Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Tucnaci

05. 06. 2009
13
58
2385
Autor
Vaud

Jak za ne nehraje Jagr, tak se tam dejou divny veci...

Zdroj obrázky

58 názorů

Yeziiinka
12. 06. 2009
Dát tip
Aleš Novák to tím čínským trustem učňáků pozvedl ještě o level výš, než už to bylo! :)) Oběma tip za nevšední pozornost všedním výjevům ***!

Tak to máš pravdu, Tangensi. Něco jiného je ovšem recese a něco jiného porušení autorských práv. Takovéto výstřižky z denního tisku mají v naší zemi dlouhou tradici. Nad tím bych se nepozastavoval. Ovšem že by to směřovalo až k trestnému činu, zrovna u Vauda, který má podobné zkušenosti s loupeží svých děl jako ty, to jistě ne. Já sám jsem dostal anonymní e-mail s jeho fejetonem o "Dechnopárty" v době, kdy jsem ještě o Písmáku ani nevěděl. Na druhé straně to svědčí o nesporné kvalitě díla. Kdo může o sobě prohlásit: "Jsem nejvykrádanějším internetovým literátem. Kdo je víc!?"

Tangens, kopírovat ze seznamu umí každej. Samozřejmě. Postavit vejce na špičku umí taky každej. Ale koho to napadlo udělat?

Vaud
08. 06. 2009
Dát tip
tucnaci nam jdou prikladem ke zviditelneni z vesmiru nemusime stavet Velkou ceskou zed (coz by beztak skoncilo jako tunel) tak si myslim, ze jsme to vzali za spravny konec, jen nas tucnaci predbehli Tangens - no jo no, asi ubyvaji tvurci schopnosti nebo tak neco :-)

podezdívka
08. 06. 2009
Dát tip
Asi si našetřím, abych se moh podívat z vesmíru na Malkinovo bobek :-))

berg
06. 06. 2009
Dát tip
Bože... co se to až do vesmíru trousí! ÷))

Oni nekde rikali, ze byli po tech dvouch prohrach v Ditrojtu nasrany, tak se furt nedivte. Ale tenhleten Vaud, to je liska podsita. Uz jsem ho nahlasil Krakonosovi, pac si vsima veci, kdo kerejch by normalnimu covekovi melo bejt kulovy.

Oldjerry
05. 06. 2009
Dát tip
Když se Malkin s Crosbym - pardon - vyserou (na hokej), tak je to vidět až z vesmíru (i bez Hubbleyova teleskopu)....

No, kolikrát stačí pověsit libovolný výstřižek z novin a dílo už se vytvoří tak nějak samo.

čučenka
05. 06. 2009
Dát tip
tedy, pánové - diskuze je bomba, ta se vám povedla, jsem se tu smála nahlas :-))) (spolek přátel žehlu)

To je omyl. Mrtvé moře bylo marod, tak je Chuck Norris dorazil, aby se netrápilo.

Vaud
05. 06. 2009
Dát tip
ac ve fraku, presto jejich exkrementy jsou videt i z vesmiru je to vykon srovnatelny s Chuckem Norrisem, ktery podle me nacural Mrtve more

spolek přátel žehlu se mi líbí...není závislý na rozptylových podmínkách...:o) a konec konců ho potřebují i ti tučňáci, na ty jejich fraky...:o) to abych se vrátil k tématu

A vůbec, nejlíp se maj tučňáci, abych se dostal zpět k původnímu tématu, protože ti serou na všechno, a to tak okázale, že je to vidět až z vesmíru.

Vaud
05. 06. 2009
Dát tip
Jo jo, my jsme ti levnejsi pulci.

Ne nadarmo se jim říká - Moje drahá polovička.

Vaud
05. 06. 2009
Dát tip
Ja co si neuzehlim, to nemam. Ale napadlo me, ze manzelstvi je stav, kdy radu zen prodejnych vymenis za jednu zenu kupnou.

V těchto disciplínách jsem rovněž pasivním sportovcem. Mám na to lidi. Tedy člověka. Vlastě ženu.

Vaud
05. 06. 2009
Dát tip
jo to znam - jedinej poradnej porad o zametani, co CT vysila vsak jsem taky zlepsil vykon a diky borcum z televize zametam rychleji nez kdy predtim jen ten kavovar mi po parketach tak neklouze - asi malo pastuju! Uplne jsem diky tomu ziskal jinej nahled na domaci prace. Jeste cekam, az zacnou hrat smeting a zehling. Zatim jsem si prozirave zalozil Spolek pratel zehlu, abych byl na novou disciplinu pripraven!

Já mám long wawy hair od přirození. Curling je taková dynamická a divácky velmi atraktivní hra, která spočívá v posílání jakési čajové konvice po ledě na cíl. Ještě tam pobíhají nějací pčišťovači nebo co, ale jejich funkci jsem nepochopil.

Já mám long wawy hair od přirození. Curling je taková dynamická a divácky velmi atraktivní hra, která spočívá v posílání jakési čajové konvice po ledě na cíl. Ještě tam pobíhají nějací pčišťovači nebo co, ale jejich funkci jsem nepochopil.

Já mám long wawy hair od přirození. Curling je taková dynamická a divácky velmi atraktivní hra, která spočívá v posílání jakési čajové konvice po ledě na cíl. Ještě tam pobíhají nějací pčišťovači nebo co, ale jejich funkci jsem nepochopil.

jejdavilda
05. 06. 2009
Dát tip
To vám povídám, jestli si ten fotbal nevybojujete, tak jsem u mě mrtví Květoni a Vaudové

Vaud
05. 06. 2009
Dát tip
Curling - to je anglicky kudrlinka ci kudrlinkovani. To je nejaka kadernicka disciplina? Abys mel na koncerte curly hair? To chvalim!

Kdepak. Neskončil. Já jsem projistotu ani nezačal. Nemám totiž rád sporty, kde se pohybují předměty příliš rychle. Snad ještě tak Curling...

Vaud
05. 06. 2009
Dát tip
tak to jsi skoncil nekde s Ecce Homolkou :-) to byli pane spielmachri :-)

Já už ty mladý moc neznám. Co přestal hrát Andrej Kvašňák, tak ty čutálisty nesleduju.

Vaud
05. 06. 2009
Dát tip
ale zase hraje nas Lionnel Messi - muj barcelonsky soused :-) nevim, nevim, jestli by mu Pepi stacil

Aby nebyl Kollerik. Vždyť přišel ten soudný den! Stejně, jak už nekope Pepi Bican, tak ten fotbal nestojí za nic.

Vaud
05. 06. 2009
Dát tip
ze by s Kollerama? Pry je to Kollerik!

Stejně, když si Koller hraje s panenkami, s čímpak si asi hraje Tonda Panenka?

Vaud
05. 06. 2009
Dát tip
Vedle dvoumetroveho Kollera je kazda jako panenka. Ale je to takovy konicek, se kterym bych se treba nejak moc nechlubil...

Koller je filuta. Jakmile přijdou panenky o panenství, už jsou mu ohráté. Nebo že by si žongloval s očními panenkami? Ne, to budou vepřové panenky.

Vaud
05. 06. 2009
Dát tip
Policie ukaze zbrane Jiriho Kajinka, ale jen na chvilku to je titulek vhodny k dramatizaci Ja si to predstavuju, ze prijde nacelnik policie v dlouhem kabate, pod kterym bude mit Kajinkovu bambitku predstoupi pred novinare a prudce rozevre plast a zase ho rychle zavre vsude se pise, ze pouzivaji mafianske metody, tak proc jednou pro zmenu nepriucit u uchylaku...

Vaud
05. 06. 2009
Dát tip
kdyz uz jsme u rozboru zprav - prekvapive z drevene palety nebylo letadlo Airbus postaveno, zrejme to byla mylna informace, kterou privezli Romove...

jejdavilda
05. 06. 2009
Dát tip
a tak to nad tím " Koller si hraje s panenkami" taky není špatné

Ovšem zbraně Jiřího Kájínka ukážou jen na chvilku! Co kdyby je zahlídl někdo z vesmíru!

Vaud
05. 06. 2009
Dát tip
ja myslim, ze to je pro tucnaky takova mala satisfakce za to, ze neumeji litat - jsou videt na obloze i z vesmiru :-)

pozorovatel
05. 06. 2009
Dát tip
myslim, že za to může jejich lední trus

Vaud
05. 06. 2009
Dát tip
myslis, ze za to muzou tucnaci?

pozorovatel
05. 06. 2009
Dát tip
tak mně je i divný, že v česku je vidět nový druh mraku...

Vaud
05. 06. 2009
Dát tip
a nebo knezna nad Rychnovem

Cítit z vesmíru je jenom Rychnov nad Kněžnou!

vidět ne, ale cítit jo...

Nebude ono vidět z vesmíru i město Veltrusy?

Vaud
05. 06. 2009
Dát tip
Ted se zprava zmenila na Unavený Detroit nestačil na smršť Tučňáků ve druhé třetině zrejme trousi na tretiny...

To je tím, že se po ledě jen tak "trousí". Odkud až by byli vidět, kdyby přidali!

Augustus
05. 06. 2009
Dát tip
Nice twice:-D

a není to jen chyba tisku? Nemá tam být čínský trust učňáků? :o) V číně je vidět z vesmíru skoro všecko...:o)

Vaud
05. 06. 2009
Dát tip
jako by nestacilo, ze jsou ve finale NHL, jeste soutezi v trusu - to je panecku motivovanej tym!

Delahaye
05. 06. 2009
Dát tip
... a pak se z toho radostí po ... Jejich čin je ve světle předchozích událostí omluvitelný. ČTK. :-))))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru