Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

VESELÉ VÁNOCE

04. 06. 2009
6
20
2413
Autor
FAE BOMB

Domov důchodců se zvýšenou ostrahou...

DEZERCE

Jednou v roce, na vánoce,

strejda dědu popadne.

Dát ho zpátky do domova,

bývá celkem nesnadné!


20 názorů

FAE BOMB
11. 06. 2009
Dát tip
Zas mi to nějak kopíruje ty zprávy... No nic. Nejlepší díly jsou stejně z "Helouvínu"!

FAE BOMB
11. 06. 2009
Dát tip
Zpětně shledávám, že mě to asi podvědomě inspirovalo... To je naprosto přesný. Celý Simsni...

sepiolite
11. 06. 2009
Dát tip
:) všichni jsme odkojeni Simsni:)) a jak nám to svědčí:)

FAE BOMB
11. 06. 2009
Dát tip
Zpětně shledávám, že mě to asi podvědomě inspirovalo... To je naprosto přesný. Celý Simsni...

sepiolite
11. 06. 2009
Dát tip
takhle je to hlavně krásně ze života a vzpomněla jsem si na Simpsonovi, jak tam toho dědu taky často nemůžou šoupnout zpátky:))

FAE BOMB
11. 06. 2009
Dát tip
Trošku jsem překopal text písničky... Takhle je to ale lepší, ne...?

sepiolite
11. 06. 2009
Dát tip
ježiš, tak tohle je masakr:))

FAE BOMB
05. 06. 2009
Dát tip
Víkend je rozhodně zajímavější než zprávy. Na House taky čumim. Nelze ale srovnávat s nemocnicí v Příbrami. Jsou to řezníci v bílejch pláštích. Léčej' asi tak, že: "Chcípni, nebo se uzdrav i přes naší "péči"!.

Víkend je shit,ztráta času. Na nově za něco stojí akorát Dr.House a občas nějaký filmy...v podstatě koukám jen na zprávy.

FAE BOMB
05. 06. 2009
Dát tip
Víkend jsem viděl. To mě vlastně inspirovalo sem vstoupit. "Víkend" je dobrej, zprávy neužitečné a špatné...

vymezovat se vůči Nově na písmáku? Pche, někteří autoři tam dokonce měli medailonek ve Víkendu :o) Nesnaž se zachránit svět, buď svůj. Sypej denně jeden kousek,podle toho, co uvidíš ve zprávách. Za měsíc zjistíš, že už umíš vystihnout podstatu. Humor není žádná sranda...:o)

FAE BOMB
05. 06. 2009
Dát tip
Ještě jednou děkuji. Báseň se asi rýmuje dobře. Fakt jsem proti strkání starých lidí do domova důchodců. Snažím se ve svých dílech "nastavovat zrcadlo dnešní společnosti"! Někdy vypni počítač a podívej se na zprávy TV Nova, kolik je tam samoúčelného násilí... Naprosto každý den je tam alespoň jedna autonehoda. Proč? Koho inteligentního to zajímá?? Stokrát víc lidí zemře na následky kouření... Každoročně miliony lidí zemřou hladem... Tragická nehoda vlaku v Indii, kde zemřelo pár desítek lidí? Hmmm... Snažim se bejt brutálnější, než TV Nova, aby aspoň někdo něco pochopil...

třeba tomu příjdu na chuť :o) oceňuji stylovou jednotu, fakt, bez legrace.

FAE BOMB
05. 06. 2009
Dát tip
Děkuji. Přestože se ti tohle asi nelíbí, oceňuji, že's to vyjádřil velmi diplomaticky. Mimochodem, svýho dědu mám rád a druhej umřel, než jsem se narodil...

když vydržíš dostatečně dlouho, nazvou jednou tvůj styl punk-poetry nebo tak nějak...

jo táák:)

FAE BOMB
04. 06. 2009
Dát tip
Asi by ho měli dát do domova s maximální ostrahou... Aspoň přes ty vánoce!

Domov důcodců se zvýšenou ostrahou? to vidim:o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru