Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

nebohý

22. 05. 2009
7
20
1884
Autor
Baziliška

pokus o uchopení kvazizenového tématu barvitým jazykem přespolních



chlipká ochlpené chlopne
ďateľ v ďateline
nesmiernym mierom zmiera

---

vyčkaj




20 názorů

NePoe_ta
09. 06. 2009
Dát tip
Zviera ma zviera, ... z textu

myxomatosis
04. 06. 2009
Dát tip
:)

Baziliška
02. 06. 2009
Dát tip
v poho, proboha neomlouvej se pořád:) dík, žes zašel:)

Baziliška
02. 06. 2009
Dát tip
:))))) ne, ale už jsem v tom městě byla:)))

Baziliška
02. 06. 2009
Dát tip
AM: neučí, ale nevím, na kterou školu si myslíš, že chodím:) T_O36: ne, nemáme, ale na tom nesejde:)

Baziliška
01. 06. 2009
Dát tip
ne, studuju v ČB:))))

Baziliška
01. 06. 2009
Dát tip
děkuju, dala jsem si dost práce, aby tam žádný nebyl:) kategorie "trochu ironie do toho umírání" tu bohužel není:)

salomesr
25. 05. 2009
Dát tip
fiha, Bazi :D

Oldjerry
24. 05. 2009
Dát tip
Bazi - nemám se slovenštinou větší problémy. Jednotlivý slova hjlavně z nářečí a slangů - to jo. ty mi někdy zamotají řípu.

Baziliška
23. 05. 2009
Dát tip
Rajmund: přespolní je dle V.Š. každý, kdo není z Blavy:) ale protože vztah přespolních je vždy vzájemný, tak tentokrát je to obráceně pozovi: jakože...zen je vlastně ve všem a v ničem doslova což není podstatný od jisté doby radši ironii avizuju předem a zdravím:) odjerrymu: v češtině to nemá žádnou šťávu:) a jinak viz pozo a díky všem, za návštěvu a tak:)

Baziliška
23. 05. 2009
Dát tip
Rajmund: přespolní je dle V.Š. každý, kdo není z Blavy:) ale protože vztah přespolních je vždy vzájemný, tak tentokrát je to obráceně pozovi: jakože...zen je vlastně ve všem a v ničem doslova což není podstatný od jisté doby radši ironii avizuju předem a zdravím:) odjerrymu: v češtině to nemá žádnou šťávu:) a jinak viz pozo a díky všem, za návštěvu a tak:)

Oldjerry
22. 05. 2009
Dát tip
aleale - ty jsi dosttala do nějaké nové roviny... necítím v tom zen, ale moc hezké hrátky s jazykem.

pozorovatel
22. 05. 2009
Dát tip
kvazizen? jen jako že zen?

Rajmund
22. 05. 2009
Dát tip
A odkudpak jsou ti přespolní, prosím?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru