Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Domov

01. 06. 2009
0
31
1939
Autor
m.bauml
Domov

Domov je dopis otevřený a věta ,která začíná a slunce k ránu vysvlečený,když tě ted zase zahřívá

Domov je řeka myšlenek,které jsou vžycky bez břehu a pravda v srdci schouleném,když čeká někde na něhu

Domov je usměv na tváři,jak věrnost k ránu opilá a kapka rosy na tvém tělě ,kterou tě máma pokřtila

Domov je hudba vábivá a stará židle u stolu a ditě ,které zazpívá s vděčností chce být pospolu

Domov je lístek zelený a síla lásky neskrytá a dveře pro zlost zavřený s kterou si nikdo netyká

Domov je skryté vědom ía dítě právě zrozené to slovo ,které nebolí ze srdce lásky vyřčené

Domov je řádek napsaný a kytka právě zalitá,kaminek do vody hozený ,myšlenka touhou zalitá

31 názorů

Prosecký
11. 06. 2009
Dát tip
Kamínek má dlouhé měkké í. Oprav, jinak ti nedám tip.

reinka
09. 06. 2009
Dát tip
jo, sejdeme se Na Kukliku :O))))))))

jejdavilda
09. 06. 2009
Dát tip
Kdybys opravil chyby a zformoval to tak ti dám tip

Toscana
07. 06. 2009
Dát tip
NO HURÁÁÁÁ

tož přeju...:o)

Toscana
07. 06. 2009
Dát tip
nezáviď! přej a bude ti přáno :o))

jo. jen mlčky zírám :o)

Toscana
07. 06. 2009
Dát tip
Závidíš, Aleši, že jo??? :o)))

pěkná debatička, dámy :o)

Toscana
05. 06. 2009
Dát tip
Jsem netušila, že za to může tvoje drahá polovička. Myslela jsem, že to je kvůli jakýmsi literárním ambicím... (Mj. teď si čtu povídky Květoně Zahájského - ta s názvem "Karí" mě rozsekala na atomy, budu se chechtat ještě za týden. Takže máš-li deprééézi kvůli absenci hrdličáka, kukni, je to lepší jak Diazepam!) :o)))

reinka
05. 06. 2009
Dát tip
proč myslíš, že vysedávám u Písmáka? :o))))))

Toscana
05. 06. 2009
Dát tip
No - když se nepůjde prosadit, tak aspoň kvůli pohodlí se zkus posadit - získáš tím stabilitu, a s tou se všechno líp snáší. :o)

reinka
05. 06. 2009
Dát tip
no máš to v rovnováze... buď ráda :o)))))) Já mám doma toho nejdravějšího dravce a ráda bych se taky trošíííííííínečku prosadila, teda doma :o))))))))

Toscana
05. 06. 2009
Dát tip
Asi takhle: potřebuju partnera, který není jako koule na noze a mimo mě má i svůj život, ono věčné cukrování a cukrování a cukrování prostě dřív nebo později omrzí. Chce to takovou zdravou rovnováhu - no a tu mám doma, takže se to dá v pohodě vydržet... :o)))

reinka
05. 06. 2009
Dát tip
nočního dravce potřebuješ, co? :o)))))))))) já sama jsem dravec a tak... no hrdláka chci :o)))

Toscana
05. 06. 2009
Dát tip
reinka - no možná hrdlák, možná hrdličák, nevím... no ale protože mě zemědělství nikdy nepřitahovalo, orám nerada, proto ten dravec radši ;-) :o)))

reinka
04. 06. 2009
Dát tip
a já bych radši mírumilovného, ikdyž trošku nepraktického hrdláka ( jééééééé jak se říká jemu od ní... totiž od hrdličky? ), se kterým bych míííííííííííííírně vorala :o)))))))

Toscana
04. 06. 2009
Dát tip
No co jiného taky od kohouta čekat, že?? :o)))) Já ale radši dravce s velkorysým nadhledem... hihi

reinka
04. 06. 2009
Dát tip
to se máš... já mám jen bojovného kohouta, co si brání své smetiště :o))))))))))))))))

Toscana
04. 06. 2009
Dát tip
Kondora, reinko???? :o)))) - toho mám dávno doma přece!!!

reinka
04. 06. 2009
Dát tip
a to tě právě nabádám, aby ses na to radši vykašlala a našla si pořádnýho toho...no:o))))))

Toscana
04. 06. 2009
Dát tip
reinka - tak to bude problém... nemám ráda zastřihování křídel a s pipkama se nekamarádím, na svém dvorku bych je nechtěla, ani kdyby snesly každá denně 10ks politického střeliva. Možná proto, že mám ráda jedno přísloví (tuším ze starého Říma, ale autora si už nepamatuji): "Orel zalétá i níž než slepice, ale viděls někdy slípku v oblacích?"

reinka
04. 06. 2009
Dát tip
no nesmíš jí ale zastřihnout křidýlka a udělat z ní pipku :o)))))))))))))

Toscana
04. 06. 2009
Dát tip
Nevyrazila, protože je to šikula šikovná :o)))) Ale až začne vzpouzet, poletí jak kondor, to ti slibuju!

reinka
04. 06. 2009
Dát tip
Tys ji ještě nevyrazila, Toscano??? :o))))))))))

Toscana
03. 06. 2009
Dát tip
A dodala bych: Všude dobře, doma manželka! :o)))

reinka
01. 06. 2009
Dát tip
Domove, ó ó ö domove...P

Rajmund
01. 06. 2009
Dát tip
Prostě všechno, na co si zrovna člověk vzpomene.

Toscana
01. 06. 2009
Dát tip
Zajímavé násobení popisu domova, znásobené ještě o násobení slov láska a srdce. Trošku mám nejasno v: "dveře pro zlost zavřený s kterou si nikdo netyká" (nedovedu odhadnout kdo si s kým tykal), patrně jde o moderní a až extravagantní přístup k vztahové problematice. Ve věku Vodnáře jsou vztahové záležitosti na prvním místě, proto chválím! Dále zde je odkaz i na problematiku obtížně vychovatelných dětí ("skryté vědom ía dítě") velmi trefně zdůrazněný oním citoslovcem "ía". Potřebovala bych si jen udělat jasno v tom, kde má láska srdce, potažmo i kde hrudní koš. V posledním verši pak je vypíchnuto, že ekologie může jít ve psí, když se mrhá vodou a zalévá se i to, co zalévat netřeba, ačkoli jinde ve světě je o čistou vodu obrovská nouze (pokud se ovšem zde zalévalo vodou a ne něčím ostřejším). P s výkřikem: Já chci taky domů něčím se zalejt!!!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru