Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Nasraná důchodkyně

07. 06. 2009
7
21
2688
Autor
FAE BOMB

Vystrašený příslušník elitní jednotky francouzské armády...

 

Nasraná důchodkyně

 

Bába leze do bezu,

v zubech kudlu z nerezu...

Potkal jsem tu bestii,

v Cizinecký legii !!!


21 názorů

FAE BOMB
07. 06. 2009
Dát tip
Ale víš co je dobrý? RamboIII. Ten vůl tam pomáhá bojovat Afgháncům proti Rusákům. A teď ten jeden Afghánec povídá něco ve smyslu: "Máme jedno takový přísloví, který řiká: Boj se zubů lva, drápů orla a vzteku Afghánce. Víš co to znamená?". A Rambo povídá: "Nó, že se s nikym moc neserete!!!". Kolikrát mě to napadne při sledování TV zpráv. Momentálně se tam ty Afghánci "neserou" s Američanama...

FAE BOMB
07. 06. 2009
Dát tip
Z1 nemám, viděl jsem jen film. Zlí černoši tam útočili na hodné Američany. Pravda je taková, že sice asi 19 Amíků zemřelo, ale voni tam rotačníma kulometama na vrtulnících rozstříleli strašně moc tisíc Somálců, co měli jen kalašnikov a holou prdel. Film je těžká propaganda. Kolik by ti hodní Američané chtěli mít ztrát ve svém válečném dobrodružství? Nula? Nebo snad záporné číslo? Že by ta válka dokonce ještě pár mrtol oživila?

FAE BOMB
07. 06. 2009
Dát tip
Osmdesátiletá bába v maskáčích a se začerněnejma tvářema se plazí do bezového keře. Přes shrbená záda samopal, v jedný botě pistoli, v druhý botě ruční granát. V jedný ruce francouzskou hůl, v druhý zubní protézu s nožem. Hlasitě nadává na důchod...

Noneta
07. 06. 2009
Dát tip
...jo ještě,,,,odmyslela jsem si název,,ten neakceptuju...

Noneta
07. 06. 2009
Dát tip
...tak tohle je sranda... ta představa... je to vtipný,,,s tím, že slovo ´´bába´´ nevnímám jako synonymum pro starší paní,,beru to jako bába=ženská .... a ženský v armádě jsou... asi ne přímo v cizinecký legii,, ale to je detail

FAE BOMB
07. 06. 2009
Dát tip
Tak to jóóó... Každopádně se připravte, chystám nějakou "pecku". Ale až budu mít čas a náladu, dneska nemám ani jedno...

FAE BOMB
07. 06. 2009
Dát tip
Tohle, Thalčo, doufám, nechceš vydávat za svou vlastní tvorbu...?!

FAE BOMB
07. 06. 2009
Dát tip
Cituj původní verzi, mě tam nic erotického nepřipadá...

původní verze má aspoň erotický nádech...

FAE BOMB
07. 06. 2009
Dát tip
Samoúčelné, pravda. Další předělávka dětské říkanky...

jako obvykle...postrádám humor nebo tak něco

FAE BOMB
07. 06. 2009
Dát tip
Špatný...?

ach jo...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru