Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

KOULE - výsledky 29. kola

11. 06. 2009
0
50
3334

Na vědomí se dává, že vítězem 29. Koule (účastnilo se celkem 17 soutěžících) 

na téma světélkující havěti se 

s 27 tipy stává

moorgaan

Jedná se o Moorgaanovo druhé vítězství v soutěži, první získal ve 4. kole na téma Obrození (26 tipů a 15 soutěžících).

Gratulace za celou Kouli.

Příští koule v úterý, téma, jak doufáme, zadává moorgan.

 

 


 

V tomto kole byl 1 autor diskvalifikován za opětovné "použití" alternicku, přestože byl v minulém kole varován. Díla tohoto autora nebudou nadále zařazována do soutěže a jeho tipy nebudou nadále v soutěži započítávány. Nechápu jeho motivaci, vážně výhercům na konta žádný prachy neposílám, ale je pravda, že to v minulosti udělal už několikrát a některá kola tím ovlivnil. A i když se to většina soutěžících nedoví, tak mě osobně to trochu otravuje stejně tak, jako některé z vás, kteří na to přišli sami.

Nick tohoto autora (zatím) neuvádím, přestože ho znám. Důvod je prostý - nehodlám tu suplovat kárný řízení a to, co si dotyčný autor dělá na písmáči jinde, mě nezajímá. Čili si jeho nick nechám pro sebe, alespoň do té doby, co se autor zdrží případných komentářů.

Dasslerovi tímto děkuji za potvrzení nicku autora a ověření v databázi.

Děkuji za pozornost

ř - áde - k


50 názorů

Gratulujem víťazovi tohto kola...Moorgaanovi... " Bravo - kamarát !"

jejdavilda
14. 06. 2009
Dát tip
Vzvat Hans Christian

řádek
12. 06. 2009
Dát tip
moorgaan: tak tak, jsem z těch, kdo svý koule dokazovat nemusí :))

to je nějaká poloha, o které ani kamasutra nic neříká...do toho nejdu :o)

moorgaan
12. 06. 2009
Dát tip
pozicaj - / tohle by mohlo mohlo byt slovo pro alese do uvah!.-)) /

Petrusha
12. 06. 2009
Dát tip
sceš požičať vidle na prehadzovanie gratulantov? :)) gratulka .... :)

moorgaan
12. 06. 2009
Dát tip
dekuji gratulantum - ale jak vidite tech vitezu je tady vic!... a tim se nemuze pochlubit zadna soutez! - takze řádek je zase o krok dopredu!...:-)) Ales- kdzy chces vyhrat volby musis byt chlap z g.u.l.e.m.a.-))

Sněžka
12. 06. 2009
Dát tip
Taky gratulka pro moorgaan - ať už jsi ženská nebo chlap... :o)

pirát má druhou kouli...a někde dokonce piráti vyhráli i ve volbách :o) tož alleš gute

daddy
12. 06. 2009
Dát tip
je :)

Norsko
12. 06. 2009
Dát tip
tak já tě podpořím, a ty mě okřikuješ. Život je samá nespravedlnost

daddy
12. 06. 2009
Dát tip
nespamuj

Norsko
12. 06. 2009
Dát tip
jo, kecá jak mladá vrana

daddy
12. 06. 2009
Dát tip
papoušku pohni s fotkama, místo těch řečí :)) dadik

baronka
12. 06. 2009
Dát tip
Moorgaan blahopřeji a blaho přeji

Muamarek
12. 06. 2009
Dát tip
Moorgaan - velká gratulace ode mne, Marek

papouch
12. 06. 2009
Dát tip
ne!

papouch
11. 06. 2009
Dát tip
Nevyjde. Píšete sračky.

papouch
11. 06. 2009
Dát tip
..a to nemluvím o těch litrech slivovice, cos u mé porážky pozřel!!!

papouch
11. 06. 2009
Dát tip
Ü

papouch
11. 06. 2009
Dát tip
ano... Přiznávám porážku... v 53. kole jsi mne porazil, pověsil na háky, rozpůlil a za zpěvu masopustních písní rozboural, vyudil, upekl, naložil, nacpal do střívek a sežral. Ale nemusels to sakra hlásat takhle veřejně!!! Utrpí tím mé zamindrákované ego...

papouch
11. 06. 2009
Dát tip
..prostě jsem toto kolo vyhrál, navzdory všem tipovačům, navzájempozádechpoplácávačům, pusinkyposílačům, ňuchňalům a šmachmalům... ..a nejen toto kolo, i všech 73 předchozích kol jsem vyhrál. Je to tak. Nezbude vám, než se s tím smířit.

moorgaan
11. 06. 2009
Dát tip
VTM...ty je jeste nemas?.-))...ses nemoznej! tak zacni registrovat, abys to do uterka stihl!

moorgaan
11. 06. 2009
Dát tip
VTMnejsem o nic lepsi poeta nez ty prozaik- chlape vic sebevedomi, mas na to....vyhrajes!- usiju ti tema!.-)) ...jjj bud takticka !- obejdi pohlavi:-)))

moorgaan
11. 06. 2009
Dát tip
VTM -ja dam tema na prozu - a beda ti! beda ti..jestli nevyhrajes!!!

Rabb
11. 06. 2009
Dát tip
jo táákhle.. no pro tebe mám nachystanou první cenu, samozřejmě.. je dlouhou dobu u ledu.. :-)

papouch
11. 06. 2009
Dát tip
brú - no za gratulaci k vítězství..! .-)

Můra73
11. 06. 2009
Dát tip
Také gratuluji vítězi

Rabb
11. 06. 2009
Dát tip
papi, za co mi děkuješ?? :-)) ..ale není zač.

moorgaan
11. 06. 2009
Dát tip
jsem se trasl o vyhru dva dny - bylo to o Papouší pírko!-nebo péro? ...aby to nevyznelo arogantne!:-))

papouch
11. 06. 2009
Dát tip
děkuju, Rabbe .-P .-)

Rabb
11. 06. 2009
Dát tip
gratulace, moo.. bylo to těsný..;-)

papouch
11. 06. 2009
Dát tip
stejně jsem morální vítěz já

moorgaan
11. 06. 2009
Dát tip
raja.-))..uzasne tuseni!.-))..dekuji vsem za ohodnoceni- to se ceni!.-)) ...tema uz vymyslim- bude to velmi tezke tema! - i zi nejlepsi k.o.u.laři s tim budou mit co delat!..

raja: díky za upozornění, mea culpa :) ř.

Impresse
11. 06. 2009
Dát tip
Gratuluji vítězi! :-) skvělý!

raja
11. 06. 2009
Dát tip
echmm..moorgaana je tuším chlapec.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru