Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Nevstupovat...

08. 06. 2009
16
25
1973
Autor
Yentl

V zahradě ticho -

ze zámku v brance leze

klíček javoru.


25 názorů

Zvrhlík
15. 06. 2009
Dát tip
námět velmi originální a zřejmě i dobrý zpracování už tak dobré bohužel není

Yentl
09. 06. 2009
Dát tip
Nu, mám-li to napsat odporně odborně češtinářsky, předložky se dělí na slabičné a neslabičné, dle toho ,zda tvoří vlastní slabiku, nebo zda se přiřazují k první slabice následujícího slova. V případě "v" se jedná o předložku neslabičnou :o).

pokud tomu tak opravdu je. omlouvám se.

Darmo-šlap
09. 06. 2009
Dát tip
Koukám na to, řekl bych, že je to 5-7-5. Přízvuk se v tomto případě přesouvá s předložkou "v" na první slabiku následujícího slova, jinak by tomu bylo u tvaru "na zahradě". Jinak haiku fajn.

četl jsem to hodněkrát a je fakt že když se čte předložka s nadcházejícím slovem, tak to sedí. ale ještě ze základní školy mám vzato že předložka je samostatná slabika...nebo nemám pravdu?

Yentl
09. 06. 2009
Dát tip
Dík všem za nahlédnutí do mé zahrady :o). Byť nejsem v rytmu 575 ortodoxní, zde jsem se myslím trefila, pane Nováku?

Agibail
08. 06. 2009
Dát tip
... moc hezké haiku, patří k těm povedenějším ...mně sedí i rytmicky - nebo špatně počítám ? :-))* měj se fajn :-))A.

haiku má mít přesný počet slabik: 5-7-5 jinak je to v pořádku, ale tohle je podstatné.

moorgaan
08. 06. 2009
Dát tip
leze leze po zeleze, neda pokoj az tma vleze!.-))/*

Houmeles
08. 06. 2009
Dát tip
Nováku, je to haiku.

raja
08. 06. 2009
Dát tip
a teď si představ že by koukal!

souhlasím s trapným autorem, slovo leze je poněkud něšťastné

ano, slovo "leze" mne přinutilo myslet na ohavný hmyz, potvorný plaz či nemravné obojživelnictvo a (přiznám se) trochu jsem se třetího řádku obával!

raja
08. 06. 2009
Dát tip
Konečně haiku, co je haiku*

pěkný :)

další haiku co není haiku.

Paulart
08. 06. 2009
Dát tip
Námět je vynikající. Jen to "leze" mi tam trochu vadí. Teď mě napadá "roste" či "čouhá", nevím... Ale na tip je to jistě.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru