Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Aaach jooo.

05. 09. 2001
0
0
1120
Autor
Sopranek

Jsem jako loď na vlnách oceánu, jednou nahoře jednou dole,skoro zalita vodou. Snažím se veslovat a udržet kormidlo ve směru. Jenže když už myslím, že se to daří, přicházejí nečekané vlny a bouře, až musím bojovat, abych se nepotopila. Potkávám na své cestě také jiné koráby, které mě informují o tom, co je nového, ale taky zlé piráty, kteří mě ničí a chtějí potopit. Nutně potřebuju někoho, kdo nastoupí do mé loďky a pomůže mi ji řídit až do přístavu. Ale co když se i on změní ve zlého piráta??

Štěstí a strach

láska a zklamání

úspěch a krach

život a zmírání

 

Chci štěstí

(že to nejde trvale?)

Chci lásku

(bez ní je jen šeď)

Chci úspěch

(z vrozené ješitnosti)

Chci ŽÍT !

 

A proto se o to vše budu rvát.

 

 

 


horák
01. 02. 2002
Dát tip
Je to jdoucí zevnitř, z potřeby, ale k dokonalosti to chce asi více nadhledu. Asi to chceme všichni, a tak nám to pak připadne banální, když to chce i někdo další.

Marthin
08. 09. 2001
Dát tip
Je to docela silný,ale chybí tomu něco.....asi tak jak chybí někdo..

Sopranek
06. 09. 2001
Dát tip
Atala : Máš pravdu, ten odstavec totiž patří do prologu a tak jsem ho tam přesunula. Jako úvod už jsem to psala a na poslední chvíli jsm to změnila a to nebylo dobré, takže takhle to původně mělo být...

papouch
05. 09. 2001
Dát tip
vono veslovat a zároveň třímat kormidlo de dost blbě, to je fakt .. :-))

Sopranek
05. 09. 2001
Dát tip
:-))) tos mě dostal, to je fakt kravina

Atala
05. 09. 2001
Dát tip
Možná, že tam ten konečný odstavec neměl být...bylo by to hezčí....škoda.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru