Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

VOLBA

05. 06. 2009
18
24
3412
Autor
moorgaan

VOLBY DO EVROPSKÉHO PARLAMENTU 5.6-6.6 2009 Ve 14:00 se otevřou volební místnosti. O naše hlasy se uchází více než 700 kandidátů z 32 politických uskupení. Hlasovací lístky jsme měli dostat do schránek. Pokud jste je nedostali, můžete si je vyzvednout přímo ve volebních místnostech.

Ztráta itineráře způsobila

CHAOS…

chaos rytmu

chaos mysli

chaos vědomí

chaos podvědomí

              narychlo podaný návod

              VŠECH...

              všech soucitných

              všech trudomyslných

              všech přejících

              vybočoval….

až teprve

KOPANEC

FACKY

SRAČKY po kolena

předhodily  MAPU

                mapu slepých ulic

                mapu zákazů vjezdu

                mapu křižovatek

                kde…

kde všechny silnice jsou vedlejší

kde sever směřuje k jihu

kde měřítko má zápornou hodnotu

kde vrcholy a kóty jsou pod hladinou moře 

               Kompas, buzola, džípíeska ztrácejí orientaci

                   a já s voličským průkazem v kapse mám

                         takovou žízeň, že dneska

                              / a pravděpodobně ani zítra /                       …nenaplním URNU

               

 

 

 


24 názorů

taky neznám....


:))) - i Tobě!

moorgaan
07. 06. 2009
Dát tip
dekuji za prizen i neprizen - moc jsem nevybocil z prumeru nalad vetsiny a protze ja vetsinu uznavam a ctim, tak jsem navysost spokojen.. prijemnou nedeli a dobrou chut!.-))

Blábol. (tohle slovo jsem byl dnes nucen uložit si do schránky, Ctrl+V je jednak rychlejší, a jednak si ta písmenka neošoupám tak rychle, jako kdybych to musel psát pokaždé znova)

avox
06. 06. 2009
Dát tip
generace (pra)dědů bojovaly o volební právo a generace (pra)vnuků jde radši do putyky? tip nedám, ačkoli tady prezentuješ většinový názor - např. u nás byla volební účast 20,1%... bída ůůůůůůůů!

Lopata
06. 06. 2009
Dát tip
Především, je to toto dílo hloupé. Zřejmě ovšem protipolitická nálada řady lidí tady ukryje i fakt, že je to vlastně i hloupě napsáno. Celou dobu jde o pointu, která je sice poněkolikté reinkarnovaná, přesto dobrá, jenže je utopená ve nudné formě.

Bíša
05. 06. 2009
Dát tip
Toť diléma...

oleandr
05. 06. 2009
Dát tip
no nedivím se...

za druhou část - té rozumím*** (první je krásně napsaná, ale... nejsem dost v obraze)

moorgaan
05. 06. 2009
Dát tip
najednou vsichni dostali kasel misto prujmu:-))

BigBivoj
05. 06. 2009
Dát tip
Jsem jako reinka kašlu taky na to a doopravdy ...ze sebe :)

moorgaan
05. 06. 2009
Dát tip
ale notak devcata!...prehodnotte sve rozhodnuti!.-))...co vase deti???

reinka
05. 06. 2009
Dát tip
taky na to kašlu...

Impresse
05. 06. 2009
Dát tip
:-)*

moorgaan
05. 06. 2009
Dát tip
dam dve zeleny, griotku, cernyho svihaka, modry bols volsky oko a uvidim.-))

tam se ti rozsvítí oranžová :o)

moorgaan
05. 06. 2009
Dát tip
nehazim flintu do žita - zajdu do hospody, naberu rozum od chlapu co znaji zivot a treba se mne rozsviti:-))

děláš chybu, předsedo...Ale je fakt, že Topolánek nahoře i dole bez moc nemotivuje...dávám 23 :o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru