Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Chlad

21. 06. 2009
13
4
1137
Dotěrný vítr z venku zháší svíci v pokoji to proto že mu okno ještě dovolí vzpomínky dotěrněji útočí už ale nebolí jsou za sklem přede mnou ta stěna sotva někdy povolí kdysi mě hladíval to v parném létě po tvářích to proto že mi v žáru dobře dělá chlad doteky skrývali jsme v diářích před všemi z okolí já měla jistotu že on ty moje tváře hladí rád přestal jsi vát chybí mi chlad když v žáru noci zdá se mi sen proplétaný básněmi přestal jsi vát tak o co stát jsou místa kde jsi platný víc sen přelud jen - kde nic tu nic jsou ztráty se kterými už se nikdy nesmířím to proto že v nich bylo iluzí jak mšic jsou ztráty co mi daly dary jít kam srdce zamíří vzpomínky zůstanou za sklem té stěny - nežhaví mě víc přestal jsi vát chybí mi chlad když v žáru noci zdá se mi sen proplétaný básněmi přestal jsi vát tak o co stát jsou místa kde jsi platný víc sen přelud jen - kde nic tu nic tu nic...

4 názory


Šperk
22. 06. 2009
Dát tip
chladu a ledu je pořád dost *

Adamova Eva
22. 06. 2009
Dát tip
opět krásně větrno .... :o)*

* ja len Jarmilka z hviezdičkou...po básni som sa nezmohol na slová - tak ma zmohla tvoja poézia...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru