Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Chci zase věřit na pohádky

12. 09. 2001
7
0
3195
Autor
Kytička

Chci zase věřit na pohádky

pomozte mi

prosím

Život je příliš krátký

Chci zachránit Zemi

pomozte mi

najít

víru

v

nás


Kytička
26. 02. 2003
Dát tip
Díky.... :-)

Datel
25. 02. 2003
Dát tip
Dokud dokážeme věřit, tak to půjde... Kdyby každý hledal jako ty(aspoň mezi řádky) a snažil se najít, bylo by všechno ještě lepší! Takže pomáham jak můžu (hlavně mezi řádky:) A líbí se mi to "osamocené v"...takový symbol.

Krel
03. 01. 2003
Dát tip
nezměníš a nezachráníš...

v nás ?.........my se neměníme.....to svět okolo nás

beruška2
09. 10. 2002
Dát tip
já na ty pohádky taky věřím - jsou tak čisté a nádherné, chjo :-)

Toxman
12. 06. 2002
Dát tip
Pohádek je málo, ale skutečně existují, proto bychom si jich měli možná více všímat. :-)*

Blaznivkaaa
23. 02. 2002
Dát tip
pohádkám věřím do dnes...třeba pořád věřím, že děti nosí čáp nebo vrána a to je co říct...::)

bláhovey
17. 09. 2001
Dát tip

Bacil
17. 09. 2001
Dát tip
Falčí, máš úplnou pravdu... včera jsem se díval na ČT 2 na "Muže který sázel stromy" ---------------- a styděĺ jsem se, že se tu placatívám v pseudoproblémech a pseudointelektuálských úvahách, místo abych... třeba vybral stovku kvalitních žaludů a šel je zasadit...

Falka
16. 09. 2001
Dát tip
Aáá... pořád přemýšlím, co že jsem to... kde na mě čekalo něco mocmoc... přehlídla, zapomněla... aááá... už vím.... Salí... pampelišková??? Kde na mě čeká...???? Vžuuummmmmm....

Sala
15. 09. 2001
Dát tip
Falčííí, po tobě číst znamená šoupnout botkou o souhlas..:) a poohlídnout se komu že koupím tu příští potěšenou zmrzku. Už vím: "Tobě!!!" :o) může být mimo sezónu pampelišková? :)*

Ostrich
15. 09. 2001
Dát tip
Kéž by nás víra v malé dobro uzdravila... Ale... Docela dobře si umím představit vraha, který pár dnů před plánovanou vraždou koupí neznámému dítěti zmrzlinu a hezky se na něj usměje... Protože vrah je často šílenec jenom v jednom směru... Lidé už jsou takoví složití... Bohužel... Staré mýty to vystihují. Naše pohádky jsou proti nim nanicovaté až skoro pokrytecké.... Neuhýbejme před skutečností!

Falka
15. 09. 2001
Dát tip
Ostrichi... to není uhýbání před skutečností!! To je cesta, jak tomu jít vstříc... Já netvrdím, že takoví lidé nejsou... já je znám... a právě proto, že tu jsou, tím víc je potřeba dávat lásku... dávat sebe... Asi to neumím napsat... ale cítím to... Já vím, že vedle toho, co se děje všude okolo nás, vedle všech těch loupeží, zločinů, útoků a katastrof, večer po každodenních zprávách každý z nás cítí, že toho nemůže moc udělat. Že to sám nezmění... Jenže jaký má smysl o tomhle vůbec uvažovat, když nikdo neděláme ani všechno to, co opravdu můžeme...??? Tahle otázka mě trápí poslední dobou čím dál víc...

Diana
15. 09. 2001
Dát tip
Falka:Je to tak! Každý z nás má dluh.Neděláme dokonce ani to, co máme dělat. Z lenosti, z únavy, ze vzdoru, ze závisti, z nepřejícnosti, z pocitu křivdy, z pomsty, z nenávisti, ze sobectví..... (každý si doplňte)

bláhovey
13. 09. 2001
Dát tip
věřím...

Falka
13. 09. 2001
Dát tip
věříme...

Kytička
13. 09. 2001
Dát tip
Děkuji.....

Helča
13. 09. 2001
Dát tip
Falčííí ! :-)

Bacil
13. 09. 2001
Dát tip
~ ♥ ~

Diana
13. 09. 2001
Dát tip
Falko, tys to řekla úplně přesně tak, jak to cítím a jak bych to byla řekla sama, kdybych to uměla. Díky! To je přesně ono a kdyby každý se aspoň malinko přičinil, tak je nám na světě hezky a bezpečno. KK: nemyslela jsem jogurt, ale skutečná přátelství - tobě ještě nikdo nepomohl? Nikdo na tebe nebyl hodný? Což nemáš přátele? Tak vidíš, každý to zná a zase dává dál. To chce neumdlévat, začínat znovu a neotřesitelně věřit..

Atala
13. 09. 2001
Dát tip
Konstantinidisová:Byl bych pokrytec kdybych tvrdil, že to co píšeš není pravda...jen v takovéhle chvíli, kdy si konečně všichni uvědomili že ve světě po dlouhá léta umírají nevinní lidé, je potřeba trocha optimismu...

hermit
12. 09. 2001
Dát tip
pomozte mi

Print
12. 09. 2001
Dát tip

Monie_Kim
12. 09. 2001
Dát tip
nevěřím pohádkám, ale teď už ani nevím čemu pomáhám ti taky

kafka
12. 09. 2001
Dát tip
pomozte jim

Viky_tori
12. 09. 2001
Dát tip
Myslím, že tuto pomoc dnes potřebují všichni. Ale neboj, malé zázraky se taky dějí (i když teď je lidi dlouho vnímat nebudou).

Helča
12. 09. 2001
Dát tip


Sala
12. 09. 2001
Dát tip
.

Danny
12. 09. 2001
Dát tip
pohádky existují ********************************

Diana
12. 09. 2001
Dát tip
Byl jednou jeden svět, kde se lidé navzájem měli rádi, přáli si jen dobré, vážili si jeden druhého a citlivě si pomáhali, dbajíce, aby nezranili sebeúctu toho druhého...Kytičko, existují zatím takové ostrůvkypřátelství - ale budeme je rozšiřovat, až naplní celou zem! To nemusí být pohádka! TIP

Koupíme si jogurt s označením ostrůvky přátelství a budeme doufat:((........................ promiňte...

Amanda
12. 09. 2001
Dát tip
Neboooj ono to prijde samo jen to nesmis hledat :-)))

Atala
12. 09. 2001
Dát tip
zachráníme se...snad...

Falka
12. 09. 2001
Dát tip
Zachraň jednoho člověka, zachraň jeden úsměv, jednu upadlou hračku... jeden kornoutek zmrzliny pro dítě na ulici, jedny rozvázané boty... a zachráníš Zemi... Není to tak těžké, jen se nezapomínejme dívat okolo sebe a pomáhat, co síly stačí... rozdávejme se a neptejme se komu... děláme-li dobře jednomu, děláme dobře všem... Stačí být... být v lásce... a pomáhat a neptat se komu a proč... To je lék... a já vím, že funguje... jen vytrvat a věřit mu, i když se v jedné minutě zřítí do prachu stovky těch rozvázaných bot a kornoutů zmrzliny... dál zvedat a zavazovat... Pokračovat... Prosím...

Atala
12. 09. 2001
Dát tip
Falko!!! Ano!!!

Pro koho?? Pro další oběti? Kopečky zmrzlin.. Já tvrdila zarytě, že jsme jen nejvyšší predátoři na tom nejvyšším žebříčku potravního řetězce... Jsme přeci zvířata (omluva muslimům ...nebo mě přece jen zastřelte!!) - jediný znak, který nás od nich odlišuje je "fakt", že se "domníváme", že dokážeme "myslet:-)" ... v tom případě PANUJE PŘECI PŘIROZENÝ VÝBĚR.... toto jsem až do včerejšího dne "lehce" tvrdila a stála si za tím... Já .. neměním názor, jen pláču a je mi líto ---- ...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru