Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

www.pozitivni-noviny.cz

05. 06. 2009
5
58
2891

Doporučuji:

Chcete se podílet na tvorbě Pozitivních novin? HLEDÁME: ► spolupracovníky na přepisování textů (z knih a dalších tiskových materiálů) ► jazykovou korektorku textů ► redaktora pro výběr vhodných fotografií k článkům ► fotografy, kteří by rádi fotili pro Pozitivní noviny Nemůžeme vám sice za spolupráci s námi zaplatit, protože Pozitivní noviny jsou neziskové a všichni autoři a spolupracovníci je tvoří BEZPLATNĚ, ale věřte, že se vám to určitě vyplatí. Své nabídky mi posílejte na e-mail: vydavatel@pozitivni-noviny.cz Pavel Loužecký vydavatel Pozitivních novin A samozřejmě také nové AUTORY - viz POZITIVNÍ NOVINY

58 názorů

těša
09. 06. 2009
Dát tip
přepisovat texty, opravovat chyby, vybírat fotografie a fotit je možné opravdu všude, pročež nechápu rýpavou reakci JM. "BEZPLATNĚ, ale věřte, že se vám to určitě vyplatí." považuju za nesmysl nebo minimálně cosi špatně vyjádřeného; v novinách jsem nic zajímavéh nenašel, ale nic proti nim nemám. (Stejně tak proti JM.)

Bíša
08. 06. 2009
Dát tip
Podívám se na Pozitivní noviny podrobněji. :+))

BigBivoj
08. 06. 2009
Dát tip
to my také! a už dlouho :)) Vemte si z papoucha příklad, nejen že hezky a poutavě vypráví dokonce už i soutěží u Rampoucha v klubu Romantik! A docela se mu daří, kdo holt umí...

To nemá, Papouška znám o mnoho déle :))))

moorgaan
08. 06. 2009
Dát tip
se musim kouknout kdo teda dava Armonivi tipy- a beda ti, jestli jich ma od tebe vic nez Papouch!

Jak si můžeš myslet, moorgee, že to všechno nejsou moji kamarádi? Víš jak bych si bez nich připadala přehlížená? Akorát ten čas brouzdat jejich díly, ten mi proklatě schází!

moorgaan
08. 06. 2009
Dát tip
Jarmilo prosimte.. uz dej tomu Arminovi taky nejaky ten tip.. ja taky.. pozvem cele kolecko..at ma radost!.. konecne bude mit par tipu a zacne " segra na segru"..covece holka, ty jsi fakt naivni- jako bys nevedela , ze mu chybej kamaradi a tak kolem sebe siri negaci!.. vemem ho do spolku?.-))-uvidis jak zjihne!.. Severan!

a2 sklamal... bez ironie... :-P Tangens nesklamal... s iróniou... vyprážaný syr... s tatárkou a hranolkami...

Děkuji vám oběma.

a2a2a
07. 06. 2009
Dát tip
Armine, všímám si tvých útoků na Jarmilu Moosovou tady i jinde, a prostě ti nesluší, neslouží nikomu, důvody tvého počínání neznám, ale to nemění nic na faktu, že je to kontraproduktivní. Sám mám s něčím podobným zkušenost a často nemám sílu již vzdorovat, možná i ty máš podobnou zkušenost. Jarmilko, osobně vítám tuto iniciativu, třebaže jsem skeptický, neboť při mediální přesycenosti nejspíše budeme hledat dobro tam, kde si na něj lze sáhnout. Vím však, že existují vysmívaní dobrodějové, a je jich víc, než bychom si mysleli, jen si to kvůli vlastnímu egoismu neumíme přiznat, kteří třeba ideu těchto novin naplní. Moc bych jim to přál a budu-li v nich vidět prostor pro svá setkání s těmito lidmi, přispěju.

Podívej: nemám nic ani proti provokacím, rýpání či jakékoliv formě škádlení. Moje hranice smyslu pro hru, pro humor či pro trpělivost je rovněž hodně vysoko. Opakuji ale, že na urážku nechci reagovat urážkou, ale je moje právo jí zamezit, když k tomu mám prostředky, ne? Ale současně - nedovedeš si představit, jakou radost (jsem docela slušně ješitná) mi dělá, že těm lidem stojím za jejich čas a enrgii. Nejhorší, co může člověka postihnout, je lidská lhostejnost. Ono to není tak horké všechno, jak si myslíš.

Chápu a děkuji Ti za čas a moudrá slova. Jediné co nechápu, proč si myslíš, že jsem rozhozená? Na to už mám věk i bohatě zkušeností, aby mě rozhodily banality. Ale uznej, že si nemusím nechat zanášet svoji stránku výrazy a chováním, které považuji za neakceptovatelné. Jak vidíš, nevadí mi žádná kritika, proto tu jsem už pár let, vadí mi lidská neomalenost - s tím se, doufám, ztotožňovat nemusím. Legraci odlišit dovedu, to mi věř, ale mám ráda humor, ne urážlivé a netaktní poznámky. Moje kůže snese dost, divil by ses. Ale mám ještě jedno přísloví, které vyjadřuje můj naturel: MĚJTE SE NA POZORU PŘED ZUŘIVOSTÍ TRPĚLIVÉHO ČLOVĚKA! Tvůj komentář beru jako podpůrné gesto pro obě zúčatněné strany, protože jinak bych opravdu nechápala jeho smysl. Uvítám, když nabudu dojmu, že si rozumíme. Pro kontrolu: Dělám si legraci nebo mluvím vážně?

hynajs
07. 06. 2009
Dát tip
Táta říkal... ..a já s ním po pravdě souhlasím - Hynek

PJ: ne, nedívala - to se tady někde dá? moc Ti děkuji, žes mi otevřel oči!

Já jsem se domnívala, žes přišel za pana(?)deckarta dementovat gramatickou chybu. Je mi milý váš zvýšený zájem o moji osobu, nicméně komentáře, jaké jste si zvyklí zde trousit, na moji stránku nepatří. Je mi líto.

Syd Octopus
07. 06. 2009
Dát tip
blablabla jarmila... s tými svojimi narážkami si trápna ako sánky v lete... tento internetový server umožňuje vystupovať pod ľubovolným nickom a keď sa ti to nepáči, je to tvoja smola, ty si daj do nicku aj rodné číslo, ale nekafri do toho druhým, čo si dajú do nicku... :ˇ) ja som žiadnu zdvorilosť neporušil... zdvorilo som napísal artovi, že aj samotné noviny sú debilné, a zdvorilo som vysvetlil arminovi a marvinovi, že na písmáku sú idioti čo tipujú každú kravinu... :-P a kľudne si ma zablokuj aj 5-krát, mne je to jedno... :ˇ) VT: pozitívne noviny to znie minimálne tak debilne ako strážna veža... a nejde odomňa o žiadnu osobnú provokáciu

deckart
07. 06. 2009
Dát tip
na spojení Pozitivní Noviny... no, dvakrát chytré to taky není, ale budiš. Celé je to na hlavu...

deckart
07. 06. 2009
Dát tip
Ano, jest vrcholem slušnosti, zablokovati oponenty :-)

"ABY ZLO TRIUMFOVALO, STAČÍ, KDYŽ SLUŠNÍ LIDÉ NEBUDOU DĚLAT NIC." Osobně za zlo považuji všechno, co se vymyká pojmu "lidská zdvořilost". Z toho důvodu zamezuji přístupu bezejmenných návštěvníků (Armin Tamzarrian, art klinika moskva orchestra, Octopus Syd a Trapný autor) na svojí stránku.

menovať rozhodně nemusíš :-) tito tiparovia sa vyskytujú pod každým dílem jisté pozitivní autorky :-) ale stejně, představ si to, vydávají noviny a hledají člověka, který do nich bude přepisovat články z knih a jiných novin...

Inu ty potizivní noviny jsou takové...no, pozitivní.

Rabb
05. 06. 2009
Dát tip
už se někdo chytil?

* ta poslední čárka tam nepatří :-$

To bohužel nemůžu... ale řekl bych, že trapný autor má zkreslenou představu o možnostech... nicméně navrhnu edvinovi, aby to zařadil do soutěže, víc hlav, víc ví

jak příznačné: "Základem každého autorského týmu by měli být tito lidé: 1) TIPAŘ ..." takže už chápu, proč děláš nábor zrovna na tomto serveru

Tragicus
05. 06. 2009
Dát tip
Delat praxi v menze by se mi nechtelo.

to bylo na oba :-)

v dobách studia jsem jím skutečně byl :-)

Tragicus
05. 06. 2009
Dát tip
Clenem menzy, leda.

ale tohle jsou spíš IQ negativní noviny, jako autorka :-)

Vaud
05. 06. 2009
Dát tip
Zajimavy jsou taky HIV pozitivni noviny :-)

ne? a já mám za to, že tys nepochopil smysl tohoto avíza - ale netrap se tím, já s tím ve Tvém případě počítám... měj se

řekl bych, jarmilo, že jsi moji poznámku nepochopila :-)

BigBivoj
05. 06. 2009
Dát tip
všichni jsme šikovní a šikulové...i zadarmo!

nermuť se tím, že nic z toho neumíš, určitě jsi šikovný na něco jiného!

No, přepisovat texty, opravovat chyby, vybírat fotografie a fotit, to je terno

Háber
05. 06. 2009
Dát tip
pozitívky sú fakt fajn*

moorgaan
05. 06. 2009
Dát tip
kdyz me budes dodavat modelky- hlasim se jako foto -drav:-))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru