Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

i am not here, i am not listening

24. 05. 2009
8
12
2233
Autor
grafo
Bola na druhej strane cesty. Len tak tam stála a usmievala sa na mňa. Mal som rád ten úsmev, nenútený. Aj tak nasrať, nepobozkám ju!

Ready?
Jasnačka, čo pičuješ?
Nič, ja len to, že tie pätnásť už nemám dávno.
Stačí, keď sa budeš krotiť.

Nikto už neplače. Mal som pocit, že majú pravdu. Bolo ráno a ľudia ešte spali. Na tričku som mal nejakú protiamerickú hlášku a v hlave jej chutné prsia. Zistil som prečo by sa kvety nemali polievať cez deň, keď páli slnko.

Napadla ma tá pesnička:

She fits like a glove
She's as pure as a dove
She's sent from above
She's all I think of
She's lovely

A čo tak niečo zahrať na gitare? Dal som SUM41. Na to ženské vždy letia, aj keď refrén vykryjem len-tak-tak. Treba sa dobre rozospievať, potom môžem aj tú onú tamtú... Vpoho.

Asi už vyšlo slnko. Ľudia behali ako zdivočení. To nikdy nepochopím, načo je komu zelená taška? Dajte si to dokopy, ľudia! Dav mi nechcel odpovedať. Niekto tuším zavolal ochranku. Nerob kokotiny! Poser sa!

Utekal som klasickou cestou.

Nemám rád jahodovú. Furt si dám citrón, stračatelu, prípadne nejakú inú. Vždy je na výber nejaká iná. Je to o kokote mať vždy to isté. Voľnosť prichádza so slobodou voľby. A Clockwork Orange, Mechanický pomaranč: vôbec sa mi nepáčil. Možno kvôli tým dialógom... a tej psychiky postáv. Svojím spôsobom predvídateľné.

Použijeme plávanie pod vodou a relaxáciu pod slnkom.

Som idiot. Nemá to zmysel. Najskôr západ, potom juh a na koniec ešte južnejšie. Alebo možno Ázia, láka ma to. Hovorí sa, že kým si nemal sex s aziatkou, tak si nemal sex. Ak je tomu naozaj tak, tak kopa chlapov má prúser. Boha!

Úplne by stačilo sa nezamýšľať. Kto chce mať kontrolu, musí sa vzdať času. Stál som na kraji a svet sa zdal zase môj. Len som ešte stále nevedel, ako to chcem.


12 názorů

grafo
29. 05. 2009
Dát tip
tak to tiez. asi to nezmenime :)

grafo
25. 05. 2009
Dát tip
zopar ludi vyjadrilo svoj nazor :)) ale to je relativne, lebo vacsinou ludia pisu len ak je to pozitivne a ak sa nepaci tak nepisu nic

grafo
25. 05. 2009
Dát tip
dik :) nevedel som odhadnut reakcie ake budu

grafo
25. 05. 2009
Dát tip
:) to hej :)

grafo
25. 05. 2009
Dát tip
dik :) na aziatkach je naj to ze su ina kultura. aspon tie co v azii ziju :) vsetko je ine

grafo
25. 05. 2009
Dát tip
no snad dik :)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru