Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Instantní láska

17. 11. 1999
2
0
3069
Autor
AHED

Takovej povzdech...

Jak snadné by to bylo S tou instantní láskou Roztrhnout Vysypat Zalít vroucí vodou Zamíchat A pak už jen milovat A čekat na: instantní slzy instantní lži instantní bolest A nakonec na instantní smrt Pak dře lžička o dno Instantní orgasmus došel svému vrcholu Ach, jak snadné by to bylo S tou instantní láskou
qwef
27. 10. 2004
Dát tip
TIP

Print
27. 12. 1999
Dát tip
Ani s tou te není snadný...bez tebe...bez kofeinu, bez... s...

AHED
24. 11. 1999
Dát tip
No tak doslova bych to neřekl...ale budiž...

Jasně, že by to snadnější bylo. Vždyť instatní znamená, že to jednou rukou mícháš a druhou se hrabeš v nose.

AHED
19. 11. 1999
Dát tip
Nu dobrá, ale připusťte, že by to bylo přece jen snadnější, když už ne snadné....

BlackG
19. 11. 1999
Dát tip
good napad s instatni laskou, da se to nekdě koupit?

Novaca
18. 11. 1999
Dát tip
Co bych vlastně pozřel?
A vůbec, kdo by namíchával koření…

maprach
18. 11. 1999
Dát tip
no, jenomže já mám dojem, že si někteří lidé stále pojem "láska" pletou s něčím jiným. . . A jsem si téměř jist, že pokud by to bylo instantní, pak by to určitě nebyla láska.

Miroslawek
17. 11. 1999
Dát tip
A proč by to mělo být snadné?

AHED
17. 11. 1999
Dát tip
Protože s přípravou instantních věcí nejsou problémy...s instantní láskou by taky nebyly...to vše ukáže čas:-)

Špuntík
17. 11. 1999
Dát tip
jenomže si občas o to instantní spáliš jazyk...tak bacha....

Špuntík
17. 11. 1999
Dát tip
ježiši...co sem to napsal...tak doslova jsem to nemyslel....

Miroslawek
17. 11. 1999
Dát tip
Instantní lásku bys měl nejen rychle připravenu, ale i snědenu. Navíc instantní věci nechutnají a nezasytí tak, jako ty skutečně a poctivě uvařené.

Špuntíku: A pak že neumíš psát o těchhle věcech přímo nebo i dvojsmyslně ;-)))

snoopy
17. 11. 1999
Dát tip
..a co byste chtěli? .."trvalé hodnoty"? ..jen bacha, ať nám nevychladne.. brr

Bibša
17. 11. 1999
Dát tip
Ahedku, já vím,že víš, co je jednoduché, nemusí být ještě krásné a trvalé. Všechno instantní (kafu i polívky) jsou jen nekvalitní náhražkou za originál, z nouze, z nedostatku času, z nedostatku umění (vařit, milovat?). Chtěl bys takovou lásku?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru