Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Dievčatko sa parádi

01. 10. 2001
6
0
2363
Autor
Naso

(16) Cyklus: "Básne o dievčatku, ktoré nevie" (uverejnené v knihe Koniec detstva a iné pestvá, 1999)

Ako jej staršia sestra

ako matka

ako babka za mladi

 

dievčatko vchádza do zrkadla

s napuchnutým nosom od púdru

s vážnou tvárou parádnic

 

Dievčatko ešte nevie

že aj zrkadlo klame

 

(to, ktoré raz ocko

bol daroval mame)


BooB
09. 04. 2002
Dát tip
panebože! - veď svet nie je taký smutný!!!! - ten tragický podtext ma začína silne znekľudňovať...

Petula
04. 10. 2001
Dát tip
Pozdravuj 'dievčatko' (to Tvoje, to v Tobě i to v Tvojí mysli - Tvou múzu).

░▒▓-_-▓▒░
«*»


Print
01. 10. 2001
Dát tip
*!

sidi
01. 10. 2001
Dát tip
"Dievčatko ešte nevie že aj zrkadlo klame (to, ktoré raz ocko bol daroval mame)" Proč je pravda vždycky smutná ?

nebraska
01. 10. 2001
Dát tip
nie vzdy je pravda smutna sidi :) druha strofa sa mi paci....dobra atmosfera, presne sa mi vybavi male dievcatko, prehnano nalicene, pysne sa pozerajuce do zrkadla, citiac sa tak trosku dospelo.... :)

Pluto
01. 10. 2001
Dát tip
Naso - Blizi se to....zase to je o tyden bliz, a je to stale a stale lepsi:-)))

Pepo
01. 10. 2001
Dát tip
****!

Bacil
01. 10. 2001
Dát tip
Nádhera... jednoducho nádhera.

Marthin
01. 10. 2001
Dát tip
Tiež sa pripájam a tipujem..:-)

Bix
29. 09. 2001
Dát tip
dievčatko vchádza do zrkadla ( nosom ) :o)) - pekne povedané* a vážnou tvárou parádnic *** posledné dvojveršie ! babka za mladi ma vcelku pobavila :o))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru