Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Aforismy

17. 11. 1999
6
0
2160
Autor
Marigold

Já jsem autor...ehm... spíše pro zasmání.
Takže:něco pro vás.

(Doufám, že nic z toho ješte nikdo neřekl...)

Autorita Autoritu mají lidé hlavně k tomu, aby řídili sami sebe. Někteří ovšem, pokud toto nezvládají, pokouší se řídit ostatní. Městská hromadná doprava Hromadí a dopravuje obyvatele na určitá místa, aby nepřekáželi jinde ve městě. Městská hromadná doprava Je neuvěřitelná věc. Vejde se do ní neuvěřitelné možství cestujících, cestujících za neuvěřitelných podmínek neuvěřitelně dlouho. Mazlíčci Domácího mazlíčka si většinou pořizujeme k tomu, aby jsme se měli s čím mazlit. Někteří lidé, se kterými se např. v práci nikdo nemazlí, si mazlíčka pořizují k tomu, aby doma mohli místo šéfa aspoň někomu vynadat. Bílá S bílou barvou se obyčejný člověk setká jen v neupřímných televizních reklamách. Domov Domov je první místo, kde vás budou hledat. Probuzení Je předěl mezi nevědomým a vědomým odpočinkem.
Malvina
07. 05. 2002
Dát tip
Muj mazlicek mi prosim nebleje na kalendar, on mi prosim kali do meho sofa :)))

LadyL
24. 04. 2001
Dát tip
Chlapče, silně skvělé! POKRAČUJ!!!!!

zolli
20. 02. 2001
Dát tip
Autorita: Ano proto jsem si poridila auto, ale ukazalo se ze ma svehlavou povahu a je nezvladatelne. Hromadná doprava: Z tlače rubrika Novinky, zajímavosti. Pátek 13.13. roku 2013 Dopravci slaví úspěchy. V místní velkodopravní tramvaji se náhlou náhodou zablokovaly všecky dveře. Díky množství lidí nacpaných v prostředku hromadné popravy, vznikla první lidská konzerva. Naše město tak bylo konečně zapsáno do knihy rekordů. Naší MHD nehynoucí sláva. Tentýž tisk o den později: Redakce se omlouvá naší MHD za překlep v článku „Popravci slaví úspěchy. “ Mazlíčci Receptář rad: Domácího mazánka je možno pořídit levněji, neboť namazaných bývá v nočních hodinách na zemi přehršel. Omyl bílá nejbělejší je v očích lidí, které potkávám. Proč ale všichni mají oči v sloup, jen me spatri, mi jeste nikdy nikdo nevysvetlil. Omyl domov je to posledni misto kde by mne muj muz hledal! :o))))

Marigold
20. 02. 2001
Dát tip
:-)))) Chachá! Tak s tou dopravou to je trefný:) Mazlíčci...? Ale fuj:) jak se můžeš někomu, kdo bleje na kandelábr řikat mazlíček...? :-))) (promiň za ten vulgarismus, ale prostě to tam nějak patří...) díky za tvůrčí kritiku, ty já nejradši:)

zolli
20. 02. 2001
Dát tip
:o))) dyk to je vo tom, že se doma nedá chovat, když bleje...a NENÍ TO MAZLÍČEK i v tom je ta krása pitomosti týhle rady... ;o)

IVANOL
02. 12. 1999
Dát tip
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!TIP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

B.Ezejmenij
23. 11. 1999
Dát tip
Je to nádherný... fakts mě dostal - bezděky jsem si vpoměl : Doma je tam, kde se oběsíš...
Jo skoro stejně mě to vzalo.

Špuntík
22. 11. 1999
Dát tip
a ty Merle si JasoŇ....

Jean
22. 11. 1999
Dát tip
A co je potom Marigold? :-)))

Nepostrádá to ducha.

Nejvíc bych si považoval Autority a Mazlíčků.

Merle
19. 11. 1999
Dát tip
Si drsoň. (to je kladná kritika)

Bříza
17. 11. 1999
Dát tip
srandovní - duchaplné - vysoká laťka (jak dlouho trvala tvorba ?)

Špuntík
17. 11. 1999
Dát tip
opravdu vysoká laťka......ale mistrně nasazená....jen dál......

Marigold
17. 11. 1999
Dát tip
Tvorba trvala, milý Břízo od dvanácti do jedné,včera v noci v koupelně.

Bibša
17. 11. 1999
Dát tip
Zlatíčko, nádhera, pokračuj v rozjímání v koupelně, pokud možno ve vaně plné pěny :-)

Je to krásně ftipné, ale s tou bílou nesouhlasím :-) Jinak městskáhromadnápoprvé je Úža !!!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru