, jeden konkrétní… Od té doby, i když ho jen letmo spatřím a povětšinou nepatří mne, cítím se šťasten, naplněn, přičemž doufám, že nikdy nepovadne, že nikdy nebudu se muset vzdálit neb pak vzpomínka na něj jak čerstvá jizva začne pálit a stesk po něm celé tělo mé i mysl ochromí, stejně jako chladný vítr co prohání se v podkroví… Pak jen stesk a doufání mi zbývá, až do příštího setkání, připadám si jak blázen, jak pes, co svůj stín na zdi prohání. Vždy, když už to vypadá, že ho chytí, získá, snad, stín se vzdálí, v horším případě zmizí napořád.

4 názory

zasaznovu
22. 09. 2011
Dát tip
Potom co napne horní ret, jak nikdo před ním, život na pevých základech už dávno není.............. Chápu, jak se může člověk zaseknout....:-)

Martulle
13. 07. 2009
Dát tip
Úsměv je opravdu krásná věc...

Aroganc
16. 05. 2009
Dát tip
Děkuji asi na tom zapracuji.

Yack
16. 05. 2009
Dát tip
Nemůžu si pomoci, ale když se vykašleš na rýmy, tak z toho vzejdou docela dobré věci. Pocitové věci Ti opravdu jdou.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru