Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

test IQ

10. 06. 2009
16
73
6522
Autor
aleš-novák

co všechno je možné v reklamě? převzato z idnes.cz

Toyota IQ

Na obrázku je auto nejmenované firmy, vpravo dole je jeho celková délka 2,985m.

přitom stupnice pod a za autem začíná na 1m a končí na 3m, tedy rozdíl je jen 2 metry...

Nehledejte v tom záhadu, jen mě ta reklama zaujala...


73 názorů

Diana
14. 06. 2009
Dát tip
Tady je, zdá se, možné úplně všechno! Kdo by věřil, že celý ten kabaret spustí jedna blbá reklama??? Jsem mrtvá smíchy, máte mne na svědomí!

Santi€
12. 06. 2009
Dát tip
;)

Toscana
12. 06. 2009
Dát tip
Vaud - díííky - už jsem umístila mezi oblíbené, to je taky na namoženou bránici! :o)))

díky Vaude. už jsem to četl dřív, ale stojí za osvěžení paměti :o)

Vaud
12. 06. 2009
Dát tip
v tom pripade bych chtel velectenemu foru doporucit nevsedni dilo z pera jednoho ze zdejsich mistru, ktere mozna uniklo vasi pozornosti http://www.pismak.cz/index.php?data=read&id=293773

mohl by být whitedog čestným předsedou našeho klubu? nebo aspoň jeho kritika čestnou kritikou...:o)

Díky Vildo, zal odkaz na tu kritiku. Úžasná. Takhle má vypadat kritika! Odborná, přesto laikovi srozumitelná; laskavá a poučná. Poučná často i pro autora, neboť umělec je pouze takové hovádko boží, postižené obsedantní potřebou tvořit. Teprve kritik autorovi vysvětlí, co svým dílem chtěl říci, co řekl a co pouze rafinovaně naznačil. Pro tápajícího diváka, čtenáře či posluchače, bývá takováto kritika záchranným kruhem. Pro autora pak mocným stimulem. Stimulem k dalšímu napití.

jejdavilda
12. 06. 2009
Dát tip
já ti nevím, nerad čtu pozorně, ale je to odkaz z wikipedie. Že by tam odkazovali na ironické kritiky? Ale nepřu se

Toscana
12. 06. 2009
Dát tip
No tak nevím, Jejdo - mi ta kritika připadá tak ironická, že kam se na to hrabou ty místní příspěvky :o))))

jejdavilda
12. 06. 2009
Dát tip
Tak k tomu obrazu asi toto. Ringa a jeho dílka mám vcelku rád ( předmětný obraz, ale nemusím). Mj mám od něj jednu z básní i s věnováním. Abyste věděli, že kritici jsou veskrze pošuci, tak si zadejte tento odkaz. Myslím, že i jinovata se svým rozborem pozorovatelova dílka zaostává. http://www.whitedog.cz/index.php?item=1612

Ó
11. 06. 2009
Dát tip
...reklama prostě zní..."není kratší, jako všechny ostatní, o milimetry...ale je kratší o celý metr"...

Toscana
11. 06. 2009
Dát tip
guy - cháááá, asi se dám na malování, kurňa, udělám vilný vočko na Knížáka a grejcárky se posypou... :o)))) all: jste to nepochopili! to Ringo namaloval Ostrov Dr. Moreaua :o)))) je to varování světu před možnými mutacemi zvířat a genitálií (nebo teda pánové - někdo z vás už viděl takovouhle onú???) :o)))) Aleši: já si tímhle prznit obývák nebudu, pověsím si radši na zeď řvoucího jelena (beztak začal řvát až potom, co tohle spatřil) Květoň: nápad s umístěním na prezidentskou vlajku s drnem vůkol mi urval bránici - jsi zvíře horší, než ty na obrázku!!!! :o))))))

To mi připomnělo vtip o sovětském holicím strojku, spočívajícím v soustavě rychle rotujících břitev umístěných v dřevěné krabičce. Vsuneš obličej, zapneš a za dvě vteřiny jsi do hladka oholen. Nčež se vy skytnul kverulant: "Ale, každý člověk má přece jiný obličej, ne?" Odpověď: "Z počátku ano..."

na to musí být nějaký stroje, jako jsou na odvětvování...

Řeknu ti... Takhle dlouhý nohy... To bych nechtěl holit!

navíc: pokud začínají japonská měřidla až od jednoho metru, jsou v našich poměrech prokticky k ničemu, pokud jde o měření orgánů...(kromě nohou Terezy Maxové)

guy přispěchal s českou ptákoměrkou...nevidím problém :o) jen se tu svíjím smíchy, občas...

Vaud
11. 06. 2009
Dát tip
Japonec a gay - neposmivej se mu, nema to v zivote lehky :-)

Všimli jste si, jak snadno jsme odbočili od původního, slibně se rozvíjejícího tématu - Japonská ptákoměrka? A co bylo toho příčinou? Není on Guy nakonec Japonec?

Vaud
11. 06. 2009
Dát tip
je takova intezivne barevna - ja bych rekl, ze je to je znamka nove vlny Ceske narodni opruzeni

Já bych to, prozatím, dal na prezidentskou vlajku. Pod to nápis Franta vítězí! A dokola pořádnej drn.

já se kreslením živím, náhodou :o) profesionálně CADím...

Vaud
11. 06. 2009
Dát tip
ja bych se nedivil, kdy se to dostalo i na vlajku - dosud je tam modry klin - tak to vyjde na stejno a nikdo si nas nebude plest s Filipinama!

&ropa má skoro stejnou cenu a udělá daleko větší rozruch...

guy
11. 06. 2009
Dát tip
překlep - trupu jsem chtěl napsat

guy
11. 06. 2009
Dát tip
aleši - ten směr odrážení záleží na celkové poloze trubu :-)

Vzhledem k parametrům objektu to musela být pořádná modelka! A jestli i ostatní zvířátka maloval podle předložek, pak by uvedená částka odpovídala.

Vaud
11. 06. 2009
Dát tip
musis cist zpravy a sledovat deni v politice Alesi pak treba taky neco nakreslis (a mistr je blizko u zdroje!)

Vaude, dodnes jsem si myslel, že ode dna se odráží směrem nahoru :o)

Vaud
11. 06. 2009
Dát tip
tak modelku mit musel - tohle zpameti nedas

to jsem přehnal, šlo mi jen o ty evropské špičky, nic jiného jsem nechtěl porovnávat...

Nemůžu se zbavit dojmu, že to měl být původně mistrův autoportrét.

Vaud
11. 06. 2009
Dát tip
Vikivko - kdyz Narodni galerie nemohla byt evropska spicka, tak je zatim jen evropska picka :-) (a to jsme se odpichli ode dna, protoze jsme predtim byli prdel)

Viki,pověs se na chvíli vedle toho obrazu do galerie, ať to můžem porovnat...:o)

Češkám je ten obraz úplně lhostejný...taková láce, kdo by si s tím prznil obývák

a jo tak !!!

Copak mně. Hlavně že to vyhovuje japonkám. Češky by se takhle lacino obalamutit nedaly.

Aleši, to není liška s norkem v tlamě. To blije bobr! Jak je v šoku z pohledu na "BOBRA".

reinka
11. 06. 2009
Dát tip
no tak aby to nebylo nakonec s nulou navíc :o))))))))))))

Vaud
11. 06. 2009
Dát tip
nektera zvirata jsem spolehlive neidentifikoval - treba nad kozou je prase s roha, pak to zvire s kly nad bilym jelenem a pak srnec krizeny s tapirem - same unikaty!

guy
11. 06. 2009
Dát tip
omlouvám se, že jsem v komentáři vynechal kouzelné slůvko, používané všemi novináři a sice: údajně :-)

náhodou jen ta liška vpředu, co má v hubě mrtvého norka, by přišla na pěkné peníze...takhle pohromadě je to za třičtvrtě mega dost laciný...:o)

Vaud
11. 06. 2009
Dát tip
Kvetoni a nezdaji se Ti pak ti Japonci nejaci ne-prirozeni?

Vaud
11. 06. 2009
Dát tip
a uz bych si dovedl predstavit, ze to bude hezky triptych, co vsechno mohou zviratka pozorovat urcite to Narodni galerie koupi cely, aby mela sbirku :-)

Za tohle 750.000,- Kč ? To musí být na rubu originál Mona Lisa, ne?

Vaud
11. 06. 2009
Dát tip
Guy - me to tak moc zase neprijde. Kdyz ji vidim, tak pak platim jak mourovatej! Jen vetsinou pi*a se zviratkama byva levnejsi :-)

guy: nevím co obdivuješ ty, se zvířátky souhlasím :o)

joylis
11. 06. 2009
Dát tip
na to se dá říct jediné - no do piče!

guy
11. 06. 2009
Dát tip
Toscano, já už se dávno nepodivuju, že za některý nebetyčný hovadiny vůbec reklamní agentura mohla shrábnout provizi a že se našel tak nablblý zadavatel, že tu nabídnutou kravinu přijal, zaplatil a následně použil, protože jim je to jedno, když to stejně všechno zaplatí spotřebitel - teda my .. :-( Ale přesto mě sem tam ještě nějaká věc trochu zarazí, například když Knížák vystaví v Národní galerii obraz jeho kámoše Franty Ringo Čecha - a předtím mu za něj zaplatí 750.000,- Kč .. :-(

joylis
11. 06. 2009
Dát tip
:-D

moorgaan
11. 06. 2009
Dát tip
Kvetoň taky musis vsechno prozradit!.-))..mne jeden japonec ustrihl 10 cm z jeho metru, a je to prakticke.-)) /*

Háber
11. 06. 2009
Dát tip
kvetoň to vysvetlil:)))*

taky ho mám doma :o) ten metr...

Divím se, že vás to některé překvapuje. Tohle je přece běžný japonský metr, sloužící ke zjištění délky přirození.

Toscana
11. 06. 2009
Dát tip
PS: U některých reklam je s podivem fakt, že za takovou hovadinu vůbec reklamní agentura mohla shrábnout provizi. Že se našel tak nablblý zadavatel, že tu nabídnutou kravinu přijal, zaplatil a následně použil... :o)))) (jo a *t taky)

Toscana
11. 06. 2009
Dát tip
Názorná ukázka, že v reklamě je možné úplně všechno, a to nejen u aut, ale komplet u všeho. Mě fascinuje pro změnu fakt, že každá další inovace pracích prášků zaručuje ještě bělejší bělost, ačkoli už u toho předcházejícího byla tak nepopsatelně bílá, až oči i rozum přecházely. Napadlo mě u toho, že buď před tím lhali jak o ceny, a nebo při příští inovaci téhož zmizí při praní nejen špína (dokonce i ta zažraná), ale i prádlo samo... :o))))

reinka
11. 06. 2009
Dát tip
Elli, asi tak nejak...

Elleanor
10. 06. 2009
Dát tip
no ale už jen to, že by tohle autí mělo bezmála tři metry na dýlku se mi zdá krajně nepravděpodobné...:) Hledala jsem zatím nějaký hlubší význam od tvůrce reklamy, ale zřejmě se jen trochu sek:)))

Ó
10. 06. 2009
Dát tip
...toi - toi ...

Vaud
10. 06. 2009
Dát tip
Toyota IQ tykve :-)

nic není nemožné...toyota IQ :o)

:Lulu
10. 06. 2009
Dát tip
je toto vôbec možné?? :D

reinka
10. 06. 2009
Dát tip
metr sem, metr tam....:o))))))))))))))))))

Ó
10. 06. 2009
Dát tip
...velmi dobrá reklama...dávám dva body...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru