Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Terorista na jarním výletě v pražské zoologické zahradě...

11. 06. 2009
7
24
2913
Autor
FAE BOMB

Paní učitelka nám dala za úkol složit báseň na téma "Jaro"... Je to celkem staré, ale dobré... Řekl bych, že je to moje "vlajková loď". Tak jí, prosím, nepotopte, jinak vyhlásim stávku a nic vám sem už nedám!

 

Terorista v ZOO

 

Jaro je tu, sláva!

V ZOO měli páva...

Vypařil se do vzduchu,

při atomovym výbuchu!

Po medvědech z Brna,

zbyla na zdi skvrna.

Sloni "kilák" vzdálení,

na popel jsou spálení.

Měli tam i prasata,

protože jsou chlupatá...

Atomovej hříbek,

rozbořil jim chlívek!!

Nukleární vichřice,

brala lidem čepice...

Muslim, co to nastražil,

zaživa se usmažil.

Teď se tváří vztekle,

neboť skončil v pekle!!!


24 názorů

FAE BOMB
16. 08. 2009
Dát tip
To jsem přece udělal. "...a mají hezkou srst" jsem nahradil "Atomovej hříbek, rozbořil jim chlívek".

A.H.
10. 08. 2009
Dát tip
ostatně, pokud si dozpíváš tu písničku, je tam dopěvek "a mají hebkou srst." Tak bys to měl něčím doplnit. ;)

A.H.
10. 08. 2009
Dát tip
pak to chápu :D

FAE BOMB
10. 08. 2009
Dát tip
Má to přibližně stejnou logiku, jako: "Máme rádi zvířata, protože jsou chlupatá..." Trošku jsem si to předělal...

A.H.
09. 08. 2009
Dát tip
"Měli tam i prasata, protože jsou chlupatá..." -> jakou to má souvislost?

FAE BOMB
12. 06. 2009
Dát tip
Zoo bylo tam, co je dneska ten vobrovskej kráter...

Noneta
12. 06. 2009
Dát tip
konečnš vím, kde je zoo... já, že ho nemohla najít.... :-))

FAE BOMB
12. 06. 2009
Dát tip
"Prašivky" byly pěkný, tohle je ale fakt starý...

FAE BOMB
12. 06. 2009
Dát tip
Za chvíli přijde válka. Žádný počítače, žádnej internet... Všichni budou sedět doma ve sklepě, posraný až za ušima...

blbjenka
12. 06. 2009
Dát tip
je děsivé, co může někomu připadat vtipné. kam ten svět spěje

FAE BOMB
12. 06. 2009
Dát tip
Jo, a ta děsivě příšerná termonukleární exploze zabila taky Papouška. Hrozně dlouho se trápil, než se strašlivě utrápil... :-?

papouch
12. 06. 2009
Dát tip
.....rači nic

FAE BOMB
11. 06. 2009
Dát tip
Učitelka? No, tlemila se taky, když to zabavila. Jedničku ale stejně nedala. Nicméně, nepamatuju si přesně, jak to tehdy bylo...

reinka
11. 06. 2009
Dát tip
jojo :o)))))) Stejně by mě zajímalo, jestli by se tlemila i ona...

FAE BOMB
11. 06. 2009
Dát tip
Reičo, nic. Já jsem složil ještě totálně neškodnou básničku, za kterou jsem dostal, tušim, 3-. Týhle neoficiální, kterou jsem poslal po třídě na kousku papíru, se tlemili všichni. Ach, to byly časy...

reinka
11. 06. 2009
Dát tip
A co paní učitelka na tvý jaro? :o)))))))

sepiolite
11. 06. 2009
Dát tip
kdyby tam nebyl ten terorista, ale nějaká nešťastná blbá náhoda,tak bych si to užila ještě víc, ale takhle je to taky fajn:)

FAE BOMB
11. 06. 2009
Dát tip
Hej Rajče, komu je dvanáct?! No, pravda je, že asi tak ve dvanácti jsem toto dílo vytvořil... Ale jinak dobrý, nééé...?

raja
11. 06. 2009
Dát tip
FAE, dvanáct?:D

shaman110
11. 06. 2009
Dát tip
jo jo libové

tos měl říct hned, že je ti dvanáct... a teroristy nelituj, slíbili mu dvanáct panen, tak snad to splní :o)

Vaud
11. 06. 2009
Dát tip
ja bych rekl, ze se Ti to povedlo a tema jsi vystihl dokonale! gratuluji!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru