Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Chladnu

18. 06. 2009
1
2
358
Autor
slunickoveva

Lezim si tady a chladnu, reknu vam, neni to tak zly.Chladnu si tady a cekam, co bude dal.

Kdybych byla Budhista, urcite bych se byla narodila znovu, protoze jsem to v zivote taky dokazala pekne hrotit (a kdo ne,ze).

Kdybych verila v Boha, uz bych si to hnala expres recomando nahoru ci dolu, nebo bych zustala viset uprostred a kajici cekala na vrouci primluvu (nesnasim cekani, vecne cekani,NUDA). No jo, ale verit par zazrakum a poslouchat rady do zivota od nekoho,kdo o zivote snad nema ani paru? To se vam to zije mily pane farari. Se sluzkou za zadkem, nic delat nemusite, pujcky splacet nemusite, detem zakazovat, prikazovat, ukazovat...nemusite. Co druhy den si odrikate ten svuj amen amen v kosteliku, rozpinate ruce,suchlate si ty sve kulicky na ruzenci,  poslechnete hrichy, poradite, jo radit, hlavne radit,co...csss. Jeden den bych vam prala, jeden den a taky byste zacal pochybovat.

Tak si tu ted proste chladnu, ja neznaboh, a cekam co se mnou bude dal.

Snad se brzy vzbudi manzel, spi uz dlouho, chrape jako vzdycky a vubec netusi, ze je vdovec. Ach tak mlady a uz vdovec. No jo, chlapce, nevazil sis, tak jsi vdovec. Chci videt ,co udelas...Vsimnes si toho vubec? Vztanes z postele, poskrabes se ve vlasech nebo jeste niz, zamumlas neco o hovnu a zivotu a pujdes si dat prvni dnesni cigaro, celou noc ses na neho tesil, co.Snad aspon pujdes na balkon,ne co. Stara chrni, tak proc si delat nasili,ze (nene, hosicku, tentokrate ne...). Budes aspon plakat? Budes? Vzpomenes si, ze jsi me mel kdysi rad? Rikal jsi mi VILO, a ja byla tvoje vila...v lete na sever, v zime na jih, Vanoce v cervenci...melo to stavu, ale kde ty doby jsou...v haji.

Pry vernost a lasku, dokud nas smrt nerozdeli. Cha

Az ted melo prijit deleni, az ted,vis...

No jo, ale byl to zivot, co nas rozdelilo. Ani nevim, kdy se to stalo. Nekde mezi ponozkama v koute, fousama na policce nad umyvadlem a mou bolesti hlavy, kdyz jsi mel chute. Ale to bys nesmel chodit za tou courou, vis. Co mela lepsiho nez ja, no rekni, co. Ooo, byla mladsi a nikdy nevycitala,co. Kdybys aspon dokazal byt chlap a priznat to, ale byl jsi BACKORA, jo backora, vubec nevim, co na tobe mohla videt. Jo jo, byli doby, kdy jsme si to dokazali uzit. Ale bylo to vlastne s tebou? Uz ani nevim, je to tak davno, strasne davno.

Ze by uz? Hm, jen se jeste prospi, treba stacim vychladnout uplne, treba se uz neco stane a ja neuvidim, co jsi udelal, jak ses tvaril.

 Co me teda ale stve, ze zitra bude Ordinace a se nedozvim, ja to s tou mrchou sestrou nakonec dopadlo. Tak dlouho na to clovek cumi a co, ani se nedozvi, jak to dopadlo. Skoda toho casu, mohla jsem treba vice cist.

Kdo vi, jestli nezapomenes zavolat k zubarce, ze neprijdu. Je uz to potreti, uz mi hrozila, ze kdyz ani tentokrat neprijdu, tak me vyradi, mura jedna.

Hele, zvoni budik,natahujes ruku, no vedle, jeste jednou. Vesely, jako kazde rano, cela ta leta co te znam...

Uz koukas. To koukas, co. Volas moje jmeno, treses se mnou...co to..ja ze ziju???

A to bych prisahala, ze tentokrat jsem uz vazne umrela.

No to snad ne, zaspala jsem...to zas bude den

2 názory

nehacky a necarky pouzivam proto, protoze mam anglickou klavesnici a tu mam proto, protoze se nachazim v Anglii, ale kritiku beru, asi na tom neco bude. ikdyz neznam moc povidek, knih, basni atd atp, ktere jsou vtipne od A do Z, az na Jaru Cimrmanu, ale to byl opravdovy umelec, coz ja nejsem

DaNdÝ
23. 06. 2009
Dát tip
bez čárkůháčků, jo? Proč pak to, to tak odrazuje čtenáře. já bych na to klidně někoomu poslal avi, ale takhle se stydím... a přitom je to docela sranda, a přitom jsou tam hezký postřehy. nevazil sis, tak jsi vdovec - tomu jsem se nasmál a celému tomu odstavci taky ale pak mi přišlo, že to zlehka ztratilo náboj, originalitu, a pochcípávalo to až k tomu konci kdy je to hezky zakončený nějakým tím probuzením do všednosti. ono se mi tam asi nelíbilo to s tou courou, to s tím vyčítáním nevěry, už v tom nejsou ty vtipný postřehy jako předtím, to i ordinace mi už přišlo jako fádní. ale ty odstavce předtím už na tip stačily.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru