Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Rumík umí!

17. 06. 2009
1
15
2251
Autor
FAE BOMB

Riziko povolání...

 

Ožralá husopaska

 

Když jsem husy pásala,

zimou jsem se třásala.

Vod tý doby, co chlastám tvrdej,

zimou  se už netřesu...


15 názorů

Maverick
09. 09. 2010
Dát tip
(-8

FAE BOMB
01. 07. 2009
Dát tip
Tak daleko zas lítat nemusej', stačí, když se projdou s lahváčem po Václaváku. Dostanou minimálně pokutu. Pečená husička to prej spraví... Pokud jsem dobře informován, tak v Praze je to horší, jak v USA. Tam můžeš kalit, co chceš, ale z papírovýho pytlíku. Tady? Když budeš mít vodku ve flašce vod "Dobrý vody", tak každej hovno pozná. Dojdou "švestky", čuchnou k tomu a máš problém... V hospodě se můžeš vožrat, jak chceš, ale běda, jak si sedneš na lavičce v parku, vytáhneš deset deka salámu, tři housky a lahváče...

FAE BOMB
30. 06. 2009
Dát tip
"Hory mají oči" neznám. Je to něco, co stojí za mojí pozornost? Jinak- vožrat divoký husy by mohlo bejt zajímavý, na podzim by pak třeba letěly na sever, místo na jih. Každopádně asi nakřivo... :-)

Noneta
17. 06. 2009
Dát tip
no to ašši nééé....viď??

FAE BOMB
17. 06. 2009
Dát tip
Třeba si chtěl natřít most a potřeboval to jako ředidlo... :-?

Noneta
17. 06. 2009
Dát tip
smutný

FAE BOMB
17. 06. 2009
Dát tip
Já jsem viděl třesoucího se bezdomovce, když si v létě kupoval v drogerii toluen...

Noneta
17. 06. 2009
Dát tip
no viděla,,,né vždycky na to topení maj...

FAE BOMB
17. 06. 2009
Dát tip
Když jseš v lihu po dobu celý svojí kariéry, tak žádnej absťák nemáš... Už jsi viděla někdy třesoucího se bezdomovce? Líh při běžnejch teplotách nezamrzá...

Noneta
17. 06. 2009
Dát tip
...ale třesu se z absťáku,,,takže jsem si moc nepomohla,,, jako řešení vidím mobilní ohniště...

FAE BOMB
17. 06. 2009
Dát tip
Když jsem husy pásala, zimou jsem se třásala. A když jsem se vožrala, všechny jsem je sežrala... Lepší...?

sepiolite
17. 06. 2009
Dát tip
"když jsem husy pásala zimou jsem se třásala teď už jsem je sežrala tuk nejlepší kořala" :)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru