Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Chmýří

03. 06. 2009
5
8
2389
Autor
ThatGuy

S vědomím, že moje poezie je jen o nepatrný kousek lepší než-li ta vogonská...

Chmýří

Hurá, léto! Ne, nejsem za ně šťasten. Za všechny mé známé, kamarády, těšící se na letní radovánky. Vlastně, když nad tím tak přemýšlím, tak mě to pěkně sere. Totiž…intervence pylu, chmýří a všelijakých jiných svinstev do mého nosu mívá katastrofální účinky. V osmi letech jsem se málem udusil při hře na slepou bábu, leže v poli zářivě žluté řepky. Naštěstí jsem byl brzy odhalen za pomoci táhlé hlenové stopy vedoucí od pykoly až do mého ležení a pomoc se dostavila brzy. Plánuji stěhování do deštného pralesa - je to mým snem od té doby, co mne přestala zajímat kariéra zahradníka. Hurá, léto!


8 názorů

ThatGuy
21. 06. 2009
Dát tip
nenapadlo te se zamyslet nad tim, proc je to v kategorii blbustky? az budu predstirat, ze to myslim vazne, urcite to poznas..nebo taky ne...

tanec
17. 06. 2009
Dát tip
Deštný prales má jiné alergie.Ach jo

Toscana
04. 06. 2009
Dát tip
něco málo alergické prózy ani v KOULI nemůže uškodit... :o))) *t

ThatGuy
03. 06. 2009
Dát tip
já mám osobně nejradši jaro...ale proti gustu...

Petrusha
03. 06. 2009
Dát tip
ja som alergik, ale radšej dve leta ako jednu zimu ...

tohle téma mě taky v první chvíli napadlo :o) jak dostat alergičku? chceš li zažít chvíli skvělou s Bělou vytrhej podběly zpod Běly...

ThatGuy
03. 06. 2009
Dát tip
neumím žlutit :)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru