Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Chtěnění

17. 11. 1999
2
0
2686
Autor
Merle

Ani nevim.

Co chcete, nemáte. Víc chcete mít! A těm co To mají, To chcete vzít. Co máte, nedáte. Nikdy a nikomu. Nemít, co máte mít, znamená pohromu. Co máte, necháte... Jiný! A víc! A stejně nakonec nemáte nic.
Prokletí
10. 10. 2000
Dát tip
*Chtěnění: ale né, zas prapodivná spletenina, která působí dojmem jazykolamu...připadá mi, že se někdy snažíš sdělit strašných informací, ale díky způsobu Tvýho vyjadřování jde výsledek do háje...*o) Bambi: jak jen Ti poděkovat za moudrá slova? Děkuji za Lásku s velkým L...8c) Somalec: něžně idealisticko-filosofické vyjádření... :o} Kate: myslím, že Merlinka je spokojená velmi... ;o) Lea: nezapomínejme, že komenský taky napsal: "Řezat, řezat tu pakáž..." ;o) Bibi: opravdu mírně feministně-egoistické vyjádření ... i tak Tě máme rádo...8c))) Merle: i ty jeden lichotníku... Tynda: ne všichni jimi nadále budeme ... reklamám nevěřím ... nepodléháme všichni ... s 2.-m a 3.-m odstavcem vřele souhlasím ... šálek se rozbije ale čaj zůstává čajem... :oI mike: nepleťme politologii do psaní... #o) m.

mike
18. 04. 2000
Dát tip
Superrr - na Písmákovi je většina Čechů, a tak myslím, že všichni ví, o co jde. Mohl bys jich zkusit napsat víc - celý cyklus by se mohl jmenovat "Národní povahy jednotlivých evropských států."

Bambulka
10. 04. 2000
Dát tip
Právě teď človíček dostal Tvůj políček. Chtít jen pro druhý, zbavit se neduhy... bohužel jsi to vystihl, ale když si to postupně všichni uvědomíme, bude se všude dávat radost a Láska! achhh, to bude krása!!!

Lea
30. 11. 1999
Dát tip
Vždy když čtu o pachtění člověka za mamonem, napada mě citát Komenského... Všeliké kvaltování toliko hovada hodno jest! :-))

Somalec
26. 11. 1999
Dát tip
Nikdy nemáme to co chceme (o čem sníme), protože život je zrcadlo našich snů

Merle
24. 11. 1999
Dát tip
Díky B.Ezi, je to vzájemný.

B.Ezejmenij
23. 11. 1999
Dát tip
Jo Merlíku... Mám ohromnou chuť říct - zbytečně dobrý... A čtu tě.. Pořád tě čtu i když někdy nepíšu kritiky... Často už nemám co ...

Merle
22. 11. 1999
Dát tip
Jo, Tynic to pochopil naprosto přesně.
Díky všem.

Tynic
21. 11. 1999
Dát tip
Všichni jsme jen banda prachsprostých konzumentů... Reklamy, co nám říkají, že nemít tu či onu věc je strašná tragedie. Prostě podléháme světu kolem nás, nic nepřirozeného, snad jen zhoubného...
Teda Bibša to zase vztáhla jenom na ženské...uvědomte si laskavě, že svět se kolem vás netočí ( točíme se kolem vás jenom mi chlapi, jak největší paka :o))
S tím sklem máš recht ! Nikdo neví co od ženské příjde. Jsou to potvůrky, které nikdo neodhadne.

Po smrti nám všem bude na prd, co jsme si nahrabali. Důležité je žít v tom pravém smyslu slova a né hromadit věci...

Teda já jsem se ale rozjel.... :o) Bude to tím, že je to dokonale napsané a já se s tím můžu naprosto ztotožnit.
Stahuju si to k sobě na disk, tzn : TIP

Pavol
20. 11. 1999
Dát tip
Chci ! JOJOJO :)

Merle
18. 11. 1999
Dát tip
No, když jsem tohle psal, nezaměřoval jsem se na něžnější část lidstva, ale musím uznat, že to tak může vyznívat...
Ne nic proti holkám (spíš naopak). Jsou to ty nejúžasnější stvoření, hodné obdivu, až zbožňování. Někdy (vyjímky jsou) ale raději zpoza neprůstřelnýho skla ;-))

Špuntík
17. 11. 1999
Dát tip
máme tebe......


snoopy
17. 11. 1999
Dát tip
..změna je život : )

Kate
17. 11. 1999
Dát tip
to je pravda, co si napsal, v některých tvých rýmech se vidím sama, a to je ošklové
někdy je těžké vzdát se něčeho, co miluješ, ale pak když vidíš úsměvy na tvářích těch druhých,jsi spokojená

zkumavinka
17. 11. 1999
Dát tip
je to zly, ale je to tak... vicmene... hmmmm...

Bibša
17. 11. 1999
Dát tip
Merlíku, dovedu si představit tvůj úsměv ...
Proč mi připadá, že mluvíš jenom k nám slabé polovičce? Proč za tím vidím ty bezradně rozhozené ruce " jak vám má člověk rozumět? ".
Vymluv mi to, že to tak nemyslíš? Že nejsme takové ...:-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru