Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

o chmýří

03. 06. 2009
46
49
4973

. vlastně patří k martinez do sbírky "spánek je malá smrt" .

.

ochmýřené malinké háčky

/ne ty od podprsenek
a sexu
ale ty na které se zapínají duše
nebo lásky
/

poletují vzduchem
ať je horko nebo mráz

/nedokonalost/

nezamíříš
chmýří
tak míjíme se


zas

.


49 názorů

MarK.
18. 12. 2010
Dát tip
..az som sa na chvilu zachmiril!;)*

díky ti, Mladý páne P. :o)

To sa mi paci ;)

díky Dave :o)

to by nemělo*..taky si to někam uložím

já to mám aj ve wordu... a eště jinde na netu, tak snad nezdrhne všecko najednou :o)

jo,to je moc fajn,že to nezdrhá,někam za kopečky,toby bylo smutný***(a já bych to mohla zabalit,..skoro všechno mám napsaný jen tady.)

naštěstí to odsud nikam neutíká a na přečtení je dycky času dost :o) děkuju

to je pěkný,,.teprv jsem si teď přečetla*

děkuju, oběma posledním :o)


joylis
06. 06. 2009
Dát tip
*

no to určitě nemusíš... ale bude to podle bontonu :oD

tohle je o líbení? a jak to má chudák autor poznat?! tož to se omlouvám že sem nepochopila ryzí úmysl... :o)

nebýt konstruktivních kritik jako je tahle, nevím kam by má tvorba směřovala - díky - příště ty připomínky a rady určitě zúročím :o) takový vstup na písmáka značí buď nesmírné ego - nebo alternick - každopádně si to tu užij :o)

řádek
04. 06. 2009
Dát tip
avi

já už to zjistila a vyhlásila - snad zodpovědně - ale se stydím...

tsche - mám kachní žaludek a hroší kůži Víťo - se klidně vyhlásím - ale blblo mi to a ani nevím jakej je vážně stav... a kde je řádek :o)

Oldjerry
04. 06. 2009
Dát tip
BigBivoji - neposílej ty avíza, nebuď líný a vybírej lidi, které tvé texty zajímají. Děkuji ti, příteli...

se mi tu z vás zavařil komp - se musím restartovat! a s Bigbivojovýma chlupama nemám nic společnýho, čestný mořskokoňský!!! esi je tu řádek, prosím ať to dnes vyhlásí esi se do 20.15 neobjevím - snad tu techniku zkrotím, ale nevím kdy :o)

BigBivoj
04. 06. 2009
Dát tip
No tak a já ti dám ten jubilejní 31. a navrhnu tě do stříbrného výběru s tím, že všem tady řekneš, že jsi to ode mě opsala dřív, než jsem to stačil publikovat já. Ten střet té myšlenky "míří ke mě chlupy z tvého chmýří" :))

jejdavilda
03. 06. 2009
Dát tip
*

moorgaan
03. 06. 2009
Dát tip
och míří.... to tam kam ma.-)) /*

synáček
03. 06. 2009
Dát tip
* :o)


děkuju všem, za slova aj hvězdičky... a Ferry za básničku, moc :o)

Oldjerry
03. 06. 2009
Dát tip
Máš ode mne dvacátého

illusion
03. 06. 2009
Dát tip
chmýří je tak krásne mäkké slovíčko.. aj tvoja báseň je nádherná (opäť)

Agibail
03. 06. 2009
Dát tip
moc hezká :-))*

Ferry
03. 06. 2009
Dát tip
Koníčkovi, by se nebál míjení: ..........t* Na balkón, jenž mám prosklený, vloudil se padák zchmýřený Že je z té olše od potoka A jestli prý s ním nechci tokat Neboj se hned, a nestěhuj se z moře S tím svým se setkáš, zase bude dobře Sic bez padáku, přec za tebou přijde Vždyť víš, i tak že někdy padaj lidé....

Bíša
03. 06. 2009
Dát tip
:o)

Toscana
03. 06. 2009
Dát tip
za mrazů může chmýří poletovat třeba v ložnici, když se někdo chce trošku divočejším způsobem zahřát...:o) - krásné! *t

cakvicka
03. 06. 2009
Dát tip
Chmýření je hezké,kdo by se nechtěl trefitT

ale jasně že poletují... tydle jo... ;o) a dík vám tu za návštěvu :o)

Muamarek
03. 06. 2009
Dát tip
Taková rozchmýřená, pěkná :-)) Marek

Impresse
03. 06. 2009
Dát tip
:-)*

Vaud
03. 06. 2009
Dát tip
tak to se budete muset uzchmyrit :-) *

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru