Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

*** Bitva psanců - zadání 29. K.O.U.L.E. ***

09. 06. 2009
0
64
4105

. dost bylo volnosti a nevázanosti... .

.
Téma:        bludičky světlušky jiskry ohýnky ohňostroje...
(téma zadává mořský koník)
Čas:           24 hodin cca (soutěž ukončena zítra ve 20:30)
Forma:       vázané / smíšené verše 
.
Důležitá připomínka - soutěžní příspěvek musí mít před názvem slovo "KOULE", (nemusí být součástí názvu, klidně použijte pomlčku nebo lomítko) aby to bylo jednoduše dohledatelné v databázi a nemuseli jsme to nikde složitě lovit, díky )

Avizo nebo zprávu prosím zašlete tentokrát opět Mořskému koníkovi.

Cituji:

16.05.2009 13:56:17 mořský koník
a to avízo prosím přímo od díla a nebo (ti od koho mám zablokovaný avíza protože avízujou bezhlavě) zprávou - ne sem páč abych tu luštila mezi všema kritikama esi někdo píše zrovna mně, že mám klubit, je děsný totiž!
a žlutím bo křičím! :oD

..
.
Bitevní podmínky:
 
1)      účast v každém kole bitvy je dobrovolná; podmínkou není ani účast v klubu, nicméně pokud máte zájem, stačí se přihlásit
 
2)      téma zadává vítěz předchozího kola; v případě, že nemůže či nechce, zadá téma autor, kterého vybere on nebo zadavatel tématu předchozího kola; první téma zadává řádek;
      téma zadává zadavatel prostřednictvím díla v kategorii "srazy, akce" na hlavní straně (s názvem Bitva psavců - zadání); po ukončení daného kola zadání z hlavní strany smázne
 
3)     zadavatel tématu se daného kola může účastnit pouze mimo soutěž
 
4)     předmětem zadání je téma a doba, za kterou má téma být napsáno (minimálně 1 hodina, maximálně 24 hodin); zadavatel může stanovit i formu, ve které má být dílo zpracováno
 
5)     uznávají se pouze vlastní práce, napsané v daném termínu, tedy nikoli práce staré, již publikované atd.; každý autor může soutěžit pouze s jedním dílem
autor do názvu díla uvede předmět zadání daného kola a ve vlastním zájmu se přihlásí v klubu K.O.U.L.E. http://www.pismak.cz/index.php?data=club&id=69109 o jeho zařazení
 
6)     vyhodnocení soutěže: o výherci rozhoduje počet tipů a výběrů, v případě rovnosti počtu tipů či nejasnosti má konečné slovo zadavatel daného tématu;
vyhodnocení soutěže probíhá po dobu 24 hodin po ukončení soutěže
 
      7)     revize pravidel možná


64 názorů

no já hledím... to mám z toho že sem chodím jen jednou týdně :o)

to by taky šlo :o) ale když sis poradil s vlčákem, tak dokážeš i tohle, ne? pod svým jménem sestav dílo podobné tomuto (originalitě se meze nekladou...), změň číslovku v titulku a normálně to vydej jako Událost. zbytek už běží samospádem, je to koule :o)

Háber
14. 08. 2009
Dát tip
nechápem, tu je napísané: Bitva psavcu - zadáni autor: soutež KOULE ??????????????????????? Môžem niekomu poslať spravou, že zadanie je také a také a ten to zavesí na web?

ne, ty jsi autor zadání...soutěž KOULE vyhlašuje výsledky :o)

Háber
14. 08. 2009
Dát tip
a ja som autor: soutež KOULE???

Stano, takhle vypadá zadání :o) okopíruj do vlastního díla, doplň své téma a zavěs na hlavní stránku :o)žádná věda.

čučenka
11. 06. 2009
Dát tip
spíš sexkretářku, viljo :-)

jejdavilda
11. 06. 2009
Dát tip
zas nevím jestli mám přijmout sekretářku

no to nemožu statisticky potvrdit, jejdo - podřízená bývám málokdy...

jejdavilda
11. 06. 2009
Dát tip
je to pravda, že když je podřízená spokojená se šéfem tak to automaticky znamená, že spolu šukají?

leda bys mi tu placenou dovolenou nedal... jinak seš fakt skvělej šéf! :o)

řádek
11. 06. 2009
Dát tip
sakra... něco asi dělám špatně... :)

to by se ti líbilo! nj, vlastně líbilo... šak to poudáš... nejde o to kde žiju, ale že mám skvělýho šéfa!!!

řádek
11. 06. 2009
Dát tip
koníku, okamžitě mi řekni, kde žiješ. Pač tam, kde když se šéf vrátí do práce, berou si lidi dovolenou, aby si dali leháro a odpočinuli si, zatímco šéf za ně bude makat, tam by se mi líííííííbiloooo :)

budu mít dovolenou? placenou? jupííí! :o)

řádek
11. 06. 2009
Dát tip
člověk vystrčí paty a nestačí se divit... asi tu budu muset zasejc nastolit trochu pořádku... :)))

šak je to taky naposled, řádečku - aj s tím jejich neavizováním - dostali poslední varování :o) a aleši, šak tys snad nic nevyvedl... tak co tu děláš vlny?! :o)

řádek
11. 06. 2009
Dát tip
koník to pojala benevolentně :) Užijte si to, zadávat to téma já, tak vám to netoleruju :)

jejdavilda
10. 06. 2009
Dát tip
aleši cena fayer tě nemine

jak jsem slíbil, tak i udělal. Odstupuji. podmínky se mají dodržovat. Moje chyba, že jsem to zadání četl povrchně :o)

no aspoň přestaneš šlapat na paty favoritům - už asi byli z tvojí účasti nervózní... myslím :o)

samozřejmě sem to hlásala já - takže ty avízka a zprávy koníkovi, prosím :o)

tak - páč ste děsně nepozorní - poslední ústupek - naposled přijímám do KOULE všechny příspěvky - aj ty nevázané a nesmíchané - ale od příště si račte pořádně pročíst zadání ohledně názvu, formy a vůbec... a druhá věc - avíza zasílejte zpod díla nebo zprávou s číslem díla, protože jinak se u toho vkulování děsně nahledám a naklikám a dyž zjistíte že sem vás nevkulila, ozvěte se pro jistotu zprávou (s číslem díla) taky kromě avíza... děkuju za pochopení a ať všeci vyhrajete :o) a něco za odměnu :o)

teď koukám, že to má být vázané...to už nestihnu ani vytisknout, natož svázat...asi se diskvalifikuju :o(

však už jsem dostal od raji pukavce... iniciativě se meze nekladou, když se mi bude zdát dílo vhodné, neváhám vybrat ani z koule...:o)

sakra, nekriticky jsem tipnul...:o)

Ferry
10. 06. 2009
Dát tip
Středa poledne, čtu díla zaslaná již do soutěže a rozhoduji se přestat trucovat skrz to cenzorování nás přispěvatelů pro údajné alternicky. Sebralo mě to fest, ale inspirace je inspirace. Já žádný alternick nemám (i když, viz můj dík po vítězství ve Trojkouli "příbuzným, přátelům a ostatním...", mám příznivce nekriticky snad mě tipující, což je snadné jim zatrhnout). Jdu tvořit a přispět do KOULE.

jejdavilda
10. 06. 2009
Dát tip
Proč tam není Křemílek a Vochomůrka?

ale název može mít každej jakej chce jen před nebo za musí napsat prostě KOULE bludičky a spol sou téma, nemusí být v názvu třeba vůbec :o) a soutěž, ne? :o)

čučenka
09. 06. 2009
Dát tip
nebo místo pomlčky lomítko... Ale mi to je vcelku jedno, stejně nesoutěžím. :-)

čučenka
09. 06. 2009
Dát tip
no, tož já ten pokyn pochopila takto: KOULE - bludičky světlušky jiskry ohýnky ohňostroje. Jsem mimoň?

řádek
09. 06. 2009
Dát tip
adopr... to je to na mě tak vidět?..

řádek
09. 06. 2009
Dát tip
Josef: si ještě rozmyslim :)

řádek
09. 06. 2009
Dát tip
pozorovatel: slabe! :)

pozorovatel
09. 06. 2009
Dát tip
nene, tohle je o level výš, na to nemám a vím o tom jsem slabá povaha

pozo, po přečtení tvýho dnešního díla počítám s tvou účastí... drsňáků není nikdy dost ;o)

pozorovatel
09. 06. 2009
Dát tip
hodně drsňácký téma.) pouze pro silné povahy...

čučenka
09. 06. 2009
Dát tip
jsem chtěla říct, že se mi to líbí bez ohledu na nespisovná slova :-)

řádek
09. 06. 2009
Dát tip
Syd: ne, ona chtěla jen říct, že seš tvrďák :)

řádek
09. 06. 2009
Dát tip
Syd: publikuuuuj! :)))

čučenka
09. 06. 2009
Dát tip
octope, to je dobrýýý :-))) (akorát, že česky je to sedínka, ale to je fuk)

papouch
09. 06. 2009
Dát tip
Syd!!! Absolutný víťaz!!! :-))

Petrusha
09. 06. 2009
Dát tip
;-)

Petrusha
09. 06. 2009
Dát tip
marvine, to majú byť viazané verše alebo zmiešané, ak dobre čítam :))) to už fakt na paniku je :)))

Petrusha
09. 06. 2009
Dát tip
šmarjá to je téma ...

čučenka
09. 06. 2009
Dát tip
nic nekulatím, huš, snažím se hubnout :-)

poldinky, dodržte pokyny a budete úplně v... vkuleny :o) Víťo, napíšeš mi něco? :o) čučenko, je to na tobě jak to zakulatíš :o)

želvičky špatně hořej a moc nesvítěj... :o) pročpak, poldinky, co se vám nezdá?

čučenka
09. 06. 2009
Dát tip
koule bludičky? Až takové jako obludky? :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru